Ploon het verhaal begint me weer te dagen! Ik zal binnenkort foto's uploaden. Er stasn wel foto's op van afgelopen weekend van het zwemmen. Kris is nu heeeeelemaal uitgeteld, maar een hoop indrukken voor zo'n meissie op dr eerste vakantie. Aan aandacht geen gebrek gehad, zo'n klein poppie van 6 weken was het middelpunt van de belangstelling De joolz is idd ideaal!! Happy mee. Ploon ik duim voor jullie!
Dat geloof ik Chantal! Leuk dat jullie naar centerparcs zijn geweest. Was het lekker om er even tussenuit te zijn? Is inmiddels alle kraamvisite geweest of zit je er nog steeds midden in? Voor de liefhebber heb ik wat fotootjes geplaatst in mn album. Ploon succes morgen!
Even snel met de telefoon maar helaas. Poging nr 2 ook mislukt! Baal er goed van. Bah! Nu op naar die ene cryo die we hebben. Nog even nadenken hoe we dat gaan doen iom arts. Hoe ging jullie cyclus met een cryo tp? Stuur vanavond een langer bericht.
Ploon wat balen weer meis pfff. Mijn cryo tp ging geloof ik wel anders dan in DD. Ik kreeg gewoon de fm om de dag en dan de pregnyl....tp met een cryo is geloof ik wel pas 5 of 6 dagen na eisprong omdat ze al verder zijn gedeeld en omdat ze na ontdooiing ook moeten blijven delen. En ik moest na de verse tp een maand wachten ivm de punctie.
Lief van jullie. Het gaat nu wel. Was eerst wel erg teleurgesteld. Zoveel kansen hebben we niet meer. Maar we moeten verder en gaan dit dus ook doen. En ik kan heel goed denken dat ik zo gelukkig ben met het kleine meisje dat hier rondloopt al. Zoveel vrouwen die dit meemaken die nog geen kinderen hebben.... Vandaag reactie van DD. Cryo tp in natuurlijke cyclus. Geen medicatie. Gewoon ovulatietesten gebruiken. Bij positieve test dag erna eisprong dag erna ontdooien dag daarna tp. Geen echo`s of zo. Of zal ik hierom vragen? Misschien voor het baaroederslijmvlies of ergens anders voor? En omdat we roch precies weten wanneer mn eisprong is kunnen we ook altijd zelf een poging wagen Debby wat bedoel jij met tp van cryo na 5 dagen? Of bedoel je een cryo blasto? Mijn cryo is direct na de puncie ingevroren. En waarom moest je wachten een maand? Ik krijg alleen maar een tp deze maand verder niets. Waarom mag dat niet dan? Ik zou me dat kunnen voorstellen als je weer moet spuiten oid maar dat is niet het geval. Iemand nog tips voor deze cryo poging? Ik ken het niet en hoor graag zoveel mogelijk erover.
Ploon daarom zei ik al dat het in DD anders gaat. Hier laten ze ze een aantal dagen door delen voordat ze worden ingevroren....dit ook om de kwaliteit te zien. Ik kreeg ze ook in een natuurlijke cyclus maar wel met pregnyl. En ik denk dat ik hier een van de weinige ben die 4 cryo's terug geplaatst heeft gekregen hihi
Ja jullie lezen het goed ik ben bevallen met 33w en 5 dagen. Ze heet a.n.g.l.i.e.ke t.i.n.e.k.e. j.e.a.n.n.e.t.t.e n.e.e.l.t.j.e. we noemen haar l.i.e.k.e.. ze weegt 2220 gram en is 46 cm. Ligt in de couveuse en maakt het prima. Tot gauw.
Ik zag hey op FB, je nam de opmerking die je in mijn album maakte een beetje snel realiteit meis! Mooie naam, graag via pb/mail ff je adres, ben benieuwd welk kaartje jullie hebben gekozen!
Huh zonnenschijn! wat is dat nou!? hoe maken jullie het hoe gaat het met jou en met de kleine? waarom kwam ze zo vroeg! geniet ervan!
Zonneschijn wauw wat lees ik nu! Gefeliciteerd met jullie dochter!! Hoe is je bevalling gegaan? Gelukkig maakt de kleine het goed!
Huh....dat is idd vroeg Zonneschijn, gelukkig gaat t oke met jullie dochter, van harte gefeliciteerd met haar geboorte!!
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes.. Hier gaat alles prima nog wel last van de onderkant. Maar vanmorgen lekker gedouched daar knapt een mens van op. Lieke heeft toch sonde voeding gekregen omdat ze toch wat te veel spuugde. Maar verder doet ze het prima. Veel liefs van zonneschijn.
hallo dames was een topic gestart maar niemand die er echt antwoord op gaf buiten een paar dames. Wel nu men vraag was nu gestart met clomid door pco had op dag 10 3 follikels en een cyste (klusverbod gekregen) prygnel spuit gekregen in bovenarm in hoop dat cyste mee zal springen. Ondanks de klusverbod vrijdag dag van eisprong toch geklust nu sinsdien na eisprong allerij symptomen/bijwerkingen die zijn het volgt : Opgeblazen buik, drukkend gevoel in onderbuik was na 4 dagen verdwenen. Vrijdag 6 dagen na eisprong een stekende pijn in baarmoeder net zoals een mes die schrapende bewegingen deed kon niet lopen of liggen zo pijn deed het in avond was toen weg Toen dag 18 van cyclus opgezwollen borsten en pijnlijke/gevoelige tepels zelf bh kan ik niet verdragen. tot vandaag 10 dagen na prygnel spuit heb ik enkel last van opgezwollen borsten en gevoelige tepels en aders die zichtbaar zijn. Men vraag was nu hadden jullie dit ook met prygnel als bijwerkingen(het kan je lichaam goed voor de gek houden)