@sween ik snap je reactie ontzettend goed, het is ook niet niks de situatie waar we in zitten. Maar houd moed he! De moed zakte mij vandaag ook in de schoenen, ik had zondag of gisteren verwacht ongesteld te worden (na weekje duphaston) maar er kwam maar niets. Net toen ik begon te twijfelen ofdat mijn lichaam soms ook niet meer reageert op de duphaston ben ik gelukkig net ongesteld geworden maar ja wat reken je dan als cd 1? vandaag of morgen? Nou ja ik moet morgen toch het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken voor dag 3 dus daar zal ik het ook wel even aan vragen. Fijne avond ladies!
Sandra meis helemaal super!!!! Gefeliciteerd!!! Eindelijk een positief bericht....wij zullen je hopelijk snel volgen. Knuff
Lieve sween, hopelijk bij de volgende FM een mooie follikel! Oh ik voel me echt zoooo relaxed,heerlijk dagje naar de sauna geweest met een vriendin. Heerlijk genoten en ontspannen, ik denk nu mag het nog, na de iui raden ze t af. Nu lekker rozig op de bank!
hey meiden! heb morgen een echo want heb een vermoeden dat ik geen eisprong heb gehad.. mijn temp wil niet stijgen terwijl dat andere rondes meteen gebeurde. gelukkig maakte de gyn er geen probleem van. hoop dat ik morgen van mijn onzekerheid af ben! @sandra, hier ook nog een keer gefeliciteerd! hopelijk volgen we je allemaal gauw! @chantal, lekker zeg, even relaxen!! idd nu mag het nog donderdag alweer je eerste echo, ik ga voor je duimen dat je weer gauw plaats mag nemen op het wachtbankje liefs
Sandra, gefeliciteerd, super. meiden even een vraag, ik ben nu 5 dagen aan het spuiten en mijn buik begint gevoelig te worden en heb ook een beetje van die eisprong krampjes, hebben jullie daar ook last van gehad na 5 dagen spuiten? moet morgen bloedprikken om te kijken of er al wat gebeurd, ga t denk ik toch wel opnoemen als ik bel voor de uitslagen. groetjes Duckie
He lieve meiden! Wat vervelend dat sommige meide ongi zijn geworde! ! Maar nu gaan we gewoon weer voor jullie volgende ronde duimen!! Nou ik vandaagint ziekenhuis geweest voor echo. Ik zit nu op cd 15. Op dag 8 was nog niks te zien. Ik spuit 50 eh. Nu op dag 15 2 eitjes te zien van allebei 11 mm. Dus nog wel klein maar er is iniedergeval wel iets op gang! Vanaf vanavond ga ik 75 eh spuite en maandag moet ik weer in het zh konen voor een nieuwe echo en hopelijk dan 2 grote eitjes!! Dus weer afwachte, spannend! Xxx
Gefeliciteerd Sandra! Daar is het roze eindelijk Geniet ervan meid! Hope, fijn dat je uit de onzekerheid bent. Nu kun je teminste verder Mij werd verteld dat voor 18.00 uur dag 1 is, en wordt je na 18.00 ongesteld dat is de volgende dag dag 1. Maar het verschilt nogal eens per arts volgens mij.. Sween van mij ook een dikke knuffel! Ik hoop dat je je gauw beter voelt en dat je donderdag een mooi ei hebt!
@ducky: geen last van! neem aan dat je elke x ander plekje zoekt om te spuiten? @Hope: hopen op een mooie groei van beide follikels op de volgende echo!
Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 3 februari 4-2 ongesteld Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari 4-2 ongesteld Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februarizwanger!! Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari 6-2 ongesteld Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr
Ooh sandra! Ik had je berichtje gemist zie ik net! Van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet ervan!!!! Liefs hopesoon
. Hi Rooz ik had ook dat ik pas om half 10 ongesteld werd in de avond zeg maar, toen heb ik gebeld, maar die dag moest ik wel als dag 1 houden!! rekenenen! wanneer het echt rood bloed is telt het mee! maar het maakt niet zo veel uit of je een dag eerder begint met spuiten etc.. dat is beter dan later hoorde ik weer, je wordt ook zo moe van die ziekenhuizen die allemaal andere dingen zeggen haah succes!
Rooz ik had dat inderdaad ook gelezen op internet maar heb net het ziekenhuis gebeld en ik mag gisteren toch als dag 1 rekenen en tja wat sween zegt elk ziekenhuis zegt wat anders. Maar ik ben er wel blij mee want nu heb ik morgen al mn echo en als alles er goed uit ziet kan ik dan gelijk mn eerste spuit zetten.. wel fijn dat ik de eerste spuit met de fertiliteitsverpleegkundige zet, het idee dat zij mee kijkt of het goed gaat vind ik wel prettig. En dan zet ik hem de 2e keer zelf toch makkelijker denk ik. Maar zie er op zich niet tegen op hoor.
Vandaag uitgangsecho en we mogen weer van start met 75 EH, we gaan volgende week een midweekje weg dus heb pas op CD 12 weer FM maar er groeit toch niets de eerste 10 dagen bij mij dus dat was prima Verder nog nieuws???
Hier niet veel nieuws, Gelukkig nog steeds geen last van de puregon.... Heb alleen een on uit staanbare egoistische zus. Ze is bezig met de koop van haar huis en alles en iedereen met springen en rennen voor haar. Vraagt ze of ik de koopavond voor haar wil werken,maar dat gaat net want ik moet op tijd prikken. Ow dan ga ik wel 's ochtends even weg zegt ze....ik weer dat gaat niet ik ben dan weg voor me echo. Ja wanneer moet ik dan me gordijnen bestellen? Aaah!!!! als je vrij bent!!!!!???? Maar het ergste vind ik nog dat ik het in 2 zinnen over het zh heb en ze vraagt niet eens he het gaat met de behandeling, ze vraagt nooit iets. Doet best pijn eigenlijk. Ben wel benieuwd vrijdag, hoe alles is gegroeit.