Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Wabilla welkom😊
    Pregnyl is heel gemeen....het is gemaakt van het hcg hormoon van zwangere vrouwen. Dus je spuit meteen alle kwaaltjes die erbij horen mee naar binnen. Ikzelf had meer kwaaltjes van de pregnyl als van me zwangerschap. Hoeveel heb je gekregen? 5000 of 10.000? Want van echte zwangerschaps kwaaltjes kun je pas spreken ong 11 dagen na 5000 en 14 dagen na 10.000. Test niet te vroeg he! Anders is hij vals positief.

Succes meis met deze killing wacht dagen

2. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikzelf heb 5000 gekregen wel in bovenarm. Zit nu op dag 11 zou ik al kunnen testen om toch men twijfels weg te doen? Heb enkel last van opgezwollen borsten meer bolletjes gelijk rond tepel en niet zo gevoelige tepels ooja ook gelijk zichtbare aders die ik niet had ervoor

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik sluit me aan bij debby! En als je dan gaat testen, haal kruidvattesten 2voor €5 en niet van die dure, als hij positief is ksn je altijd nog xo'n digi cb doen. Ik heb me in 4jr tijd een vermogen uitgegeven aan testen ;)

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik zelf teste de eerste keer op nod positief en de tweede keer 4 dagen er voor al....idd zoals Chantal zegt met de kruitvat testen. Of etos...die hebben 2 voor 5.- hoe lang is je cyclus? En gebruik je utrogestan?

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Wabilla nog getest?

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve allemaal.
    Onze kleine lieke doet het super.
    Ze ligt nog in de couveusse, maar inmiddels heeft ze geen infuus meer in het naaltje in haar hand is er uit. Geeb antibiotica en glucose meer.
    Omdat ze te vroeg is geboren en geel zag heeft ze ook nog onder de lamp gelegen.
    Maar gelukkig is dat voorbij.
    Ook drinkt ze al uit flesje en wat over blijft gaat door de sonde. We hadden een advent maar hier hapte ze veel lucht, dus op aanraden van hier een dr brouwn fles gekocht vanmiddag maar kijken hoe dat gaat.

Fijne dag allen als ik weer thuis ben zal ik gauw een fotootje plaatsen, tot gauw.

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    fijn dat het zo goed gaat zonnenschijn, hopelijk mag ze snel mee naar huis! denk je ook een beetje goed aan jezelf?

ff een foto spammen van onze meiden, inmiddels is sophie alweer 4 maanden......

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wat een leuke foto zeg.

Maar aan mezelf denken deed ik nog niet. Bleef maar emotioneel. Heb nu ook de keuze gemaakt dat ik morgen naar huis ga. Na de voeding van 11uur. En dat lucht ook wel op. Ik kan vast thuis beter slapen. En dan eet ik thuis en ga nu maar eens smiddags naar bed.
    Slaap lekker allemaal.

Ps lief dat je dat zegr tegen mij dwergje.

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Graag gedaan, maar wat jij nu doormaakt is gewoon ontzettend zwaar alles draaid nu om de kleine dat is het belangrijkst, maar als jij niet aan jezelf denkt stort jij in en dan kan je er ook niet voor de kleine zijn! dus is het echt belangrijk dat je ook aan jezelf denk nu hoe moeilijk dat ook is!

Goed van je dat je morgen ff gaat bijtanken thuis, even goed eten en dan weer naar je kleine moppie!

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn fijn te horen dat het met de kleine goed gaat! En goed dat je aan jezelf gaat denken. Is vast niet makkelijk, veel succes!

Dwergje wat een moppies!! Leuke foto!

Hier gisteren 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit gelukkig!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn wat een goed nieuws! Jouw situatie doet me heel erg aan die van collegaatje denken: zelfde termijn bevallen, ook te hoog bilirubine gehalte dus onder de "zonnebank" en ook zij dacht niet aan zichzelf.... meis vergeet niet day je een kraamvrouw bent, die liggen normaal de eerste tijd op bed en rusten tussen de middag. Dit deed mijn collegaatje ook niet en daar is ze achteraf wel op teruggekomen. Zeker toen ze zelf naar huis ging kwam er van rusten niets omdat ze continu aant heen en weer sjeezen was tussen huis en zkh.
    Geef je borsrvoeding via sonde&fles? Hopelijk slaat de dr brown fles aan, idd goede verhalen over gehoord. Mijn zus zweerde bij de spenen van tommie tippee of zoiets, o.a. verkrijgbaar bij de kruidvat.

Pas goed op jezelf, anders heb je daar straks last van!!

Knuf voor Lieke

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hope heeeerlijk dat de 20wkn echo goed was!!

Hoe is het met joshi, ploon en met degene die wel lezen maar niet vaak plaatsen? (Stefanie enz)
    En W, nog getest? ?? Edit: lees net dat je test negatief was.... balen! :(

13. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve allemaal,
    Bedankt voor jullie lieve woordjes en dat doet me zeker goed hoor pffff. Ik merk wel inderdaad dat alles om mijn prinsesje draait. Maar je wilt ook alles voor haar doen en zo. Terwijl iedereen zegt als je een keer niet komt dat ze daar echt geen last van hebt.
    Maar goed gisteren inderdaad besloten om naar huis te gaan maar wat viel me dat zwaar zeg veel huilen maar weer. Maar ik heb ook goed nieuws want toen we dus om 11 uur daar heen zouden naar lieke toe want ik zou daarna naar huis gaan belde ze op van de kraamafdeling dat ze dus uit de couveusse mocht en kleren aan mocht wauw wat super nieuws zeg. De verpleegkundige zei als ze boven de 2200 gram zijn dan gaan ze altijd naar de wieg. Dus dat wel een super verassing.
    We hebben haar maatje 50 aan getrokken maar die waren echt super te groot. Was wel grappig gezicht. Daarna heeft ze nog flesje gedronken ze drinkt nog niet alles op maar goed daar is ze nog te klein voor..

Gisteren naar huis en dan kom je in een leeg huis maar mijn man had het raam al versierd dat was wel gezellig. Verder zijn we naar de stad gegaan om nog wat klein maatje 44 te kopen en een foto te laten afdrukken voor thuis.. Daarna fijn weer naar huis en wat uitrusten, maar ik moet zeggen dat ik nog geen rust kan vinden hopelijk komt dat nog wel.

Nou ik zal wat foto's er op zetten want jullie zullen wel nieuwsgierig zijn..

Mail jullie gauw weer veel liefs..

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Na weken/maanden tobben van een tevreden blije baby naar huilende ontevreden baby die absoluut niet lekker in der vel zit van een baby die goed at naar een baby die laat staan of weinig drinkt wekelijks naar de HA maandelijks naar de KA vandaag dan het verlossende antwoord, onze baby is high sensitive :( 6 maart een uitleg/cursus van psycholoog/arts hoe om te gaan met een high senitive baby

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dwergje....joh wat vervelend en frustrerend lijkt me dat zeg. Maar wat houdt dat dan precies in?

16. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve dwergje ik wist niet eens dat het bestond..
    Hopelijk helpt de cursus jou een beetje op weg met het omgaan van je kindje...

Hier het goeie nieuws lieke is sinds vrijdag thuis gekomen... Zou anders pas zaterdag gaan omdat ik vrijdag rooming in zou gaan doen, maar wilde zo graag naar huis met lieke en in overleg met de Kinderarts mocht dit..

Maar het was toch wel even uitvogelen mv wilde de fles niet drinken en ja in het ziekenhuis hadden we kant en klaar spul maar thuis hadden we poeder.. wat kut nacht zeg...
    Zelf raakte ze ook gefrustreerd omdat er niks uit de fles kwam en als ouders zijnde weet je het ook niet meer..
    En ja omdat ze niet goed dronk was ze vervolgens helemaal van haar schema af.

Maar gelukkig hebben we het nu door je moet gewoon heel goed schudden en goed aanlengen want ja als je dat niet doet raakt de speen verstopt en komt er niks uit..
    En gelukkig is alles weer op de rit..

Maar deze afgelopen nacht ging al weer veel beter en dronk ze alles goed op.
    Langzaam aan begin ik thuis wat te genieten van mijn allerliefste meisje.

Veel liefs

Hoe is het verder met iedereen. alles goed met de kleintjes en de moeders natuurlijk.

Hope hoe is het met jou. kun je het al een beetje geloven. En groeit je buikje al.

En hoe is het met duckie en joshi..??

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ze is overgevoelig/prikkelbaar, ze wil meer dan dat ze kan en daarvan raakt ze gefrustreerd, overgeprikkeld en dan raakt ze dus van slag waardoor ze dus gaat huilen enz

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dwergje toevallig stond er een heel artikel over in zon babyblad wat ik bij de beval blije doos kreeg. Ikzelf ben het ook, hoop dat ik t niet heb doorgegegven aan kris...

Zonneschijn fijn dat liekje thuis is!! Stuur je als je tijd hebt t geboortekaartje nog ff door, je hebt mn emailadres van toen ik die van krisje naar je toestuurde, anders geef ik m je nog een keer!

Hier sinds een week ee doorslapend meisje s nachts. Nog 4 weken volop genieten!

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow ik hoop ook echt dat de cursus gaat helpen Dwergje....maar daar gaan we gewoon vanuit. Raar dat dat dan toch in een keer om kan slaan he.

Zonneschijn...even een tip...schud de melk niet meis! Gewoon water erin, poeder erop....dan even rustig goed doorroeren met een plastic lepeltje (met metaal beschadigd de fles) dan dop erop en even rond draaien. Als je schud krijg je een milkshake idee...en dus lucht in de voeding wat weer krampjes kan geven.

Chantal wat fijn dat Kristel doorslaapt joh...Esmee houdt net zoveel van slapen als haar papa. Van 23:30 tot 7:00 en dan van 7:30 tot 11:00 en dan maak ik mevrouw echt wakker. Overdag doet ze het volgens het boekje. Voeding....uurtje wakker slapen en een half uur voor de voeding word ze ong wakker.

Hopey.....heb je je slanke buik al zien bewegen?

En hoe is het met de andere dames? En stiekeme meelezers;)

20. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    Ik voel me aangesproken:D:p

Wat een meiden topic hier zeg!! Gefeliciteerd nog allemaal met jullie mooie meiden!

@dwergje, wat vervelend te lezen over jullie kleine meid, hopelijk gaat de cursus helpen.

bij mij niks speciaals te melden als alleen dat ik weer een mooie eigen cyclus heb dus hoop op een spontaan wonder;)

liefs

Deel Deze Pagina