Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Thanks deb dat is inderdaad ook zo..
    Hmmm straks maar eens anders proberen.
    Ze heeft inderdaad wel wat last van krampjes.

Maar verder gaat het super hoor, ja dat door slapen lukt hier nog niet hoor. Maar goed ze is nog maar 2 weken oud. En eigenlijk nog niet eens geboren.
    Maar ze komt hier gewoon om de drie uren. Maar ze drinkt verder super goed, ze zit op 50cc.

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey boeff...kijk toch gezellig zo'n uitlokkertje he:)
    Nou mijn man staat op springen geloof ik...maar ik heb zo'n hekel aan regenjassen...sfeer verpesters maar 21-3 heb ik me controle en dan laat ik meteen een spiraaltje zetten om even een spontaan wonder uit te sluiten hihi. Mijn ouders hebben 7 jaar over mijn zus gedaag en 17 maanden later was ik geboren. Daar zit ik niet op te wachten nog.

Zonneschijn 50 cc gossie...Esmee zit al op 135cc😮t gaat zo snel allemaal. Ik heb me eerste mama smelt lachje ookal gekregen...heerlijk!

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Boeff wat fijn da je weer een eigen cyclus hebt.

Deb weet je zeker dat je spiraal dan alweer mag? Ik had gebeld en mocht m pas zetten na 10wkn, liefst zelfs nog meer richting 12wkn na bevalling. Dus hier toch maar aan de regenjassen tot die tijd. :)

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ja dat zei de verloskundige met het afsluit bezoek. Ik zal volgende week eens bellen.

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey meisjes!

Zonneschijn wat fijn dat lieke thuis is! Gaat het voeden nu beter?

Chantal wat heerlijk dat ze doorslaapt! Dat vinden papa en mama vast niet erg :) deb heeft ook al zo'n heerlijke doorslaapster. Chantal heb je weer zin om over paar weken weer te beginnen of juist niet?

Dwergje hopelijk helpt de cursus jullie!

Joshi hoe gaat het met jou? En ploon zijn jullie alweer gestart?

Boef fijn dat je eigen cyclus hebt! En leuk dat je nog altijd mee leest.

hier erg aan het genieten van alle bewegingen van de kleine. Over 4 weken komen de meubeltjes.

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Eigenlijk nog geen zin maar komt vast wel weer!
    Leuk, kamertje in aantocht! En bijzonder dat getrappel, dat gevoel gun ik iedereen hier zo erg!

Geniet van het zonnige weekend meisjes!

7. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi ja het voeden gaat al beter, maar ze komt nog steeds om de 3 uren. Maar goed dat komt omdat ze nog zo klein is. Verder is het wel beter met de ontlasting nog niet alle dagen, maar ze heeft wel minder pijn en krampjes en ja dat is wel heel fijn, niks aan dat je kindje er zo'n last van hebt. Terwijl je als moeder niks kan doen.

Maar wat is het toch Heerlijk weer zeg, gewoon genieten en heel veel naar buiten met dit mooie weer. Vanmiddag op verjaardag bezoek bij mijn nichtje dus weer een heel gesjouw om alles mee te nemen, Maar gelukkig heb ik een auto en hoef ik het hele eind niet te lopen.

Hoe is het met iedereen..

Hope wat fijn dat je lekker geniet van het getrappel. En het kamertje in aantocht leuk om straks al jullie spulletjes die je hebt gekocht voor de baby straks neer te zetten..

fijne en zonnige dag..

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn dat hoeft niet te komen omdat ze zo kkein is hoor, ik geloof dat kristel ong de eerste 6 wkn om de 3u wilde drinken, missch zelfs nog wel langer dan 6wkn :) Fijn dat het allemaal beter gaat!

Ben ook benieuwd hoe het met iedereen is, iemand momenteel nog met behandelingen bezig??

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Esmee komt sinds haar 4 weken om de 4 uur. Maar dat kan zo verschillend zijn bij kindjes.

Vandaag naar het consultatiebureau geweest....mama huilde eerder dan Esmee. Ik huilde al voordat de spuit erin zat. Maar mijn god dar breekt je hart pfff. Ze slaap nu alleen maar maar ze heeft toch ook nog 165 cc gedronken net. Hopelijk heeft ze er niet teveel last van. Ze weegt inmiddels 4255 gr en is 56 cm. Verder was de foto shoot geweldig...maar de meeste hebben de foto's al gezien.

Zijn er idd nog dames die een peptalk oid kunnen gebruiken? We zijn er nog hoor😆

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Vraagje doen jullie de nachten zelf of doet je man vriend dat ook. Maar ja die moet waarschijnlijk de volgende dag weer werken.
    En hebben jullie ook last van de gebroken nachten.

Ik moet zeggen dat dat soms niet meevalt. Volgend week moet zijn man weer een paar dagen weg. Ik moet zeggen dat ik daar wel tegen op zie omdat ik dan alles alleen moet doen, kan niet even mijn mannetje roepen.

De ontlasting doet Lieke nog niet alle dagen, en ze heeft ook gewoon nog steeds last van krampen. Gelukkig gaan we woensdag naar de kinderarts, misschien heeft zei nog iets wat helpt. Maar als ze 3500 gram is mag ze geloof ik overstappen op een andere voeding want ze krijgt op dit moment nenatal. Heb er al even over gelezen dat veel baby's hier last van hebben.. Maar goed we gaan het zien.

fijne zondag. Vindt het nog steeds fijn om met jullie er over te praten..

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Mijn man deed het alleen de eerste 2 weken toen hij vrij was...daarna idd niet meer. Binnenkort zullen de nachten echt gaan veranderen hoor meis of je gaat er meer aan wennen. Gelukkig hebben ze daar je verlof voor uitgevonden. Ja die ontlasting kan daar natuurlijk ook mee te maken hebben. War goed helpt is van vsm chinababy druppels. Kun je bij de drogist kopen. Lost niks op qua verstopping maar verlicht wel.

Esmee doet het super op etos huismerk voeding. En ik stop met pamper luiers. Ik vond haar zo naar urine ruiken vaak dat ik dacht dat se had gepoept. Nu had ik kruidvat luiers geprobeerd en hopla geen nare luchtjes meer. Scheeld beide ook in de portemonnee😊

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha deb, dan ook afgelopen week flink ingeslagen zeker, kruidvat luiers waren 1+1 gratis, ze hadden ze bij onze kruidvat nog achter staan in grote kartonnen dozen met 6pakken per doos, toen 2dozen maat3 en 2dozen maat 4 meegenomen. Alles wat ik over heb neemt mn schoonzusje straks over, is uitgerekend in juli. Had nu dus 24 pakken luiers voor nog geen €90 :) Vanaf maat 3 stap ik ook over op kruidvat, voor maat 1&2 vond ik de kruitvatluiers erg stug. Maar vanaf maat 3 kan t weer prima volgens mijn zussen.
    Wij genieten weer van een weekend weg, wat een luxe; kris is nog maar 11 wkn oud en al 2x op vakantie geweest! Dit keer nam haar overgrootopa ons mee ivm met zijn 80e verjaardag morgen. Heeeerlijk!! Nog 2, 5wk verlof en dan zit die fase er voor mij weer op... snik! Weer in een nieuw ritme zien te komen dan, ben benieuwd!

Knuf voor iedereen!

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal....ik wist die aanbieding niet hihi ik kijk geen folders da kost geld😜 hihi maar de aanbieding is tot 23-3 zag ik dus ik ga vanmiddag maar eens inslaan. Ze zijn idd wat plastic in vergelijking met pampers en ook iets kleiner. Maar ze doen het prima bij ons meisje. Ik zal ook maat 2 gaan kopen want ze zit nu op de 4255gr dus maat 1 zal niet lang meet passen.

Ploon, Joshi en wie ik nog vergeet. Hoe gaat het?!

14. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi deb dat heb ik inderdaad ook dat ik vindt dat het naar urine ruikt bij de pampers. Dus ga ook maar eens de kruitvat proberen. Straks maar even weer gaan wandelen en wat luiers halen.

Vanmorgen naar de consultatie buro geweest. Lieke doet het super ze zit nu al op 3120 gram en ze was 2220 gram. Verder is ze in de lengte ook gegroeid 45 naar 48 cm.
    Wel fijn om te horen dat ze het super doet. alles was prima in orde.
    Nu is ze zo moe dat ze heerlijk ligt te slapen..

En hoe is het met de rest.

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    4245gram deb, och wat lief klein! Kris woog al 4990 bij 4wkn controle van cb. Denk dat ze de 28e als ik weer naar t cb mag, dik boven de 6kg komt!

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Sophie is nu sinds gisteren 5 maanden en weegt nu 6208 gram :D en is 64 cm

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Echt waar joh dwergje? Heb kris afgelopen zaterdag gemeten, toen was ze 12wkn, ook 64cm en ik denk dat ze qua gewicht morgen ook niet veel van S zal schelen! Morgen weer naar cb, 2e ronde prikjes. Maar vandaag eerst jarig zijn, mijn 1e verjaardag als mama. Weet nog goed dat ik me vorig jaar intens verdrietig afvroeg of en wanneer die dag ooit zou komen, niet wetende dat ik 4 dgn later al zwanger zou raken :)

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal nog gefeliciteerd!!! Heb je leuke dag gehad?

Joshi en ploon hoe is het met jullie? Zijn jullie nog met behandelingen bezig?

liefs hope

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nou dwergje kris heeft Sophie ingehaald: 64cm en 6440gram!

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    So chantal....wat komt er bij jou uit? Vanillevla? 😆 wij m9gen de 17de voor de 2de ronde prikjes. Ben benieuwd hoe veel ze gegroeid is. Ze zit al wel in maat 2 van pamper en maatje 50/56 😯 da vond mams nie zo leuk....hihi

Hopey hoe gaat het meis? Is ukkie al lekker druk aanwezig?

Deel Deze Pagina