Leuk chantal! sophie was vorige week 6258 en was ze 62,5 cm ze zit nu in maat 62 en gaat langzaam richting maat 68 (nog wel meters te groot haha)
Haha deb ik zeg t ook vaak: ik weet niet wat er in die bv van mij zit, slagroom of pokon ze drinkt flesjes van 70ml dus qua hoeveelheid weinig ml, maar blijkbaar erg voedzaam! Zonneschijn hoe ist met jullie meisje? Hope alles al klaar voor de kleine of nog druk aant klussen/shoppen? Ploon, duckie & stephanie en andere stille meelezers: hoe is het? Moet ik nog duimen voor iemand? Doe t met aaaaalle liefde ♡
hoi meiden, ja jullie mogen weer duimen voor mij, we zijn in Maart weer begonnen, afgelopen dinsdag de pregnyl gezet en nu is het weer afwachten. alleen nu met Gonal - f en we moeten eerst weer even de goede dosis vinden, dus verwacht er eigenlijk weinig van. wat groeien alle kindjes trouwens goed, als ik al die getallen zie, geniet er maar van, voor je het weet is de babytijd alweer voorbij groetjes Duckie
Duckie spannend hoor, de duimen draaien hier, ookal schat je de kansrn niet hoog in met dit medicijn, wie weet word je verrast. .... sterkte in de killing wachtweken!
Oooh Dwergje ik kan ook niet wachten tot ze aan de potjes mag hihi nog 1,5 maand wachten 😊 Hoe gaar het nu met Sophie? Is ze al wat rustiger?
Ja gaat super goed, echt super ben zo blij mijn blije baby weer terug te hebben, wel is ze weer verkouden en dan komt dat hoesten dus ook meteen terug maar wel veel minder erg dan eerst gelukkig, maar ze slaapt als nog heel veel maar ze lacht ze doet helemaal happy
Fijn om te horen meis! Lijkt me idd hartverscheurend om je moppie zo te zien. Pfff meiden dinsdag weer aan de bak zeg. Ik heb er wel zin in maar besef me met de dag dichterbij komend dat ik echt onwijs ga missen. Maar die zure appel is op een gegeven moment ook op....
Duckie spannend meid! Heel veel succes en hou je ind oo de hoogte? Dwergje wat fijn dat het weer goed gaat met jullie meisje! Deb veel succes dinsdag!! Chantal hoe bevalt het werken jou weer? Hoeveel uur werk je nu? Onze baby kamer is geleverd en in elkaar gezet! Echt super happy mee. Zal binnenkort foto plaatsen.
Chantal ons meisje doet het super. Zonneschijn Met mij zelf gaat het ook langzaam wat beter. Ik kan steeds meer genieten van de kleine meid. En besef ook dat ze het super goed doet zeg. Het poepen gaat langzaam beter. Ze krijgt nog steeds lactulose maar het werkt bij haar super moet ik zeggen. Verder slaapt ze ook prima. Ik heb eigenlijk niks te klagen. We zijn nu bezig haar wat meer te geven zodat ze ook wat langer gaat slapen niet meer die gebroken nachten om de drie uren. Maar in bad stoppen in de avond doet wonderen dan kan ze super lang slapen. We geven haar nu 90 cc om de vier/vijf uren, maar vaak heb ik het idee dat ze nog honger heeft, maar als ze wat vroeger komt of ze huilt daarna nog geven we haar nog wat. Vanmorgen werd ze om half 4 wakker de fles en later werd ze om half 9 wakker. Dat is prima ga zo door hahahah. Nou ja we gaan het zien. 25 april moeten we weer heen voor prikjes, weet ik ook weer hoe zwaar ze weegt, maar ze zit nog in maatje 56. Maar chantal jou dochter krijgt 70cc dat lijkt me niet zoveel. Hoeveel keer per dag geef je haar. Dwergje wat fijn om te lezen dat het super gaat met jullie kleine meid en hoe gaat het met je andere dochter vindt die het nog steeds leuk. Deb: Hoe was je eerste werkdag. Je had in ieder geval een warm onthaal en ja dat doet je dan ook weer goed dat ze je ook niet kunnen missen. Ja de kleine missen is wat minder maar dan geeft het vast ook weer een goed gevoel om naar haar terug te komen en dat blije gezichtje te zien. Hoeveel dagen werk je nu. Ben je minder gaan werken. En gaat ze naar de kinderopvang? Hope super ben benieuwd hoe de babykamer eruit ziet. blijft gewoon leuk om kamertjes te zien van anderen. En hoe gaat het verder met jou. Wanneer ben je uitgerekend? Duckie spannend maar weer, maar we gaan zeker voor je duimen.
Hallo lieve meiden, Tijdje niet hier op zp geweest. Geen zin en behoefte aan. Het loopt eigenlijk al 2 maanden niet zoals het hoort namelijk. Vorige maand geen tp van de cryo omdat mijn baarmoederslijmvlies raar wit was op de echo. Deze maand zag het er mooi uit, maar ineens werden de follikels kleiner in plaats van groter, waardoor het weer een tp in de weg zou staan. Maar Dusseldorf wilde bloed prikken en hieruit maakte de arts op dat de eisprong was geweest en dat er toch een tp plaats kon vinden. Oh, ik helemaal blij. Maar helaas, gestopt met delen, dus geen tp. Nu volgende maand weer een icsi-poging. Chantal, lief dat je voor me wilt duimen. En lief dat jullie toch nog aan me denken ondanks dat ik niet meeschrijf. Wat lees ik toch een mooie berichten over jullie kleine hummeltjes. Ben zo blij voor jullie. Lekker genieten. En gewoon heel veel pokon en slagroom geven... Oh en jij alweer aan het werk geweest vandaag, Debby. Weer een mijlpaal. Je verlof zit erop en het 'gewone' leven begint weer. Maar nu met een klein frummeltje in huis. En Hope jij schiet ook al lekker op. Het mooie weer komt eraan en jij gaat straks een mooi mensje op de wereld zetten in de zomer. Heerlijk hoor. En de rest allemaal een knuffel xxxx Tot snel allemaal weer.
Hey meiden, wat goed te lezen dat die schatjes groeien als kool, super, wat zullen jullie genieten! Debby, hoe ging de eerste werkdqg? Duckie, ik duim voor je spannend weer! Ploon, he jeetje wat shit zeg....ik ga ook hard voor jou duimen, dat de volgende poging heel wat meer geluk mag brengen! Hope, hoe gaat t met jouw groeiende buikje?? Het geen behoefte hebben aan schrijven herken ik nu op het moment ook. Ik heb mijn 1e iui gehad en zit nu op 10 dpo, best spannend en al had ik mezelf voorgenomen mezelf niet gek te maken met hoop....gebeurdndat ongewild toch. Maar probeer mezelf wat rustiger te houden en er minder bij stil te staan (maar ja hoe doe je dat).
Per 24u 5 voedingen (snachts niets, slaapt ze door) Dus wat ik al zei; slagroom Fijn om te lezen dat het met de mama's zo goed gaat. Maar ik baal vreselijk.... voor joshi en ploon. Snap het als jullie geen behoefte hebben aan schrijven maar weet dat ik aan jullie denk! Dikke knuffel voor de teleurstellingen....
Wat een schatten zijn jullie toch.... Maar ik ben heel beduusd.... Zal vertellen waarom. Deze maand was dus een zootje. Geen idee wanneer de eisprong was (ook niet dmv de echo's, bloedonderzoek). Wel positieve ovulatietesten, maar de goede (Clearblue) gaven geen smiley. De laatste paar dagen had ik wat slijmerige afscheiding en dacht ik dus dat dit misschien wel de eisprong zou kunnen zijn.... Tja, je weet maar nooit. Wel 2 weken te laat, maar ja.... Dus daarom gisteravond een ovulatietest gedaan. Twijfelde eerst, want had alleen die dure nog van de Clearblue. Vond het eigenlijk jammer om ze te verkwanselen (oh, wat zuunig ). Maar toch maar gedaan. En ja, hoor... een smiley. Dus een eisprong op komst. Maar toen bedacht ik me ineens dat een positieve ovulatietest ook kan betekenen dat je zwanger bent. Gelukkig had ik nog testen in huis. Dus deze gebruikt (2 stuks). En het onmogelijke is waar: een 2e streepje. Huh? Hoe kan dat nou? We hoefden niet eens te turen, al was die nog niet zo duidelijk als de controlestreep. Dus geen tp van de cryo, maar 1x zelf ons best gedaan en toch.... Dus ik ben best beduusd, maar wel super blij. Een kerstkindje op komst (laten we het hopen dat het goed gaat). Vrijdag 2 mei hebben we de echo. Dus nog even geduld, maar zolang duurt dat niet meer. Voel niets. Geen zere borsten, niet misselijk, geen pijntjes, niets. Dus dat maakt me wel wat onzeker, maar ja....
Ploooooooon ik zit het met kippenvel te lezen!!! Wauw meis wat een super nieuw GE-WEL-DIG en super gefeliciteerd natuurlijk🎄🎄🎄🎄🎊🎊🎊🎊
Dank jullie wel. Tja, ik vind het zo 'raar'. Zo niet verwacht. Vanochtend weer 2 testjes gedaan waaronder een Clearblue. En ja, hoor, 2-3 weken. En van KV was ook vrij duidelijk. Maar ik voel niets... helemaal nergens last van. Ook niet moe. Geen zere borsten niets. Oh oh. Over 2 weken de echo. Valt nog wel mee. Best snel. Maar hoop zo dat het nu wel goed gaat. We zullen zien. Allemaal een heel fijn paasweekend!
Zal voor jullie duimen Ploon! Geniet van t paasweejend ook, maar dat lukt vast! 2 weken is idd snel, fijn! Chantal, dank je!