Ooooh wat lees ik ploon. Super gefeliciteerd. Ja die wken gaan best snel. Hele fijne paasdagen. Hier alles oke. We hebben lang weekend heerlijk met zijn drietjes genieten lieke doet het super. Maar ze heeft ook wel een wat mindere daagjes. Maar geniet enorm van mijn kleine meisje. Veel liefs. Hele fijne en gezellige paasdagen toegewenst. Laat de zon maar lekker schijnen.
Ploon wat een supernieuws zeg. Ik snap dat je er beduusd van was , ik duim voor een mooie echo 2 mei . hier ongesteld geworden en we mogen nog even niet verder ivm cystes zowel links als rechts. Hoop dat ze over anderhalve week zo geslonken zijn dat we wel weer verder kunnen fijn paasweekend allemaal groetjes Duckie
Grrr duckie dat is k*t zeg Hier voor het eerst ongesteld geworden na de bevalling! ben bang dat het weer heel lang gaat aanhouden dus vanmorgen eerste primolut ingenomen om het te laten stoppen heb alleen niet zoveel meer en kan dinsdag pas nieuwe bestellen
Ploon zere borsten kreeg ik pas rond de 14 weken ofzo...en dat hield ook maar aan tot de 20 ong. Bij mij kwam het allemaal met vlagen.
Ploon ik weet niet wat ik lees! Wonderen bestaan! WOW! Duckie wat balen vd cystes! Hopelijk slinken ze snel! Even een kort berichtje, zijn hectische dagen geweest in de voorbereiding naar een voor ons prachtige dag: ons meisje is vandaag gedoopt. Het was prachtig, bijzonder! Probeer al 2u te slapen want ben doodmoe, ik had de afgelopen week een hele mooie filmpjes gemaakt op 3 christelijke liedjes waaronder 1 liedje waarin een stukje van op het geboortekaartje staat. Heel wat uren werk, gingen we het testen, projecteerde de beamer het niet goed. Foto's helemaal overbelicht.... heel gedoe, uiteindelijk contrast aangepast maar dan werden donkere foto's weer bijna zwart. Maarja maar genoegen mee genomen. Tijdens de dienst deed het geluid het niet goed en kon je het 1e liedje amper en het 2e en 3e liedje helemaal niet horen... *snik* al die uren werk..... balen! Merk dat ik van dat soort dingen dan heel erg last heb, ik heb over dingen als een newbornshoot en zo'n doopdienst jaaaaren gedroomd en dan heb je het perfecte plaatje in je hoofd zitten en als het dan anders gaat word ik daar echt heel emotioneel van. Herkenbaar? Dat je ook alles perfect wilt hebben, alles wilt vastleggen en wil dat ze niets tekort komt.... alsof ze me het ooit gaat kwalijk nemen dat ik niet meteen een voetafdruk heb gemaakt of na 4mnd nog geen gipsafdruk heb gemaakt van haar handje, dat ik niet elke milestonecard heb gebruikt enz enz.... och wat kan een mens zich toch gek maken! Maargoed, probeer dus al bijna 2, 5u in slaap te komen maar mn hoofd zit overvol .... dus dacht ik ga hier ff spieken. Ga nu toch maar proberen te slapen!
Ach ja dat is zeker herkenbaar. De dagen gaan ook super snel voorbij en pfff waar is die dag gebleven.. Ja een voet en hand afdruk moeten wij ook nog doen. Maar voor je het weet is de dag al weer voorbij tjee en dan nog niet gedaan. Zal proberen morgen of vanavond even voor te gaan zitten.. Maar ik vindt al dat je mooie foto's hebt gemaakt van je prachtige dochter. En ja wel vervelend als je er zo mee bezig bent en het wil niet lukken bij de doop dat is wel vreselijk jammer. Maar er zullen vast nog andere mensen foto´s hebben gemaakt. Ik heb hier ook nog een paar foto´s van ons kleine meisje geplaatst ik merk zelf dat ik hier weinig nog zit op deze pagina omdat ik het best wel druk heb met de kleine meid. Lekker wandelen en zo. En genieten van onze pracht en praal Dwergje ik was vier weken na de tijd al ongesteld en het duurde niet langer als een weekje. Nu kijken wanneer ik het nu weer wordt. En dan maar weer aan de pil. Ploon hoe voel je je, als je er in zit dan gaan de dagen langzaam tot dat je een echo mag doen. Maar nog een aantal dagen en dan mag je eindelijk op naar een kloppend hartje .
Oh Chantal, wat balen zeg. Zoveel werk en dan gaat het niet zoals je het wilde. Maar later kun je erom lachen maar nu waarschijnlijk even nog niet. Maar zoals Zonneschijn zegt. Er zullen vast mensen foto's of filmpjes hebben gemaakt. En als jullie maar genoten hebben. Ik vond dat ook een heel bijzonder moment, de doop. Leuk hè, zo druk te zijn met je kleine frummeltje. Zo lang naartoe geleefd en nu eindelijk mag je er de hele dag van genieten. Dus dat doe dan ook maar lekker. Ik merk dat het nu al makkelijker wordt op sommige momenten. Al vraagt ze nu veel aandacht omdat ze steeds boekjes wil lezen. Dat is ook zo leuk en lief. Ze is nu 1,5 jaar. Hier gaat het goed. Gister de hele dag weeïg gevoel gehad. Maar vandaag niet. En ook nagenoeg geen zere borsten. En dan slaat de twijfel direct weer toe. Nog 10 nachtjes slapen....
Ploon wat lees ik nu! Gefeliciteerd!! Op naar mooie eerste echo!!! Joshi hoe is jou eerste iui afgelopen? Duckie hopelijk mogen de cysten snel verdwijnen meid. Chantal gefeliciteerd met de doop van je dochter! Jammer dat het niet helemaal mocht lopen zoals je gehoopt.
Ploon...ik herken dat zooooooo erg die twijfel. Daarom had ik ook 18😂 testjes gedaan hihi maar we tellen mee af met je meis. En even een Esmee up-date
Oh Debby, wat een mooi meisje! Wat een schatje. Wat zul je toch trots zijn. Haha, 18 testjes. Ik zit denk ik ook al aan 10. En wil morgen nog een CB doen. Vorige week vrijdag had ik er 2-3 weken op staan. Moet nu toch 3+ zijn.... Vannacht wel weer wat misselijk geweest. Maar vandaag helemaal niets. Zelfs geen zere borsten als ik erop druk (klinkt best raar als ik dat zo schrijf ). Hadden jullie dat dan ook? Ook dan geen zere borsten? Echt helemaal niets? Sorry, hoor, maar ben zo onzeker. zonneschijn38, dus lekker alleen met z'n drietjes geweest een lang weekend. Ook echt weg geweest dan? Geniet maar lekker van jullie kleine meisje. Ah Duckie, wat onwijs shit zeg. Ik weet even niet meer in wat voor traject je zit. Kun je me bijpraten? Wanneer heb je weer een echo om te kijken of de cystes weg zijn? Waarom moet je Primolut nemen Dwergje als ik vragen mag?
hoi ploon, ik ben weer begonnen dit jaar met ovulatie inductie, en nu met gonal f ipv puregon. volgende week dinsdag weer een echo, hoop wel dat ze weg zijn, dan zouden we misschien nog 2 keer kunnen voordat we op vakantie gaan. tot later allemaal groetjes Duckie
Ploon heel herkenbaar je onzekerheid en ik had ook geen zere borsten, geen misselijkheid. Dus dont worry dat hoeft niets te zeggen. Duckie hopelijk mogen je cysten volgende week weg zijn!
Thnx ladies! Het is zo'n schattie. Ploon echt zo super dat je nu zwanger bent...zeker na de ivf en icsi tegenslagen. Duck ik duim voor je mee meis. Dat je maar weer lekker van start kunt gaan.
@ploon, om het te laten stoppen anders blijf ik ongesteld, ben nu nog steeds ongesteld, ik kijk het het weekend nog ff aan daarna ga ik primolut bestellen @zonnenschijn, heb jij normaal een eigen cyclus? ik namelijk niet, ik wordt nooit/zelden ongesteld en als ik ongesteld wordt dan kan dat dus weken tot maanden aanhouden. @debbie wat een schatje hierbij ook een foto van ons moppie, alweer 6 maanden!
Oh Duckie, hopelijk is 2x voor je vakantie niet eens nodig, maar is 1x voldoende. Maar eerst hopen dat de cystes weg zijn volgende week. Succes! Och kijk Dwergje wat een vrolijke griet. Wat een tevreden meisje. Prachtig! Jeetje, weken, maanden ongesteld. Wat een ellende.... Hier vanochtend toch nog een testje gedaan. Wilde gewoon zo graag voor mijn eigen zekerheid een test met 3+ erop. En ja, hoor, vanochtend.... En ook de andere test was weer donkerder. Hopelijk zegt het iets voor de toekomst en is de echo goed volgende week. Maar nu met een paar dagen moet het hartje gaan kloppen. Dus doe je best kleintje!