Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ploon dat ziet er super uit. Hou vast deze... Maar we zijn niet weggeweest gewoon lekker thuis met zijn drieen. En genoten van ons meisje. Ik had last van zuur en was moe. Maar elke zwangerschap ia anders. Maar de dagen schieten al op.

Debby wat een schatje zeg. En wat is ze al weer groter gegroeid.

Dwergje wat is jou meisje ook al weer groot zeg. Heerlijk zo'n poppie om je heen. Ik merk dat ik het nog steeds bijzonder vindt zo'n meisje. En elke leert ze wat nieuws bij, zo mooi om te zien. Aan het einde van de dag is ze zo moe dat ze zich verzet tegen het slapen. Uiteindelijk na veel verdriet valt ze in slaap. Ik ben wel regelmatig ongesteld. Merkte wel dit keer dat ik er echt tegen aan zat veel verdriet huilen om niks. En last van geen vertrouwen in of ik het wel goed doe. En ben dus ongi geworden pfff maar ik heb er super last voel me erg moe en last van mijn buik. En bloed dit keer ook meer. We gaan het zien.

Ducky balen zeg. Hopelijk gaan de cystes gauw weg.

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ploon succes en veel plezier vandaag!

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ohh spannend ploon! Heel veel succes!!!

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Begin nu echt wel zenuwachtig te worden. Over drie kwartier....
    Vanochtend belden ze nog van de kliniek of we de afspraak eventueel wilden uitstellen, omdat ze dachten dat er misschien nog geen hartje te zien zou zijn, omdat ik krap 6 weken zou zijn. Volgens mijn berekening ben ik iets verder. Maar zeker weet ik het niet.
    Ze vroegen het omdat ik de echo zelf moet betalen, omdat ik in DD loop. Wel netjes dat ze bellen, maar laat 'm gewoon staan. Anders volgende week nog een keer....

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Alles goed!!!! Hartje klopt.
    Kom snel weer bij jullie terug. Nu even snel...

6. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Dat is fantastisch Ploon!!!!!!!!!!!!!!! Yes wat fijn!!

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jeeeeeej ploon wat een opluchting he?! Geweldig gefeliciteerd!!!

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Super nieuws ploon!!! Gefeliciteerd!!!

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd ploon!

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ploon super gefeliciteerd. Hoe is het nu met je.

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Gisteren weer ongesteld geworden!!! Ik sta zooooo verbaasd!!! ga ik nu ineens wel een eigen cyclus krijgen??? nu we 'klaar' zijn met kindjes krijgen?

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Dwergje, ons lichaam is toch zoiets ongelooflijks. Het werkt niet mee als we dat zouden willen en nu..... Heeft de menstruatie doorgezet?
    En hoe gaat het met de rest van de dames?
    Wij zijn lekker 2 weken op vakantie in Spanje. Lekker aan het genieten van het lekkere weer (al mag het op sommige momenten wel iets warmer en zonniger) en van elkaar.
    Als we terugkomen volgende week hebben we direct de dag erna een afspraak in Essen voor de nipt-test. Dan 2 weken wachten op de uitslag en dan mag eindelijk de hele wereld het weten.
    Het blijft onwerkelijk. Al groei ik al wel (kan ook van al het lekkere eten zijn :)). Vandaag komen m'n nichtjes van 10 en 12 hier. Zij weten nog niets (we willen het pas vertellen nadat de uitslag van de test goed is), maar we hopen dat ze niets vermoeden.... Heb hier namelijk alleen maar jurkjes aan waarin je al best een buikje kunt zien.... Afwachten maar....
    Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Denk aan jullie!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Geniet van je vakantie!
    Hier alles ok. Genieten volop. Verder weinig nieuws :)
    Hoe ist met de rest?
    Ik geloof dat er wel redelijk recente foto's int album staan voor de liefhebber

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!
    Sorry ik ben ook te lang hier niet geweest.
    Hoe gaat het met iedereen?
    Ploon hoe is je nipt test gegaan? Eigenlijk weet ik niet eens wat het is maar ik hoop dat de uitslag goed is!
    Dwergje wat zijn onze lichamen toch onpeilbaar hè. Maar toch wel fijn dat het nu lijkt te werken zoals het hoort.
    Joshii hoe gaat het met jou? Met welke iui poging ben je nu bezig? En trek je het allemaal nog?
    Duckie wil jou lichaam ook nog beetje mee werken? En zit je momenteel nog in een behandeling?
    Zonneschijn, deb en Chantal hoe gaat het met jullie mooie meisjes? Groeien en ontwikkelen ze zich goed?
    Hier alweer 35 weken zwanger. En het gaat goed :) het enige is dat ons kindje al paar weken in stuit ligt en we na lang twijfelen besloten hebben morgen toch maar voor draaipoging te gaan. Is niet geheel risico loos en maar slagingskans van 40 procent dus vond lastige keuze maar volgens de vk wel de meest veilige aangezien in stuitbevallen/keizersnede meer risico's met zich mee brengt.

Alvast een fijn pinksterweekend allemaal!!!

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Aaaa hope wat een ellende! maar wachten ze niet nog af of het nog draaid? ik het met 36 weken nog liggingsecho gehad omdat sophie ook in stuit lag en toen was ze toch nog gedraaid op laatste moment!

wens je veel succes morgen! schijnt echt zeer te doen! neem je paracetemol in daarvoor!?

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    He dwergje.. wat fijn dat sophie nog op het laatste moment gedraaid is. Ons kindje ligt in onvolkomen stuit waardoor het zich niet of moeilijk met de beentjes kan afzetten om zelf te draaien. En ik ken iemand die voor een draaipoging ging maar het kindje inmiddels te weinig ruimte had waardoor de draaipoging niet lukte, daardoor maar besloten om het bij 35 weken te doen. Normaal gesproken doen ze het bij ons ook tussen de 35-36 weken.

18. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hallo dames,

het is vrij rustig hier.

Hope hoe is de draaipoging gegaan?

hier alles rustig poging 2 wederom mislukt, maar nog een ronde voor onze vakantie ging niet, dus nu wacht tot begin juli voordat we weer verder kunnen gaan. baalde er eerst wel van, maar het loopt niet zo lekker op mijn werk , dus het werd me ook even teveel allemaal, en ik reageer wat heftiger op de Gonal F heb ik het idee qua stemmingen, wat ook niet echt bijdraagt.

nou tot later en geniet van het mooie weer dit weekend.

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Duckie wat jammer zeg dat je voor de vakantie geen nieuwe poging kan doen. Je wilt toch graag elke kans pakken. Maar met je werk is misschien wel fijn om in ieder geval nu rust in de medische molen te hebben. Denk je goed aan jezelf dat niet te veel wordt.

De draaipoging was erg heftig en heb uren daarna aan de ctg gezeten voordat we naar huis mochten. Maar het is gelukt :)

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Wauw fijn hope dat het gelukt is! jammer dat het zn pijn heeft gedaan :( nog ff wachten dan komt ze eraan!

Deel Deze Pagina