Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joshi

    Joshi Actief lid

    11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hope, ik lees dat ze de baby hebben proberen te draaien, wat fijn dat t gelukt is! En ja heb weleens vaker gehoord dat dat geen pretje is.... meid wat gaat t snel, t schiet echt op nu!!

    Duckie wat jammer.....2e poging mislukt. Gaan jullie lekker weg in de vakantie? Geniet ervan samen! Goed opladen weer en ook t werk even achter je laten!

    ook hier 2e iui mislukt en toch begonnen aan 3e en gedacht dat t voor de vakantie wel weer 'klaar' zou zijn met zkh-bezoeken. Nou mooi niet, tot 2x toe een follikel die groeiend was en vervolgens 1-2 dagen later verdwenen was.... nu nog 1 week afwachten, groeit er niets dan moeten we deze ronde cancelen. En je raad t al...deze week vakantie. Baal behoorlijk want was wel toe aan ff weg. We wachten af en wie weet word t nog een nachtje ofzo.

    Vind t fijn af en toe te lezen hoe t met jullie is.
     
  2. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi en duckie wat balen zeg. Wordt nu echt tijd dat dat stokje war we proberen door te geven eens jullie bereikt!

    Hope wat fijn dat t gelukt is! Mijn schoonzusje is nu 38wkn en daar ist niet gelukt dus die gaat nu voor de stuitbevalling. Het schiet echt al op bij je zeg!

    Hier is kris alweer 5,5 mnd. Eerste lepeltjes grownte en fruit zijn ewn feit, geef nog steeds fulltime borstvoeding. Heb me voorgenomen in elk geval het 1e half jr vol te maken, maar weet niet of ik kan stoppen :)

    Fijne pinksteren!
     
  3. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Een knuffel voor degene die het nodig hebben.
    een vrolijke zwaai voor de rest!
     
  4. Zonneschijn38

    Zonneschijn38 Bekend lid

    25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zo ik moet me schamen zeg. Maar zeker fijn om jullie verhalen weer even te lezen. Wat balen joshi duckie dat het niet gelukt is. En hope jaaaa het gaat nu opschieten. Bijna met verlof en dan nog heel even. Spannend hoor. Nog even dé laatste loodjes. Maar wel super fijn dat het draaien gelukt is.

    Hier alles goed. Lieke is is al weer vier maandjes en een beetje. Ze heeft wel last van reflux ze krijgt er wel een spulletje en heb het idee dat het wel helpt. Verder is het al een pittig dammetje die al een eigen willetje heeft.
    Alvast
     
  5. Ploon

    Ploon Fanatiek lid

    6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hoi hoi, Eindelijk weer een berichtje van deze kant. Tis rustig hier even. Jammer. Maar ach, ligt ook aan mezelf. Niet altijd zin om te kijken, lezen en schrijven. Nu even een momentje tijd (man weg, dochter slaapt)...
    Hier gaat alles goed. Vandaag al 15 weken.
    De Nipt-test was helemaal goed. Geen afwijkingen. Dus daarna hebben we het iedereen verteld. Eindelijk.
    Begin nu al aardig te groeien. Meer dan bij de 1e, geloof ik hoor. Maar ja, alleen maar leuk. Verder voel ik me prima. Nergens last van. Gelukkig maar.
    Nipt is trouwens een bloedtest die hetzelfde onderzoekt als een vruchtwaterpunctie en vlokkentest. Alleen zonder risico. Dit wordt uit het DNA van de moeder en ongeboren kind gehaald.
    Even teruglezen.......
    Hope: alles nog rustig bij jou? Nog maar 1,5 week.... Jeetje dat komt nu echt dichtbij. Spannend, hoor. Over max. 3,5 week heb je je grote wondertje in je armen, waar je zolang van gedroomd hebt. Heel veel succes en sterkte met wat komen gaat.
    Is de draaipoging gelukt trouwens? Is de baby goed blijven liggen? Of krijg je een ks? Dan zal de baby er al snel zijn... :)
    Duckie: ga je bijna weer beginnen met de volgende poging? Hopen dat je snel weer verder kunt.... want stilzitten is ook niet fijn.
    Dwergje: hoe gaat het met je mooie meiden?
    Enne... is je cyclus nu 'normaal' geworden daadwerkelijk?
    Joshi, hoe is het afgelopen met poging 3? Misschien nu wel op het wachtbankje? Of zijn de follikels echt niet doorgegroeid?
    Chantal: alweer tante geworden? Je schoonzusje al bevallen? En wat vond Kristel van de groente en fruit? Onze kleine vond het in het begin maar niets.... waardoor ik pas met ruim 6 maanden weer ben gaan proberen. En toen wilde ze wel.
    Ah Zonneschijn wat vervelend dat Lieke reflux heeft. Gelukkig helpt de medicatie. Maar tis niet fijn voor d'r (en voor jou). Slaapt ze daardoor ook niet goed? Hopelijk dat wel.
    Haha, een eigen willetje... Dat ken ik. Zo één heb ik er ook (vanaf het moment dat ze nog heel klein was). Maar ach, ze is ook echt zo lief.
    Allemaal nog een fijne zondag. En hopelijk horen we snel weer van elkaar....
     
  6. Hope85

    Hope85 Bekend lid

    2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hi meiden!

    Chantal wat leuk dat ze al haar eerste fruithapje heeft gekregen! Heeft ze inmiddels de smaak te pakken :) En is je schoonzusje inmiddels al bevallen?

    Zonneschijn wat vervelend dat lieke reflux heeft hopelijk gaat het snel beter! Zijn jullie er pas sinds kort achter dat ze dit heeft of al vrij snel na de geboorte? Leuk dat ze zo'n pittig dametje is... maak je borst maar vast nat voor over 16 jaar :p

    Ploon wat fijn dat de nipt test goed was en je het nu aan iedereen hebt kunnen vertellen! Wat fijn zeg! En 15 weken alweer! Wauw dat gaat ook hard.

    Duckie en Joshi hou vol in de medische molen.. hopelijk gaan jullie behandelingen naar wens!

    Debs en Dwergje hoe gaat het met jullie prinsessen?

    Hopelijk ben ik niemand vergeten.

    Hier gaat alles goed en alweer ruim 38 weken! Gelukkig lag kindje bij de laatste controle nog steeds goed en was het ingedaald dus verwachting is dat het nu zo blijft liggen.
     
  7. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @hope, ja ze is bevallen :) een meisje! Fruit en groente hapjes gaan goed!
    Succes met de laatste loodjes en zet m op voor de bevalling!!
     
  8. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hier ook alles prima hoor....ons muppelke eet al vanaf de 3,5 maand potjes😊 eerst halve en bij de 4 maanden door de eerste en laatste voeding rijstebloem en dat krikgt ze nog steeds maar nu zijn het wel hele potjes geworden.
    We zijn ook voor het eerst gaan zwemmen en dat vond ze geweldig.

    Zonneschijn wat balen van de reflux...gelukkig groeien ze daar vaak overheen. Slaapt ze lekker door?

    Chantal jullie meisie is ook echt een snoepje eerste klas! Heerlijk tevreden koppie. Geef je nog steeds bv?

    Ploon super joh dat de nipt goed was
    En dat dat kan tegenwoordig. Bij Angel had ik nog een vlokkentest😡 mijn zwager krijgt ook een kleine. Geen extra risico of wat dat ook maar willen het ook laten doen. Echter wonen ze in België en kost t ff 600 bijna 700 euro.

    Dwergje hoe is het met je knappe meiden? Gaat het met Sophie nog steeds beter?

    Hopey....lieverd hij/zij blijft echt wel liggen nu hoor. Het is veelste krap daarbinnen om nog te draaien. Ooooh ik ben zo benieuwd naar jullie wondertje!

    Duck en Joshi liefies ik hoop dat jullie pogingen goed gaan aflopen. Ik kan me nog steeds zo goed herinneren hoe het was. Voor jullie een hele dikke digi knuff en kus!
     
  9. Dwergje

    Dwergje Fanatiek lid

    17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Ons meisje inmiddels alweer bijna 9 maanden!!! en inmiddels kruipt en zit ze :D gaat zooo snel!

    En ook van de week weer ongesteld geworden! RAAAAR ben nu in april mei en juli ongesteld geworden! zit ong 5/6 weken tussen en het is nu al aan het minderen! hahahaha vind het zo gek en apart! maar nu ik dus wel soort van eigen cyclus heb moet ik wel voorbehouds middelen gaan gebruiken iemand een idee? want wil eigenlijk niks gebruiken maar condoom vind ik ook niks.
     
  10. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik zou zeggen mirena dwergje
    Heb ik nu ook. Minimum aan hormonen en je kunt er 5jr tegenaan, hij kan er altijd eerder uit in mijn geval maar ik geloof dat jullie gezinnetje compleet was nu toch? Maar het is net even wat minder definitief als de andere vormen als sterilisatie
     
  11. Dwergje

    Dwergje Fanatiek lid

    17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Spiraal heb ik al keer gehad en die deed vet veel zeer, zat niet goed, en mijn man voelde hem!
     
  12. Ploon

    Ploon Fanatiek lid

    6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik ben ook een voorstander van de Mirena spiraal. Werd ook niet meer ongesteld hierdoor. Ideaal. En inderdaad 5 jaar geen omkijken naar.
     
  13. Ploon

    Ploon Fanatiek lid

    6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hope, vandaag de uitgerekende datum.... Hoe gaat het met je? Nog steeds alles rustig? Ben heel benieuwd hoe het met je gaat. Denk aan je.
     
  14. Joshi

    Joshi Actief lid

    11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Wow Hope, nu komt t heeeel dichtbij! Straks dat schatje in jullie armen! Succes met de alleraller laatste loodjes!
     
  15. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jaaaaaa hope is bevallen😊 maar ze is denk ik nog te hoog on de wolken om hier iets te plaatsen. Verder verklap ik ook niks😆
     
  16. chantal85

    chantal85 Fanatiek lid

    2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Spannendddd :)
     
  17. Dwergje

    Dwergje Fanatiek lid

    17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    AA wat super! alvast gefeliciteerd!
     
  18. duckie83

    duckie83 Actief lid

    5 apr 2010
    177
    10
    18
    Hope,

    van harte gefeliciteerd, we horen graag hoe het nu allemaal gaat

    afgelopen week weer terug van vakantie, we hebben het lekker gehad. ziekenhuis gebeld en vrijdag heen geweest en ik had gewoon een eigen eitje, zaterdag gekeken en hij was nog groter geworden en stond op springen,
    dus ik heb een gezellig weekend gehad :D:cool::cool:

    nu vrijdag bloedprikken of het een goede eisprong is geweest.

    dus zonder spuiten toch weer spannend.

    spiraal, heb ik ook gehad, toen heb ik echt een half jaar gevloeid, dus zou zeker mijn voorkeur niet hebben.


    joshi , hoe is het nu met jou?


    tot later

    groetjes

    Duckie
     
  19. Hope85

    Hope85 Bekend lid

    2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hai meiden!

    Het klopt op de uitgerekende datum is onze kleine man geboren!!!

    Alles is goed gegaan en zijn heerlijk aan genieten! Wat is dit overweldigend.

    Veel liefs voor jullie allemaal!
     
  20. Joshi

    Joshi Actief lid

    11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ahhh Hope, gefeliciteerd samen!!!!!!! Wat fijn!!!! Zo lang op gewacht en nu heerlijk genieten jullie! Krijgen we een naam of schrijf je die niet hier? Heel veel geluk samen!!

    Duckie, wat goed een goed gegroeid eitje! Hoopelijk is ie goed gesprongen!! Ik duim. Hier was t dit weekend net zo gezellig;) en vandaag IUI gehad.

    Hoeveel zaadcellen hadden jullie dames altijd bij de IUI??
     

Deel Deze Pagina