Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @debby, wat vervelend zeg. doet echt pijn als er niet op geregeerd wordt. Sommige mensen denken alleen maar aan hun eigen problemen... sterkte! En laat haar lekker barsten met haar piepgordijnen! ;)
    @ stefanie: super dat je weer mag beginnen! Leuk, een midweekje weg! Waar ga je naartoe?
    @sween: veel succes morgen met de FM!

Ik mag morgen voor de FM. Is cd 10. Vorige x FM op cd 12 en op cd 13 pregnyl maar was toen dag later begonnen met spuiten. spuit nu ook iets meer dus ben benieuwd hoever t morgen is!

2. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    chantal & sween succes morgen! ik duim voor jullie dat er een mooi ei zit:)

liefs

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jah ik kan het alleen moeilijk van me af zetten.

Maar jij hebt morgen vast al mooie eitjes Chantal, ik ga duimen dat je weer snel de pregnyll mag.

Sween voor jou ook veel succes meis morgen!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Deb dat snap ik helemaal. Heb ook van die totaal niet tactische zussen/(schoon)ouders en das echt pijnlijk soms. Ik ben van mezelf heel attent en geïnteresseerd krijg ik altijd te horen en dat verwachtte ik ook van mensen om me heen... en in elk geval minstens begrip... maar helaas is dat niet altijd zo en dat doet soms mega pijn. Ik kan iedereen aanraden de december uitgave van het freya magazine te bestellen op de website met het thema omgaan met je omgeving. Ik heb dit aan meerdere mensen laten lezen en over het algemeen meer begrip kunnen kweken...
    Dikke knuf meis!

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik zal eens op de site gaan zoeken idd.

Dank je wel voor je lieve berichtje.

Knuff

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal ik kan wel losse nummers bestellen maar die gaan maar tot maart 2010. Miss dat ik verkeerd zoek ofzo...kun je me helpen?

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hmmmm. misschien een mailtje sturen? Heb ik wel gedaan. ik ben lid , kost 30€ en krijg je 5x per jr magazine en een mooi boek. ik wilde een paar extra exemplaren en heb toen gemaild. moest toen het geld overmaken en kreeg ze toegestuurd. dus zou mailen via contact op de website...

8. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi

chantal, ja ik kies wel telkens een ander plekje uit, maar ik heb meer last van krampjes etc, alsof er van binnen veel gebeurd.

mijn bloedwaardes waren nog laag gisteren, dus mag vrijdag weer bloed prikken.

fijne dag allemaal

groetjes

Ducky

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @ducky: hoe werkt dat bij jou dan? Jij moet elke x bloedprikken ipv FMs? Of heb je die ook nog? Bij ons prikken ze geen bloed maar wil dit x toch vragen of ze op progesteron willen prikken na de IUI. misschien gaat t op dat front wel de hele tijd fout.. weet t ook niet. Nou ik ga snel even een broodje eten en dan die kant op!

10. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik hoef ook nooit bloed te prikken, is een keer gedaan in het begin van de mmm om te kijken of er een eisprong was. Verder nooit gelukkig ;)

Miss dat ik wel een abbo afsluit op freya, maar ben bang er dan nog meer mee bezig te zijn.

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hoe is het trouwens met het enige roze wolkje?
    Sandra :D besef je het al?

12. sandra27

sandra27 Lid

9 mei 2008
    99
    0
    0
    Hoi ja op zich wel goed alleen erg onzeker hcg gister geprikrlt was 34 dus nog wat laag maandag weer prikken dus blijft nog even spannend lief dat je het vraagt hoop dat het bij jullie ook snel roze is !!!

13. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meiden
    Hoest bij jullie? tnx voor het succes wensen maar moet pas morgen ipv vandaag. Als er morgen geen verbetering is, moet ik naar de 100 eh, ik heb gisteren telefonisch gesprek gehad met de arts, en moet me echt geen zorgen maken, zij is ervan overtuigd dat het bij mij gaat aanslaan, maar bij de eerste cyclus is het altijd aftasten welke dosering je lichaam nodig heeft, dus ik ben weer ff beetje gerustgesteld. ik hoop het zoo.. E natuurlijk niet te lang... Ik ben er opzich wel onbewust mee bezig en dat is ook niet goed. Vanaf dit weekend ook weer aan mijn voeding sleutelen, afvallen helpt altijd mee zei ze, dus dan doen we dat maar, hoef maar 5 kilo of zo af, dus is wel te doen. Succes meiden! fijne dag vandaag.

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha sween, nou wel fijn dat je even een geruststellend gesprek hebt gehad!
    @sandra: spannend! Heb geen verstand van HCG waardes dus weet niet wat hoog of laag is, maar merk dat je er nog niet zo blij mee bent (met de waarde). Duim voor je! En zodra dat HCG gehalte wat hoger is: strooi even richting dit topic ;)
    Vanochtend FM gehad, viel een beetje tegen. Heb nu net zoveel dagen puregon gespoten als vorige keer (en zelfs meer eenheden) en ze kon alleen maar follikels van 10mm vinden.... Dus rustig doorgaan met spuiten nu en dan maandag om 10.00 weer terug. Had ik me niet op ingesteld! Misschien toch een valentijns IUI dan! Als dat geen geluk brengt ;)

15. odetje79

odetje79 Nieuw lid

9 feb 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, hoi,

Ik ben ook begonnen met de puregon en pregnyl!! Sinds 22 januari!! Ook na 6 keer clomid. Ik moet zeggen dat ik me wel beter voel dan met die clomid. Afgelopen maandag ben ik geinsemineerd. Dus nu is het aan de natuur verder. Ik heb me er bij neergelegd dat je dit niet in de hand hebt. Het zou geweldig zijn als het meteen raak zou zijn, maar ben wel realistisch. En bovendien wil ik niet dat dit mijn leven beheerst. Daar is het leven veel te mooi voor. Ik wil ook genieten van andere dingen. Ik wil niet dat mijn leven alleen maar draait om een kindje. Dat spuiten stelt niets voor, is zo gepiept. Die pregnyl is wel vervelend, maar is wel te doen. Mij is het heel erg meegevallen.

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey san, meis ik duim voor mooie super waardes! Het zou dus 2x verdubbeld moeten zijn ong maandag? Want het verdubbeld per 2 dagen toch?

Chantal, ik snap dat je wat teleur gesteld bent. Je maakt in je hoofd toch altijd je eigen schema. Als het dan zus is zal het over een paar dagen zo zijn en de iui is dan....zo denken we immers allemaal. Maar hoe dan ook zal de iui door gaan meis.

Sween we duimen voor een mooi ei voor je.bij mij is het ook de eerste ronde puregon, dus ook nog even aftasten. Best spannend he...?

Odetje....miss is het handig iets van je behandeling of iets dergelijks in je handtekening te zetten...dan weten wij wat meer over je behandelingen enzo ;) Ben je al lang bezig? Knap dat je probeert het je leven niet te laten beheersen, ik denk dat veel meiden dat hier hebben geprobeert. Maar bij mij ging dat na het eerste jaar echt niet meer. En nu met de iui...pfff dan gebeurt er zoveel in een korte tijd...maar succes met je wacht weekjes.:)

Knuff 2 all

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    idd nu in ronde 34 sta ik er anders in dan bij ronde 14 om maar zo te zeggen. Maar goed, zolang het je lukt is het mooi! Hier gaat het nu met ups en downs. Nu in een up en hopelijk blijft die up ff!

sween en deb: succes morgen bij de FM, ik ben benieuwd!

18. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hoi meiden!

Ben een paar dagen niet geweest omdat ik druk ben met mn nieuwe stage. Moet nu een half uur met de trein dus mijn dagen zijn meteen een stuk langer. Daarbij werk ik nu 40 uur ipv 36..

Odetje gezellig dat je ook mee komt kletsen :) Wat goed dat je er zo nuchter in staat zeg. Zo probeer ik zelf ook te denken maar dat lukt niet altijd even goed

Sween en debby succes morgen met de fm! Ik duim voor jullie!

@chantal, balen dat je nog geen mooie grote folli hebt. Hoeveel kleintjes had je? Hopelijk gaan die nu in een groeispurt!

@ eerdere berichten, ja het zou wel handiger zijn als ze overal de zelfde richtlijnen zouden aanhouden.. Op deze manier kunnen mensen toch wel onzeker worden als ze van anderen steeds weer andere verhalen horen.. Ik snap dat je natuurlijk gaat voor wat je eigen arts zegt, maar het maakt het soms wel verwarrend

@over omgeving, mijn schoonouders zijn juist veel meer geinteresseerd dan mijn eigen ouders.. Vriendlief belt ongeveer 2x per week met zn mams en die vraagt altijd hoe het met mij is en wat de stand van zaken is. Niet bemoeierig maar oprechte interesse, ben k erg blij mee :) Mijn eigen moeder vraagt er nooit naar.. Ik vertel wel eens wat maar dan reageert ze van oja, en gaat vervolgens over op een ander onderwerp.. Niet leuk maar wat doe je eraan he..

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @rooz: pittig meid! Wat fijn dat je zon lieve schoonmama hebt! Koesteren!

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    De fm zag er goed uit :)

Rechts een trosje kleintjes, maar die zijn te klein gelukkig. En links 3 in de race, een van 10 een van 11 en een van 12mm. Nog tot zondag 50EH door spuiten en maandag de tweede fm. Me bms moest nog wel wat groeien, hij was nu 5. Maar het is pas cd 7 nu....dus komt goed.

Deel Deze Pagina