jeetje en dat op 50 EH..dan moet je zeker wel uitkijken voor overstimulatie, maar echt heel gaaf hoor!! effe een gewetensvraagje aan jullie, met het oog op IVF dat misschien maar 1 keer vergoed wordt, hamsteren jullie ook meds? Ik haal al mij recepten van de FA op en als ze vraagt of het op is zeg ik altijd ja, just in case zeg maar. Aangezien 1 ampul van 300 EH meer dan 100 euries kost. Ik redeneer zo, als ik over heb en het niet meer nodig heb dan zijn er hier genoeg dames die ik er een plezier mee kan doen. hoe zitten jullie hierin?
Jah goed he Ik hamster niet, ik blijf hopen dat ik dit jaar zwanger zal raken. Maar die vergoeding, is toch alleen voor de punctie? Als je je punctie al hebt gehad maar bijv. Nog 4 pogingen in de vriezer hebt dan worden de terug plaatsingen toch wel vergoed? Of zeg ik nu iets raars?
Huh heb ik iets gemist??? Nog maar 1 vergoed?! Dat meeen je niet?! Neem aan dat dat er nog door moet komen? @deb, mooi! Lijkt een beetje op mijn fm! Ook bms van 5 en eitjes van 10 / 11
In mei wordt het herzien geloof ik. Maar ik wor via google niet veel wijzer. Ik denk dat ik het vgz gewoon een keer bel...net zo handie
Tja, de kans is natuurlijk dat het door gaat maar dan gaan de andere 2 vast naar een aanvullende maar ja, je weet nooit hoe het kan lopen dus vandaar. Ik had van elise ook nog 2 ampullen over en die heb ik vorige ronde als eerste weer gebruikt en ach, als alles wel goed gaat dan maak ik er over een poosje wel iemand blij mee die uit eigen zak aan IVF/ICSI poging 4 of verder bezig is.
Idd vind ik ook! Ik vandaag naar de taartenshop geweest om spullen te kopen voor mn nieuwe hobby. Echt zoiets schattigs gekocht en meteen uitgeprobeerd! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9026-picture52866.html
Goede morgen... Chantal wat leuk joh...ik ben helemaal weg van dat soort eigen gemaakte taarten. Alleen is het zo zonde om ze op te eten hihi. Ik heb toch wat zenuwen voor me fm mrgen, ben bang dat er morgen te veel eitjes gaan zijn. Ben benieuwd hie ze bij jou zijn door gegroeid.
Hai, ja hier ook wel iets de zenuwen. Heb ook echt mega steken in mn buik vandaag! Hoop maar dat t mn darmen zijn, maar zit wel heel laag.... We gaan gewoon voor een goed bericht!!!
San succes met bloedprikken, hopelijk is het hcg op goed niveau! Deb: succes met de FM, hoe laat mag je? Ik 10u
Chantal...jij ook succes. Hoop op goed bericht van je morgen ik moet er om 12:45 zijn. Zal het daarna meteen komen vertellen hier.
Debby25 - ronde 36 - IUI 4 zonder Puregon - NOD ? februari Rooz88 -ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februarizwanger!! Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr
Hoe ist met alle anderen; tamaaar, sween, boef, hope, naomi, hopesoon, ducky en wie ik nog meer vergeet. Er staan veel ??? in de lijst.
Rooz88 -ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februarizwanger!! Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 2 maart
Rooz88 -ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februarizwanger!! Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 16-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 2 maart
Ha dames, hier een tegenvaller, nog geen tijd voor Pregnyl. zie mn weblog maar voor meer info: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/771-de-verdwaalde-ooievaar-fm2-tegenvaller.html Ik baal als een stekker. Verder dus weinig te melden. Debs ik hoop voor jou dat jij beter nieuws hebt.... En S: hoe wast bloedoz, wanneer krijg je uitslag?