Alles is goed gegaan, mooi doorzichtig slijm. Maar wel was minder zwemmers door overmatig zelf klussen. Vorige keren na bewerking 16 milj goed beweglijk nu 5 milj...maar ach het zijn er genoeg. Nu maar weer wachten.......
Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari zwanger!! Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 16-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart @Debby: dus nu op het wachtbankje? Spannend! Fijn dat het goed gegaan is. Is het eigenlijk niet zo dat ze aanraden om enkele dagen voor de inseminatie geen gemeenschap te hebben om het zaad optimaal te laten zijn? Ik weet het niet, hoor. Maar dacht dit ooit ergens gelezen te hebben....
@debs: zelfde wilde ik ook vragen; worden jullie niet geadviseerd om 2dagen voor de IUI niet meer zelf te klussen? Zegt trouwens niet altijd alles: iui1 4 dagen niet zelf geklust en vcm 16. Iui2 2 dagen niet zelf geklust, zou beter moeten zijn: vcm 5,6.... Dus zeg t maar!!!! Er is er maar 1 nodig! Nu afwachten!
hoi inderdaad er hoeft er maar 1 goeie bij te zitten ! Wij moesten gewoon klussen maar moesten er wel 24 uur tussen laten ik zelf zou ook zelf nog klussen ! Zit je altijd goed !!! Veeeel succes !!!!
Nee hoor 1 dag raden ze aan. Zaad leeft maar 3 dagen dus als je langer wacht zit er als eerst doodzaad voordat de goede zwemmers komen. Voor iui dus ook niet zo'n goed idee. Maandag zei ze tegen ons zet er maar alvast een paar klaar, dus met andere woorden klussen. Gister hebben we het niet gedaan, en zoals chantal al zei....het kan altijd anders zijn. Er hoeft geen rede voor te zijn.
hier ook alles goed gegaan. op het laatst toch wel heel zenuwachtig, maar het was zo gepiept, ze liet me wel lang liggen hahaha of misschien was het ook wel voor mijn gevoel zo lang. manlief had niet zoveel zwemmers, eigenlijk onder de grens (wel jammer), maar goed het hoeft er maar 1 te zijn idd! dus we houden het positief! succes met wachten @debby! mij was geadviseerd niet zo lang het sperma te onthouden, zodat het ververst zou worden, dus wij hadden 1 dag niks gedaan en helaas alsnog niet zoveel zwemmers. ik heb nu wel een vraagje, ik heb vandaag mijn 1e IUI gehad, wanneer zou er een eventuele "bevruchting" of "innesteling" plaatsvinden? eigenlijk moet ik er ook niet te veel mee bezig zijn en het gewoon op me af laten komen, maar dat is toch moeilijk om er niet aan te denken. hihi
Naomi, fijn dat het is mee gevallen. Ik lig ook altijd 15 tot 20 min, uit ervaring blijkt dit beter te zijn zeggen ze. Bevruchtig zou vandaag al kunnen, innesteling is meesal 5 tot 10 dagen na de eisprong. Het er niet mee bezig lukte mij de eerste keer ook echt niet. Is toch allemaal nieuw he.
@debby, bedankt voor de informatie. jammer dat je zo'n bevruchting en of innesteling niet voelt, dus ook niet kan letten op eventuele symptomen. idd, het is allemaal nog nieuw en heel spannend voor me.. toch denk ik dat het elke keer wel weer spannend zal zijn, of valt dat wel mee? ik hoop dat we elkaar goed nieuws mogen melden over 15 dagen.. hoeveel IUI's mag jij nog doen? succes met het wachten weer
Spannend is het iedere keer weer, wat ik nu en de vorige wel sterker voel is "dat het toch wel weer niet raak zal zijn" zo denk ik zeker de eerste wachtweek maar de tweede gaat dat toch wel veranderen hoop ziter toch en dat word dan met de dag sterker. Ik mag max 6 x IUI, de eerste 3 waren met alleen pregnyll. En nu dus de eerste van de 3 met perugon. Dus hierna nog 2. Daarna gaan we over op IVF. Maar STEL je zou bij de 6de zwanger raken, en dat zou mis gaan, begin je weer opnieuw met 6x. Meis ik hoop dat we heeeeel goed nieuws gaan hebben, zoek afleiding dat helpt wel
jaaa ik ga proberen afleiding te zoeken haha. ok nog 2 kansen dus, maar hopelijk heb je die niet meer nodig, wel fijn om te weten dat er nog kansen zijn, want IVF lijkt me toch wat ingrijpender en veel zwaarder. maargoed, veel geduld hebben en wachten is het enige wat we kunnen doen! thnx voor alle info!
Zojuist voor het eerst geprikt. Viel me erg mee. Heb wel steeds moeten lezen of ik het wel goed deed (al is het heel simpel). Maken jullie de huid schoon nadat je de spuit eruit hebt gehaald?
Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari zwanger!! Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 16-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart
Hoi allemaal, Hehe eindelijk heb ik het lijstje aangevuld!! hihi!! Kheb maar gewoon ronde 1 ingevuld omdat het de eerste ronde met puregon en pregnyl is mijn vorige rondes met clomid is niet duidelijk omdat de meesten zijn mislukt... dus heb geen idee hoeveelste ronde dit is. @ ploon nee ik maak alleen van te voren schoon met alcoholdoekje. Fijne aaf meiden! xxx hopesoon
Hey meiden, Hier vanuit een gezellig warm huisje op centerparcs We zijn er even lekker een weekje tussenuit, overmorgen weer terug en dan meteen de eerste FM op CD 12 dus hoop dat er wel wat zit. Moet zeggen het zwemmen en leuke dingen doet is wel effe heel fijn, ik hoop echt dat jullie dat ook over een klein jaartje met julie kleine mogen doen, Zag hier dat er veel meiden sinds gisteren op het wachtbankje zitten...veel succes!!! We hopen op roze. Vraag me toch af waarom sommige FA gelijk naar IUI gaan (terwijl zaad ok is) en sommige van ons mogen blijven klussen. Soms heb ik van die buien en dan denk ik doe maar IUI maar soms denk ik tja, dan komt IVF ook dichtbij en voordat je het weet is het einde in zicht. Mijn FA heeft een grote tip gegeven voor zelf klussen..zorg voor klaarkomen tijdens of vlak na de tijd, dat zou zorgen voor bijna hetzelfde effect als IUI omdat door de samentrekkingen het zaad richting baarmoeder gestuwd zou worden..alleen een stuk leuker als IUI..aldus mijn FA Schoonmaken; ik gebruik watjes met alcohol en maak met hetzelfde watje mijn buik, de kop van de pen en en na het spuiten weer mijn uik schoon. Moet nog steeds weer alcoholdoekjes vragen maar vergeet het steeds.
Nou ik hoef niets schoon te maken hier. ook mn buik niet. moet wel elke x nieuwe naald gebruiken. Zo zie je maar: ook in dit opzicht weer veer verschillen!!! Stef: veel plezier nog daar!
Ik moet het zelfde doen als steef, alleen doe ik droog doekje op de prik plek. Wij zitten in de iui ondat ik taai slijm heb. Wij hadden dus een negatieve samenlevingstest. Zaad komen er niet of nauwelijks doorheen.
Nee maar heb de folder wel daar staat t ook in over ontsmetten vooraf maar was onzin zeiden ze int zkh. en als je elke x nieuwe naald gebruikt dan ist ok.
Heb die filmpjes gekeken: nou dan word je echt hoofdsponsor vd alcoholdoekjes! Ik doe t al 3 rondes zonder en ben nog steeds niet dood neergevallen