Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chant,ik pak niet zoals haar iedere keer een nieuw doekje hoor ;) ik doe alles met 1.

Vind het trouwens wel fijn dat ik even 2 weken niet hoef te prikken.

2. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    ik heb het de eerste keren ook met een alcoholdoekje gedaan, maar daarna eerst met een koude natte washand tegen mijn buik voordat ik ging prikken. dus ik denk dat iedereen het verschillend doet, wat voor jezelf het fijnste is.

ik hoef nu ook 2 weken niet te prikken, ergens mis ik het wel, maar het is ook wel fijn!

ik wens jullie allemaal veel succes deze maand!

liefs,
    Naomi

3. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak het oko niet schoon hoor, je huid is toch schoon en je moet elke keer een nieuwe naald pakken dus ja, kan toch geen kwaad!!??

net terug van de echo, maandag was er alleen maar links iets te zien, nog steeds eentje aan de linkerkant ongeveer 8 mm, dus die is niet gegroeit, maar aan de rechterkant zag ze 3 a 4 eitjes zitten van ongeveer 8 a 9 mm, dus dat is wel een goede sprong haha.. ik ben best wel een beetje blij, ik moet nu gaan ophogen naar 125 EH. en dan moet ik van het weekend terug komen, ik wordt vandaag nog gebeld voor wanneer.. Ik zit wel al op dag 23 geloof ik, dus als het echt negatief was hadden ze toch allang de cyclus gestopt ern weer herstart met tabletten??

Ik mag dus gewoon blijven spuiten en dan ophogen en van het weekend terug.. toch een beetje positief!! ga snel weer aant werk, Liefs van mij!

4. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @sween4 ohhh dat is goed nieuws dat ze toch groeien, met de ophoging zal je zaterdag wel mooie eitjes hebben, hoop ik! ik duim voor je! succes nog even met prikken, op een gegeven moment werd ik er moedeloos van, maar zodra ik hoorde dat er 1tje was gegroeid was ik ook erg blij ;) ik ken het gevoel!

wekse vandaag! Xx

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Sween, denk maar zo als er een volgende ronde komt (en we hopen van niet) dan kan je in ieder geval gelijk met de goede dosis beginnen. Kan gewoon zijn dan jou lijf 125 nodig heeft

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Van het ziekenhuis waar ik loop hoefde ik de pen en mijn huid ook niet schoon te maken met alcohol, maar ik doe het voor de zekerheid toch. Maar volgens mij kan er inderdaad niets gebeuren omdat je elke keer een nieuwe naald gebruikt.

Sween ik hoop echt voor je dat je eitjes goed door gaan groeien met 125 eh! En wat Stefanie zegt we hopen natuurlijk dat er geen volgende ronde hoeft te komen maar mocht dit wel zo zijn dan zal het de volgende ronde sneller gaan omdat je hoger start.

Hier vandaag mijn eerste fm meting gehad op cd 10 met 50 eh. Nou voordat ze ging kijken zei ze nog wel dat ik absoluut niets moest verwachten aangezien het bij het grootste gedeelte van de vrouwen de eerste ronde erg zoeken is naar de juiste hoeveelheid. De moed zakte me dus al in de schoenen maar tot onze verbazing was mijn bms 9 mm! en links zit een eitje van 13 mm! (verder nog stuk of 2 van 10 mm). Echt super goed nieuws! Ik moet zaterdag terug komen voor een fm en voor de zekerheid de pregnyl meenemen ook al denken we dat het dan nog te vroeg zal zijn. Hier dus super blij! Zal ik na al dat wachten dan eindelijk mijn 2e eisprong in anderhalf jaar krijgen? Ik hoop het zo!

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hope wat een goed nieuws voor je!!! Dit was ook mijn eerste ronde en zeiden ze exact het zelfde. Altijd even aftasten. Meis die van 13 zal zaterdag wel 17 of 18 zijn...spannend!! Dan ga je zeker je wel verdiende eisprong krijgen :)

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @ sween: de eerste ronde puregon is idd altijd zoeken naar de juiste dosering! Hopelijk gaan ze in de groeispurt de komende dagen.
    @ Hope: kijk aan, goed nieuws!
    @ wachtbankdames: kunnen jullie het deze eerste week nog een beetje loslaten?? Veel succes, ik kom snel bij jullie zitten!

@ hier: Ik de FM gehad, eindelijk goed nieuws: toch weer 2 follikels, vanavond nog Puregon spuiten zodat ze nog iets groeien, morgen om 19.15 Pregnyl, zondag om 10u zaad inleveren en om 11.15 de IUI! Wel fijn dat het nog net int weekend valt, een keer geen geen gedoe met vrij krijgen enz. Ben benieuwd of 3x scheepsrecht is!

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal meis wat fijn....we hebben genoeg ruimte op 't bankje. Hoe groot waren ze geworden?

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hope, wat goed nu al zo'n resultaat. Dat geeft de burger moed

Chantal, fijn dat het bij jou ook nog helemaal bijgetrokken is. Wel lekker dat het nu goed uitkomt met het werk. Ik heb je blog gelezen en ik wil je wel ene tip meegeven. Als jullie ziekenhuis maar 4 of 5 iui´s doet dan zou ik die afmaken voor je vakantie (we hopen dat het niet nodig is natuurlijk) zodat je dat boek kan sluiten. IVF heeft vaak lange wachtlijsten en dat is dus vaak al een verplichte wachttijd. Het zou namenl,ijk zo vervelend zijn als je nu een paar maand rust neemt, dan nog 1 iui en dan weer maanden moet wachten vor je verder kan terwijl je zelf dan juist door wil. Ik zou ook duidelijkheid vragen van je ziekenhuis zodat je weet of ze 4 of 5 doen. Succes dit weekend verder.

Ik heb hier wat steekje dus hoop dat er wat follikels aan groeien zijn, ben benieuwd naar de fm morgen

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @stefanie: ja dat willen we ook. we gaan in juno dus of het er nu 4 of 5 zijn, die kunnen nog prima voor die tijd.

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Goede morgen :)

Ik ben weer eens vroeg wakker van de pijn, al is het beter te verdragen dan de de 2 IUI's hier voor. Ik bel straks wel even het ziekenhuis, voor de zekerheid.

Hoe is het met de rest? Ik zag dat de nod van boeff en senieke eraan komt. Dames succes, duimen draaien voor jullie!!

Knuff

14. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Goedemorgen Debby,

aahh dat is heel naar! wat voor een pijn voel je dan? heb je dat de vorige keren ook gehad? want ik voel dus helemaal niks. alleen gevoelige borsten en tepels heb jij dat toevallig ook? zal dat door de hormonen komen?

ik ben benieuwd wat de pijn is, hou je ons op de hoogte als je het ziekenhuis al hebt gebeld?

ik merk wel dat het wachten je onzeker kan maken, omdat je nu niet veel kan doen dan wachten! maar goed ik heb het er voor over.

voor alle andere meiden: ik hoop dat jullie mooie folikkels mogen krijgen voor de IUI! succes..

Liefs,
    Naomi

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey Naomi,

Die borsten...tjah die doen bij mij vanaf 1 dag na de prengyll zeer. Prenyll veroorzaakt vaak de meeste "klachtjes"

Mijn pijn....het is net of iemand met 2 handen me baarmoeder uitwringt. Het doet zo ongelooflijk zeer dat ik de vorige keer heel de avond met de gyn. Op de verlos kamers heb gebelt. Waar het vandaan komt weten ze niet. Mijn arts denk dat het door de vloeistof komt die vrijkomt tijdens de eisprong. Moest dus ook 2 dagen bankrust van haar nemen. Dit heeft wel geholpen want ik kon de vorige keer een hele dag niet lopen en nu alleen gister avond mega pijn gehad. Miss dat de puregon het ook wat minder maakt. De eerste IUI ook nergens last van gehad, en ze kennen dit van mij ook niet op het zh.
    Ik kan om 11 pas bellen dus laat het dan nog wel horen.

16. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    jaaa idd na de pregnyll deden mijn borsten ook zeer. ik ben wel heel erg blij dat ik geen stemmingswisselingen heb, dat had ik namelijk wel met clomid! en dat was echt heel erg vervelend.

jeetje, wat naar de pijn! en ook vervelend dat ze dan niet weten waar het vandaan komt, omdat het verder niet bekend is. proberen om te rusten is denk ik dan het beste! ik hoop dat je vandaag niet zoveel pijn zal hebben!

liefs,
    Naomi

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jah zelfs hier op het forum is niks te vinden over de pijn. Ik ben weer eens een geval apart hahaha dat hoor ik verder nooit :p

Ik moet zo alleen nog een klein boodschapje doe en verder ga ik de deur niet uit idd. Daarom ben ik nu ook zoveel on-line, ik ben niet gewend niks te doen. En met een vriend in de ww hoef ik ook niets te doen in huis (niet dat dat nu kan) dat is wel lekker:D

18. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    ohhh dat is helemaal lekker, dat je echt he-le-maal niets hoeft te doen! en ook wel gezellig toch met zijn 2tjes thuis.

ik ga zo met een vriendin mee voor haar 1e echo! heeel spannend vind ik het haha. vriendinnen om me heen worden allemaal zwanger, maar dat zie ik ook wel weer positief in! maar misschien komt dat ook, omdat dit nog maar mijn 1e IUI is.

ik wens je een fijne rust dag! lekker niks doen! is ook wel een keer fijn toch.

liefs,
    Naomi

19. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    ik heb even een dipje. ik was net met een vriendin van me mee naar haar 1e echo. heeeel mooi om te zien, maar ik voelde me daarna wel een beetje down. het was ook best moeilijk! maar tegelijkertijd ook heel mooi! tegenstrijdige gevoelens. ik ben ook maar gelijk naar huis gegaan, want ik kon niet 'nep' blij doen. sorry moest gewoon even mijn gevoel kwijt. dat lucht wel op.

liefs,
    Naomi

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Meis ik ben er toenstraks expres niet op in gegaan, want dan had ik gezegt weet je het wel zeker? Maar dacht dat je dat wel had overwogen. Zoiets is ook echt moeilijk, je wil blij zijn voor haar en tergelijk vraag je je zelf af waarom lig ik daar niet? Heel begrijpelijk dat je nu een dipje hebt. Nou hopelijk lig je er over een paar weken zelf.

We duimen meis!

Deel Deze Pagina