Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @ hopesoon: artikel staat op je mail!

2. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Thanks jacq! ik ga zokijken :)
    Tamaar wat fijn nu kun je lekker gaan beginnen en hopelijk ist gelijk raak!!
    ik wachten tot as dinsdg en dan spuitinstructie ffff wachte duurt lang!!!kwam doordat de feestdage ertusse zaten..

fijne aaf meiden!
    xxx

3. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!!

hier nog een puregon spuiter.
    ben vandaag ongi geworden en heb zaterdag mijn uitgangsecho. ga dan hopelijk beginnen aan alweer puregon ronde 4. clomid deed bij mij helemaal niks.

hoop dat ik een beetje met jullie mee kan kletsen en dat we dan ook zo gauw mogelijk op roze mogen:)

liefs

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Welkom Boeffff!
    Kijk dat zijn de goede zkh, die ook gewoon int weekend echo's doen!
    Nog plannen voor t weekend dames?

5. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    bij ons doen ze ook gewoon echos in het weekend.. had vandaag gebeld en wou eigenlijk morgen komen ipv zaterdag maar ze trapte er niet in.. moest gewoon zaterdag komen haha.:p

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Had het ook over jou boef ;)

7. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    ow haha ik dacht al,, hoe weet ze nou dat ik ook in het weekend naar het zh kan maar dat heb ik al in mijn eerste berichtje gezet:):) blond!

even een vraagje,, waarom doen ze bij jouw iui??

liefs

8. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Welkom boef! Fijn dat je in het weekend mag komen!
    Jacq ik heb de artikeltjes gelezen wel fijn goede tip van abbonement op freya ik ga eens kijke, thanks!!
    Truste meide! X

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ..

beter succse meis en laat ff weten hoe het ging hahhaa

10. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Met mijn lieve hondjes wandelen, mijn aquarium ond
    hey meiden!

Dank je wel voor de lieve woorden!:D
    Ik heb besloten dat ik vandaag al ga beginnen met spuiten.
    Ik lees bij meerdere meiden dat zij al op dag 2 beginnen.
    Nou is het zo dat ze tegen mij hadden gezegd dag 3 en dan op dag 10 een FM maar cd 10 is een zaterdag, en in het weekend doen ze bij ons geen echo's dus ik moet nu vrijdag de 13de (!!:$ hihi) op dag 9 voor een FM naar het ziekenhuis. Dus ik dacht...als ik dan gewoon op dag 2 begin met spuiten dan "verlies" ik als nog geen dag bij de resultaten. En het kan geen kwaad om op dag 2 te beginnen want anders zouden jullie dat ook niet mogen...toch??

Boeff welkom! gezellig dat je ook mee komt kletsen! :)

Hopesoon Spannend dinsdag! Zal vast helemaal goed gaan komen! Ik zal vanavond of morgen wel even laten weten hoe het spuiten mij "bevalt"!

Jacq Oeeh jij zondag beginnen!! Dat word jou tweede keer toch?? Spannend hopelijk zijn er nu 2 eitjes!! Wanneer moet jij voor een FM dan?

Sween dank je wel meis! Alvast een hele mega lekkere super vakantie gewenst! Weet niet meer precies wanneer je nou zou gaan...sorry!:) Lekker uitrusten!

Meiden succes allemaal!!! Ik ga nu weer snel aan het werk...(erg he?!:p hihi)

11. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tamaaaar
    je MOET op dag 2 beginnen!! dat is anders met spuiten dan met Clomid dat is op dag 3. en denk er om!! ze hebben bij mij gezegt dat je moet voor een FM Meting op dag 8!!!!! dus houdt het ff in de gaten je moet zolang spuiten als dat zij het zeggen!! succes meis vanavond, wij gaan volgende week zaterdag naar Oostenrijk.. heerlijk ff lekker skieen! nu kan het nog haahahah dikke ksuss

12. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hoi meiden

Als jullie het niet erg vinden kom ik ook meekletsen :) Ik heb nu 2 rondes clomid50 gehad, maar dat slaat niet genoeg aan. Ik heb er een keer een cyste van 6cm van gehad en daarbij blijft mijn bm slijmvlies superdun. Morgen (dag 2) krijg ik een echo en waarschijnlijk kan ik dan meteen starten met spuiten. Ik zie er ook best tegenop moet ik zeggen.. Ik ben totaal geen held met naalden, moet echt wegkijken als ze me bloed prikken, en bij de tandarts doe ik mn ogen dicht om de naalden niet te zien.. dat wordt nog wat
    Wel leuk dat we allemaal redelijk gelijk lopen :)

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Vandaag mijn laatste pil genomen en al een afspraak gemaakt voor een uitgangsecho volgende week vrijdag, ga er vanuit dat ik woensdag ongesteld wordt. Hier is het altijd beginnen op dag 3 met spuiten..raar hoor dat ze niet allemaal hetzelfde beleid hebben.

Rozz gezellig!!

Sween veel plezier op vakantie

14. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    idd raar dat jullie op cd2 moeten beginnen. wij MOETEN op cd 3 beginnen. al denk ik dat een dagje echt niet uitmaakt..

leuk zeg dat we allemaal zo gelijk op lopen.

@rooz88, je hoeft echt geen schrik te hebben om te gaan spuiten.. tis zo anders als bv bloedprikken.. ga je ook puregon spuiten? dat is namelijk met zoon prikpen en dat stelt echt niks voor. je voelt er ook niets van.
    bij mij bleef mijn bms van de clomid ook superdun maar nu met de puregon is het altijd dik!

liefs

15. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Bedankt voor de geruststelling :) Zo´n pen trek ik denk ik nog wel. Was al bang dat het echt een spuit zou zijn.
    Wat ik krijg weet ik eigenlijk nog niet. De vorige keer had de arts het alleen over hormonen spuiten als de clomid weer niet zou werken. Dus ik denk dat we morgen de hele uitleg krijgen

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Rooz: welkom! Eerste x spuiten is altijd spannend, vraag gewoon om prikinstructie als ze dat niet uit hunzelf voorstellen. Heb ik ook gehad, oefenen ze met zoutoplossing. Bij mij eerst op een handdoek en toen op mn buik. Het is bijv heel belangrijk dar wanneer je te ver draait en een te hoge dosis hebt, dat je dan niet terugdraait! En meer van dat soort tips.

Sween, de eerste IUI moest ik ook pas op cd 3 gaan spuiten en nu ist helemaal anders. Ik mocht maandag pas komen voor uitg echo en moet nu zelfs pas op cd 4 gaan spuiten! Toen ik vroeg of dat niet erg was zei ze dat dat wel vaker wordt gedaan. cd5 is echt te laat. en ik heb de ug echo pas dag later omdag ze dat niet doen int weekend. stel dat er maandag toch iets zit kan ik meteen weer stoppen was niet erg.
    Lekkerjoh, oostenrijk. Hou je je kruisbanden heel?

Stefanie: hopen dat je ongi wordt dan! En dat de ug echo goed is!
    Fijn weekend!

17. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Hey meiden!

Lekker aan het genieten van jullie weekend? Ik wel!
    Ik heb gister mijn eerste Puregon prik gezet. Het valt echt heel erg mee. Ik was echt heeeeel erg zenuwachtig maar het is me 100% meegevallen! Dus meiden die ook moeten gaan spuiten, je hoeft er echt niet bang voor te zijn! Ik vind het idee dat ik in mezelf aan het prikken ben wel nog steeds eng. Maar mijn mannetje was heel lief. Ik moest toen ik de spuit had gezet ook even huilen van opluchting! Je weet gewoon niet wat je moet verwachten en als het dan mee valt komen er allemaal emoties los! Nu heeeeeeeel hard gaan duimen dat de Puregon wel zijn werk doet! 13-1 heb ik mijn eerste FM. Echt mega spannend!! Duim ook voor jullie! Liefs!

18. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    @ Sween Volgens mij heeft niet elk ziekenhuis het zelfde beleid. Maar de ene arts had tegen mij gezegd dag 2 en de andere dag 3. En nu ik toch mijn FM op cd 9 heb, heb ik besloten om gewoon op dag 2 te beginnen. Maar thnx voor je hulp!! :)

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Tamaar. De eerste keer vond ik ook wel emo. Is toch een nieuwe fase die je ingaat!

20. Taaamaaar

Taaamaaar Actief lid

25 okt 2011
    234
    0
    0
    Jacq Ja dat klopt idd! Het is toch weer een stap verder. Had toch gehoopt dat Clomid genoeg was geweest...maar dat mocht niet zo zijn! Nou we laten ons niet kisten! 2012 gaan we allemaal op roze en word een top jaar met heeeeel veel baby's :D

Deel Deze Pagina