Hoi meiden, Ik heb de pregnyl ook zelf gezet was de 1e keer. Ik had ook moeite om de bovenste deel van de ampullen los te breken bij de poeder ging het makkelijker dan de vloeistof bij mij ging der ook een klein beetje overheen... Maarja twas maar ienieminnie verder ging het goed. Pfff wat duurt wachte lang zeg!!! Kwee egt niet hoe ik al die dage moet doorkome... Kheb geen baan meer ben vorig jaar ontslagen dus heb daar ook nie egt afleiding aan... Gelukkig heb ik wel mijn huisdiertjes dat is wel fijn! Kheb nu last van de pregnyl heb zere tepels pfff! Xxx
@boeff: shit, ongi! Hopen dat het meevalt met de cyste! @hope: jammer dattie nog niet goed was. ik mocht met die grootte de dag erna pregnyl spuiten.... maf he dat het overal anders is... @hier; tsja de beurse plek is er weer maar whats new... we wachten weer af verwacht er weinig van. Maandag weer naar de acupuncturist.
Hoi Hopesoon, welkom op het wachtbankje! ik zit ook zonder werk en heb dus ook niet echt afleiding, maar op zich is het nog wel te doen, zolang de hoop er nog is, komt het goed. mijn vriend maakte mijn prikken altijd klaar zodat ik alleen nog hoefde te prikken, dus had verder geen last van het klaarmaken. ik had na de pregnyl 3 dagen last van een soort van blauwe plek gevoel waar ik had geprikt en nu ook nog steeds last van mijn borsten en tepels. en nu kunnen we niets meer doen dan afwachten.. succes en we steunen elkaar hier dus dat is wel fijn! liefs, Naomi
Weer iets nieuws, kreeg t net in mn mail Nu bij Sensitest nieuw: vruchtbaarheidstest voor mannen! Wil je graag zwanger worden, dan is het natuurlijk ook belangrijk dat je zeker weet dat je man vruchtbaar is. Wellicht ben je al enige tijd aan het proberen om zwanger te worden en lukt het niet. Je kunt nu thuis een eenvoudige vruchtbaarheidstest uitvoeren voor je man. De test is net zo eenvoudig als het uitvoeren van een zwangerschapstest. Het testresultaat is binnen enkele minuten af te lezen. Kijk hieronder voor nog meer acties en aanbiedingen. AANBIEDING 1. Vruchtbaarheidstest voor mannen. Met deze eenvoudige thuistest kan een man vaststellen of hij vruchtbaar is. Deze test geeft drie mogelijke testuitslagen volgens de internationale norm: vruchtbaar, beperkt vruchtbaar of onvruchtbaar. Deze test is eenvoudig thuis uit te voeren met een beetje opgevangen sperma. De test bevat een duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing. Het testresultaat is binnen enkele minuten af te lezen. Wil je samen graag zwanger worden dan is het belangrijk om vast te stellen dat ook de man vruchtbaar is. Dat is nu mogelijk met deze vruchtbaarheidstest voor thuisgebruik. Tijdelijk extra voordelig. van 39,95 voor 29,95
Dank jullie wel meiden. Vandaag ging het weer, en ben ook gewoongaan werken, maar merk nog wel een door dreun gevoel en rampjes. Maar dat is pinuts. Ik ben ook hel benieuwd wat ze gaan zeggen, kep werkelijk geen idee. Knuff
@Sieneke: wat onwijs balen!!! Sterkte! @Debby: hoe gaat het nu met je? @Chantal: jeetje zeg, wat een verhaal. Gelukkig is het nog goed afgelopen. Is het zo erg als je de Pregnyl iets later zet eigenlijk? Hier de 1e dag carnaval erop zitten. Het was weer erg gezellig. Vandaag weer. Dinsdag is de laatste dag. Ga morgen wel werken. Spuiten gaat goed. Heb er helemaal geen last van. Niet van de prik, maar ook niet van de hormonen of dat ik iets merk dat er iets gebeurt in mijn lichaam. Hoe ervaren jullie dat? Fijne zondag nog!
Ploon, Nog een van onder de rivieren Met mij gaat het alweer een stuk beter, op wat krampjes is alles weer verdwenen. Maar dat is iedere keer, een dag of 2/3 pijn en dan een dag of 3 de nasleep ervan. Ben wel heel blij dat ik donderdag op gesprek mag, gaan ze miss eindelijk iets ondernemen. Ik merk ook niks van de puregon maar spuit ook maar 50EH de pregnyl daar in tegen moe, beurze plek en zere bortsen. Maar ik vind het allemaal nog makkelijk te doen. Knuff
@chantal hoe is je iui gegaan? @debby gelukkig voel je je beter! @dames op wachtbankje: veel succes met wachten, is er nog plaatsje vrij, ik hoop snel bij jullie te komen!
Hoi ladies, Ja plek zat hier op de wachtbank hopelijk zitte jullie er snel gesellie bij!!! Hier verder niet veel te melden.. Wachten duurt lang...... Allemaal veel succes en debby hopelijk heb je snel duidelijkheid wat die pijn veroorzaakt en hopelijk valt het mee!!! Ik denk aan je! Ploon: carnavalse! Naomi: hoe is met jou? Hier gaat af en toe wat buikpijntjes en moodswings en erg moe ik denk de pregnyl. Xxx
duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari zo heb ze een beetje op nod datum gerangschikt. nog meer veranderingen? Hoe ist met tamaaar en de anderen waar we al even niets van gehoord hebben? Hier: Vanochtend IUI 3 gehad. vcm nu 9,6. Vorige x 5.6 dus weer stuk beter. M heeft zelf het spuitje leeggespoten, ik dacht ik vraag gewoon of t mag, is hij er nog wat meer bij betrokken en heeft ie me toch nog zelf bezwangerd straks haha. Nu weer wachten! Vd puregon heb ik geen bijwerkingen. vd pregnyl vanaf avond voor eisprong tm eisprong heeeele felle steken, had ik vorige keren ook dus komt denk echt vd pregnyl. En het HCG zorgt denk ik.echt voor die typische zwschapskwaaltjes: moe, pijnlijke borsten, emo enz
ik ben echt blij dat ik geen last heb van emo buien. dat was met de clomid wel anders. ik was in 1x twee weken lang stik jaloers. ik werd er zelfs gek van, maar nu nergens last van gelukkig. alleen soms buikkrampjes en last van de borsten en tepels. maar dat komt idd door de pregnyl. ik ben echt zo blij dat ik mijn gevoelens en 'vooruitgangen' hier met jullie kan delen! ik vind het nog steeds allemaal super spannend en het wachten duurt idd lang, maar we slepen elkaar er wel goed door heen. ik ben zo benieuwd naar de resultaten van deze maand. ik had zo uitgerekend als het deze maand lukt en ik zwanger ben dan zou ik eventueel in november zijn uitgerekend en dan is mijn vriend ook jarig, dus zou een mooi verjaardagskado zijn. hahaha maargoed dat is op de feiten vooruit lopen, maar goed het zou wel leuk zijn! fijne avond allemaal! liefs, Naomi
hoi afgelopen week de dosis verhoogd naar 75 eh, en mag morgen weer bloedprikken en dinsdag waarschijnlijk een echo, dus mijn NOD moet even nar achteren want een eisprong heb ik nog niet gehad, zelfs nog geen eitje wat groot genoeg was. hopelijk dinsdag wat meer activiteit. even een vraag, hebben jullie ook een blauwe buik? ik zit van het spuiten onder de blauwe plekken, veel kleintjes maar een heel groot. of zou dat kunnen komen omdat ik al 17 dagen aan het spuiten ben? update van het lijstje: Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari
Heeej naomi, Ja hihi ik had de bevaldatum ook al uitgerekend haha 8 november! Maja eerst maar eens zwanger rake! Ik kan dat ook nooit late hihihi! Vraagje, hebben jullie ook al zoveel baby uitzet? En heb ook al spulletjes voor op de babykamer.... Jaa in bijna 2 jaar kun je een hoop verzamelen..... Liefs hopesoon
Heeej duckie, Jep ik ook een blauwe buik gehad en al in de eerste dagen van het spuiten, nu is het bijna weggetrokken maar het heeft er lang gezete! Xxx
hahahahah idd maar eerst zwanger worden! ik heb nog geen uitzet en ook geen babyspullen haha. maar dat is wel leuk om al te hebben. maargoed zal ook wel frustrerend zijn soms als je het ziet, of dat niet? ik had door het prikken ook allemaal kleine blauwe plekjes en van de pregnyl een "blauwe plek" gevoel! @duckie hopelijk zit je ook snel met ons op het wachtbankje succes nog even met prikken! liefs, Naomi