Ja klopt tijdens de clomidkuren was ik heel emo en zat ik wel eens tussen de babspullen te huilen... Maar soms geeft het me ook hoop dan denk ik ooit..... Tja we zullen het moeten afwachten..... Fijne aaf lieve meiden!! Xxx
Ik zou nog niks durven te kopen....denk dat me eigen dan gek ga maken. Maar ieder zijn ding natuurlijk. Chantal....fijn dat het goed is gegaan. Mijn vriend laat ze de laatste 2x ook zelf vrij vorige ronde toen het niet was gelukt was ie wel bang dat ie iets verkeerd had gedaan en het miss door hem kwam. Mar dat het ik er wel ff uitgepraat. Duck ik heb gelukkiggelukkig geen blauwe plekjes gekregen, maar meis 17 dagen prikken is wel een stuk langer dan die 7 van mij. Vandaag nog een heel fijn gesprek gehad met mijn ouders...die hadden 1% kans om natuurlijk zwanger te worden. Mijn vader heeft door een ontsteking maar 1 bal en me moeder vijandig slijm. De mmm was er toen nog niet echt, en gingen ze samen verder. Na een jaar zwanger van me zus en 1,5 jaar daarna was ik er. Hun zijn ook de enige in mijn omgeving die onze situatie begrijpn. En oooow wat het is het fijn, dat dat net mijn ouders zijn.
Deze x ook 17 dagen gespoten en 1 klein blauw plekje. krijg ik vooral als ik iets links of rechts onder mn navel spuit waar grote vaten lopen. Weet inmiddels ongeveer waar ik wel en niet moet spuiten. Ik doe niet meer aan uitrekenen van data. in de eerste 1,5 jr wel,daarna alleen bij zwangerschap. was toen 28 dec 2011 uitgerekend, gelijk met bekende Haar kindje zien vind ik confronterend... Ik heb wel een paar spulletjes. niet veel. Rompertje met tekst voor mn man, destijds gekocht in de volle overtuiging dat het gelukt was. En afgelopen iui eenshirtje voor mijn papa. Het volgende wat ik koop is pas alsk zwanger ben...
Dat durf ik nog niet babyuitzet te halen, hoor..... En de datum berekenen doe ik nog vaak. Het wordt wel minder, merk ik. Maar ik weet wel ongeveer wanneer... @Debby: fijn dat je ouders jullie zo goed begrijpen. En wel een heel mooi voorbeeld dat het goed kan gaan Vraagje: Is het belangrijk om elke dag precies op hetzelfde tijdstip te spuiten? Gister was ik wat later thuis namelijk en was het 8 uur. Terwijl ik de dagen ervoor om 7 uur heb gespoten.
Ploon bij mijvonden ze een uur later wel te laat, maar ik denk dat ze eerder zo streng in die tijd zijn omdat het niet te bedoeling is dat er maar willekeurig gespoten word. Ik denk dan ook dat deze ene keer niet heel erg is, maar de volgende keer gewoon voor de zekerheid mee nemen Moren is je fm...spannend en succes! Alvast...
@ploon, volgens mij mag er 2 uur verschil in zitten. dus als je 8 uur had geprikt en normaal 7 uur maakt dat niet uit. dat deed ik ook altijd in het weekend. doorde weeks 7 uur/half 8 en in het weekend 8 uur/half 9.
Ploon uurtje is geen ramp volgens mijn arts. kwam er pas ook in restaurant achter. ze zei tegen mij dat het juist goed teken was omdat ik er minder mee bezig ben nu. maar je moet er denk ik geen uren tussen laten zitten Succes morgen @wachtbankdames: hoe ist? @rest; hoe ist?
Vanmorgen FM, 1 follikel 14,5 mm en dat na 13 dagen spuiten. Woensdag weer en hoop dat ie dan 18 is. het is nog effe afwachten maar er zit er wel 1
@stefanie goed nieuws! Nog even doorspuiten.. Hier nog één die echt geen babyspullen koopt voordat ze zwanger is. Heb trouwens vanochtend de pregnyl gezet, mn eitje was 18 mm.. Joehoe! Dus morgennacht mn eisprong. En dan die vreselijke wachtweken.. zie er nu al zo tegen op. Mijn nod is trouwens 6 maart en zal het binnenkort in t lijstje zetten, zit nu met mn tel. en dan lukt niet.
Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari
super hope, hij staat er weer tussen! Hoeveel pregnyl heb je gespoten, 5 of 10.000? Het wachtbankje is inmiddels een beste bank geworden
Ja mss ist wel dom dat ik al babyspulle heb gekocht.... Kweet ook nie, maar je hebt elke keer weer hoop in het ziekenhuis en zeggen ze nu gaat het goed kome maar elke keer toch weer niet... Moeilijk allemaal. Voorlopig maar weer afwachten maar ik zei al tegen mn man ik heb een slecht voorgevoel, het zal zoals altijd wel weer niet. Fijne aaf meisjes, xxx
hopesoon: als het jou een goed gevoel geeft om het te kopen, dan moet je dat gewoon doen! Snap het wel hoor. Wat wij trouwens wel doen, is een babyshirtje kopen in elk land waar we op vakantie gaan, doen we eigenlijk al sinds we verkering hebben, nu dus al bijna 7,5 jaar. Een shirtje met de naam van het land, heb dus al een hele collectie
Ff snel moet weer aant werk, ben net pas binnen, net terug van Echo, en ja hoor, weer goed nieuws eindelijk, een van 15 mm, 14 mm en 12. er waren er nog meer, maar die waren nog kleiner gelukkig, die moeten nu ook niet meer groeien anders mag ik denk ik niet door, ik wordt zo gebeld, zal wel morgen of overmorgen terug moeten komen en blijven op 125 eh, want zoals je ziet, werkt deze hoeveelheid pas bij mij, maarja maakt niet uit, als het maar op een gegeven moment gaat werken. Geduld is in deze echt een schone zaak, zo zie je maar bij mij. Als het bij mij lukt dan lukt het bij iedereen haha!! Ik hoop dat ik deze week eindelijk de pregnyl mag zetten? of doen ze dat in het ZK? hoorde dat het een dikke naald was, en moet je vloeistof mengen? snap er niks van haha, werkse meiden! Liefs
Wat goed meis! Zal ik het dan even uitleggen: -het wanneer scheelt per zkh, toen ik die maten had mocht ik de dag erop pregnyl spuiten.maar in sommige zkh wachten ze zelfs tot 20mm! Dus wat jouw zkh gaat beslissen weet niemand - ik denk dat je zeker deze week de pregnyl gaat spuiten! En dan net voor of in het weekend de iui -pregnyl moet idd gemengd worden. heb je het nog niet in huis? Als dit wel zo is, kijk dan maar es, zo niet kijk in mijn foto album daar staan de flesjes. 1 met poeder en 1 met vloeistof. Je breekt het flesje open (maar dit kan dus misgaan...zie mn eennalaatste blog) zuigt de vloeistof op en spuit het in het flesje met poeder. Maar vaak maken ze het ook voor je klaar. - sommige meiden durven niet zelf te spuiten. In dat geval ga je naar de HA post of de afdeling verloskunde,zoals ik de laatste x omdat mn pregnyl aan diggelen lag. Zij kunnen mengen en spuiten. Ik doe t altijd zelf en dat gaat prima. Het is net waar jij je prettig bij voelt! Ik spuit in mn buik maar hoor ook meiden die in hun bil spuiten. -ja het is een dikke naald. Het inprikken is wat gevoelig en het inspuiten kan vrij pijnloos gaan, moet je het wel een half u vantevoren uit de koelkast halen. - de dagen na het spuiten kan het beurs aanvoelen al zie je niets -nog iets heel belangrijks, niet verkeerd bedoeld maar helaas waar: pregnyl bevat hcg, het zwangerschapshormoon. Dit kan je dus ook allerlei zwangerschapsklachten geven waardoor je er vast van overtuigd raakt zwanger te zijn. Dit is ook een tijd lang in je urine te traceren, want het halveert per 2 dagen. 5000 bijv 10 dagen en 10,000 nog langer. Ga dus niet te vroeg testen, want je zal zeker posi testen. Wat ik wel deed was rond die 10 dagen testen om te zien wanneer de test nega was. Als hij daarna posi is weet je zeker dat het je eigen hcg is. Een heel verhaal zo! Hopelijk heb je er iets aan. En vraag anders nog gerust!
Sween wat goed!!! Hopelijk snel op de bank!!! Gesellie! Chantal dat heb je heeel goed uitgelegd en wat een handige tip vam testen of hcg eruit is!! Ik wist niet zo goed hoe dat zat maar nu dus wel! Thanks! O hebbe jullie dat ook als je sochtends opstaat dat je nog moe'er bent dan dat je naar bed ging? Ik voel me sochtends alsof ze me met een moker in wlkaar hebbe geslage pfff zo gebroken!!! Tis eigenlijk maar goed dat ik opt moment werkloos ben want ik zou niet weten hoe ik het de afgelopen tijd moet combineren! Ik ben nu ook nog maar op zoek naar een baan voor 2,5 dag ipv 40 uur want dat trek ik gewoon niet meer op deze manier! Wie werkt er wel fulltime? Xxx
haha tnx meiden voor jullie lieve uitleg, nou ik mag vanavond absoluut NIET spuiten, ik moet morgen terug komen om 09.00 uur, ik neem voor de zekerheid wel de pregnyl mee, als ik da mag spuiten kunnen zij het misschien voor mij doen ahha, ze hadden na het bekijken van de echo dus de volgende afmetingen gevonden, eentje van 15, 14, en 12, maar daarnaast ook nog twee van 11.5 mm, die mogen dus absoluut niet meer groeien want dan weet ik wel hoe laat het is, en moet ik stoppen met deze ronde, komt dat veel voor? ik hoop het niet, dat is natuurlijk het probleem van PCOS, pff heb eerst helemaal niks nu met ophoging weer teveel het is echt nooit goed.. tnx Liefs