Ik moest die donderdagavond nog 1x puregon spuiten en de volgende avond de pregnyl. ik vond t wel apart dat ik geen fm moest voor de zekerheid, maar gyn zei ze.groeien nog.door na de pregnyl. ze zullen m wel niet meteen zetten sween, zeker als je iui doet moet je s avonds de pregnyl spuiten zodat je s ochtends.de iui kunt krijgen. wat ze wel kunnen doen als je s avonds moet spuiten is s ochtends de pregnyl voor je mengen. ookal gaan daar ook de wildste verhalen over de ronde die me de vorige ronde heel onzeker maakte. ik kreeg opt forum te hopen.dat je absoluut niet s ochtends mag mengen en s avonds pas mag spuiten. dus ik helemaal in de stress en bellen, maar in ons zkh zeggen ze dat het kan, dat ze dat met fabrikant hebben overlegd, okkal staat anders in de gebruiksaanwijzing. Toch dacht ik deze ronde: dan meng ik het zelf, met alle gevolgen van dien... pregnyl aan diggelen, 's avonds laat, geen backup thuis, dikke paniek... uiteindelijk ist goed gekomen maar de volgende keer laat ik t lekker mengen door het zkh/ de ha assistent en spuit ik t 's avonds zelf!
Die tip kreeg ik ook van iemand anders! De 1e ronde al bij 2 dpo getest want was nieuwsgierig. En idd dik posi! En daarna bij 9, 10 en 11dpo. Laatste x bij 11 dpo En idd doooodmoe! En gevoelige borsten, misselijk, steekjes in mn buik...
hallo allemaal nog even snel, ben net gebeld en mag vanavond ABSOLUUT niet spuiten.. morgen moet ik terug om 09.00 uur, er zaten dus nog twee van 11.5 mm verstopt ergens achter haha, dus in totaal 3 grote 15, 14, 12 en die andere twee, dus dat is teveel, nu mag ik dus niet spuiten en hopen ze dat die twee kleiner blijven dan de rest.. fff duimen jullie voor me!?? Liefs ik heb geen IUI he, wij doen het gelukkig zelf thuis hihih maar tnx, spannend... xx
@sween, oohh super spannend hoor!! :-D ik duim sowieso voor je! en dan met ons op het wachtbankje! heeel spannen allemaal! ik hoop dat de andere eitjes klein blijven!! succes met de pregnyl. ik gebruik menopur ipv puregon, dus ik moest sowieso mijn prikken zelf mengen (gelukkig dat mijn vriend dat deed) en zelf inspuiten. zo'n zelfde spuit had ik ook voor het prikken van menopur. dus ik weet niet anders dan dat het gemengd moet worden met een 'dikkere' naald. ik wens je nog ff succes!! @allemaal, hier nog steeds in de wachtweken! pfff nu begint het wel lang te duren haha, maar dat komt omdat je niks meer kan doen dan alleen maar wachten. liefs, Naomi
spannend Naomi, wanneer mag je gaan testen? want stel ik mag dus vnvd niet spuiten, dus moet morgen terug en ik mag eindelijk de pregnyl gaan zetten, hoe lang moet ik dan op het wachtbankje, want ik wordt uit mezelf niet ongesteld, alhans niet binnen de 50 a 90 dagen, dus ja, wanneer kan ik dan testen? ik heb geen flauw idee wanneer ze dat zullen aangeven. Puregon is zelfde als diabetes spuit, zit in een doosje, blauw met geel en die naald is heeel erg dun, die vloeistof stop je erin en dan moet je draaien totdat je de juiste hoeveelheid hebt, dus dat is super makkelijk je kan niks fout doen, die Pregnyl is idd anders heb nog niet naar de naald durven kijken haha maarja, ik hoorde al dat het ook s avonds gespoten moet worden dus zal het helaas toch zelf moeten doen maarja komt goed, voor een goed doel,t nx jij nog succes op je bankje en k hoop dat ik snel naast je mag zittten! of jou eraf duwen naar ROZE!!
hhahahha jaaa ik hoop dat we elkaar er af mogen duwen!! haha mij is gezegd dat je na 14 dagen kan testen als je natuurlijk nog niet ongesteld bent geworden, maar voor de zekerheid toch 15 dagen wachten. en door de pregnyl heb je sowieso een eisprong (als ik het goed heb) dus als je dan over 15 dagen nog niet ongesteld bent kan je gaan testen. dus jij zou dan 8 maart denk ik mogen testen, als je nog niet ongesteld bent geworden. heeel spannend hoor. @allemaal, of heb ik het nu mis? moet je 15 dagen na de pregnyl rekenen of 15 dagen na IUI? ik ben nu zelf ook een beetje in de war haha. ik ben zelf ook helemaal de kluts kwijt qua tellen haha. liefs, Naomi
haha is goed, zal het nog wel vragen hoop dat ik dus deze week die pregnyl mag zetten en dan lekker aan de klus hahaha je moet toch sexen binnen 36 uur of zo na de spuit?? nou wordt verplicht naar boven hahah
hahahhahah jaa maar blijf er wel van genieten he! trek je sexiest pakje aan! haha.. idd vraag maar even na, dan weet je het altijd zeker, ik hoop wel dat je morgen mag prikken :-D kunnen we elkaar lastig vallen dat het wachten "lang duurt" haha, maar we hebben het er voor over toch! en we blijven positief! mijn duimen zijn op je gericht! liefs, Naomi
ik moet nog tot volgende week donderdag wachten. aan de ene kant gaat het snel en aan de andere kant ook langzaam. ik probeer soms iets in mijn buik te ontdekken, maar tevergeefs dus. hahaha geduld is inderdaad een hele schone zaak! maar als het wachten uiteindelijk maar een keer wordt beloond toch! ik hou je op de hoogte. ik ben ook benieuwd wanneer jij mag prikken. succes met het klussen in ieder geval. liefs, Naomi
Het is 15 dagen na IUI meiden. Dus met zels klussen pregnyl op woensdag zou de iui op vrijdag zijn. Dus vanaf vrijdag +15 dagen. Ik ga weer verder...ben met een hele vroege voorjaars schoonmaak bezig hihi
Sween ga je nu zelf klussen of krijg je iui? En je kunt s avonds naar de huisartsenpost of nr afdeling verloskunde. kunnen ze t voor je spuiten. ik mocht 2 weken na de iui testen. x
Sween: dat klinkt mooi, maar ik hoop voor je dat ze idd niet allemaal gaan doorgroeien. Spannend! Hier vandaag 1e FM. Had een super leuke gyn. Ze legde alles heel duidelijk uit. Wilde ook eerst precies onze historie weten en wie we waren voordat we tot de FM over gingen. Het is nu dag 9 en mijn baarmoederslijmvlies is 6,5 mm (meer dan ik ooit heb gehad). Er zaten links meerdere kleine follikels, waarvan twee grote en de grootste is nu 11,7 mm. Rechts ook meerdere, waarvan één grote van 12,7 mm. Geen idee of dit heel goed is. Ik moet overmorgen weer komen voor een FM. Helaas niet bij dezelfde gyn, zij had geen plek meer. De gyn van vandaag begreep eigenlijk niet waarom ons is gezegd dat ze niet met ons het IVF-traject in wilden gaan. Zij heeft ons laten weten dat we dit mogen opstarten. De wachttijd is 2-3 maanden (ze heeft er spoed bij op gezet misschien wat eerder ..??). Zij zag er juist wel iets goeds in om dit nu direct te doen, omdat mijn AMH-waarde laag is. Hier zijn we heel blij mee.
hallo vandaag echo gehad en ik mag de pregnyl zetten, dus mijn NOD zal 7 of 8 maart worden tot later groetjes Duckie
Haha debby ik zie net pas dat je grote schoonmaak aant doen was! Ik ook ineens moest alles schoon komt omdat de afgelope dagen soms een heel fijn zonnetje tevoorschijn komt heerlijk!!!! Xxx
Kutttttttttttttttttttttttttttttzooooooooooooooooooooooooooi Zijn er meerdere van boven de 13 mm, 1 teveel, mag nu niet doorgaan moet cancelen en dan ook tot volgende week geen sex hebben, ik wordt volgende donderdag gebeld .moet dan weer aan de Duphaston ongesteld worden en denk dat ik dan moet beginnen op 75 of 100 mg, maar ik ben beetje teleurgesteld in het ZH, als ze zondag al hadden gezien dat er veel eitjes waren en waarom moest ik dan zo;n hoge dossering blijven spuiten? gisteren mocht ik niet spuiten en zijn ze ook gegroeid dus vind het gewoon echt kut, sorry voor mijn taalgebruik.. zit ff in een dipje!! Over ongeveer 3 weken weer starten dan maar!! Liefs hebben jullie dit ook wel eens gehad?>? en hoe gingen jullie hiermee om, ik weet nu wel tenminste dat mijn lichaam wilt werken maar zo veel is ook weer niet goed haha
Sween wat balen! Was er al beetje bang voor toen ik je resultaten van laatste FM las. ik heb t nog nooit gehad dus kan je hierin niets vertellen van mijn kant maar hierbij wel een dikke knuffel! Het is gewoon kl*te met een hoofdletter K! Ik hoop dat ze de komende keer de juiste dosering kunnen vinden voor je. Dit is echt niet leuk. Je hebt je er.zo op ingesteld dat je aan de klus mag in jullie geval.... Ik heb wel eens gehoord dat ze follies wegzuigen bij overstimulatie zodat het toch door kan gaan. Maar dat zal jullie zkh dan wel niet doen. Ontzettend balen zeg!!!! @Alle andere dames: grouphug voor sween, wie knuffelt mee?