Hoi meiden, Sween wat balen dat je niet verder mag, en vooral dat je ziekenhuis je door liet spuiten. Hier vanmorgen FM ei was ongeveer 18, mog vandaag om 17:00 spuiten maar dan komt het klusmoment niet uit dus mocht ook morgenochtend 1 ei, dus wel zullen zien. Deze keer ook geen bloedprikken omdat ik de vorige keer een goede eisprong had. NOD is dus 10 maart.
Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari
@sween, dat meeeeeen je niet!! idd wat een k*tzoooii! gadver nog langer wachten. ohhh echt balen net 1 eitje te veel! maar je weet in ieder geval dat het werkt idd! stom dat het ziekenhuis je door liet gaan met de ophoging. OOK EEN DIKKE VETTE KNUFFEL VAN MIJ! ik hoop dat de "grouphug" je goed doet om vol goede moed weer verder te gaan! en hopen dat je volgende ronde gewoon volop in de race bent!! @stefanie, oh dat is wel mooi, dat je het spuiten kan uitstellen! en dan is het afwachten geblazen. succes nog met klussen! ik ben de laatste 2 dagen 's avonds heel erg misselijk, kan dat nog van de pregnyl of van de hormonen zijn? nou er is 1 week voorbij, nog een week en 1 dag te gaan! haha wachten duurt langg (toch wel) hoe gaat het met de andere wachtbankdames? trekken jullie het nog? ik had eergister trouwens ook een grote schoonmaak van het huis gedaan, haha toevallig allemaal! liefs, Naomi
Hey meiden, Sween ook een dikke knuff van mij!!!! Hier op de bank alles goed, ik heb alleen krampjes links en rechts. En puistjes...die ik dus nooit heb. Maar ach we nemen het er maar bij. De pregnyl is er nu wel uit hoor meis, ja als je 5000 had. Ik ga deze maan niet eerder testen als wanneer ik overtijd ben. Vorige maand was ik 1 dag te laat ongi, helemaal hyper.....k*t nega. Dus ik wacht "geduldig" af. Morgen hebben we het gesprek en moet zeggen dat ik wel wat zenuwen heb...pfff. Trusten......
hooii Debby, ohhh, dan zal de misselijkheid wel van spanningen komen misschien! ik test ook pas als ik daadwerkelijk "overtijd" ben. want meer dan wachten en hier van ons af schrijven kunnen we niet doen. heel veel succes morgen bij het gesprek, ik ben ook benieuwd wat ze gaan zeggen.. hou je ons op de hoogte? begrijpelijk dat je er zenuwen van begint te krijgen. je weet niet wat er komen gaat. ik zal morgen aan je denken!! we hopen positieve woorden te horen natuurlijk! liefs, Naomi
Sween sjeee meid wat balen!!!! Ppfff doe je rustig aan ook dikke knuff van mij! Naomi ja ik hebook spanning!!! Pfff niet te houde! Im heb puistjes ook ineens en hier en daar wat krampjes en ik heb elke keer ... Ja niet zo charmant... Dat ik moet boeren haha en dan ook brandend maagzuur nou dit hebbik nooit dus zal wel van de Pregnyl zijn... Las dat het na 10 dgn ong uit je lichaam is en ik zit nou op dag 8. Verder hier niet zo eel nieuws behalve dat ik heel slecht tege die spanning kan... Debby succes morge!!! Slaap lekker! Xxx
haaaii Hopesoon, jaaa ik laat ook veel boertjes en ik moet ook echt overgeven. nouja het zal er allemaal wel bij horen denk ik? verder geen klachten alleen pijnlijke borsten en tepels nog steeds. die spanning is idd niet normaal. dus jij kan ook pas volgende week testen als je dan niet ongesteld bent. spannend hoor!! tot die tijd kunnen we elkaar in ieder geval steunen en door de "spanning" heen helpen! slaap lekker iedereen! liefs, Naomi
Lieve debs, veel succes vandaag! Pfff maar me echt zorgen over een forumdinnetje waar ik veel mee whatsapp. Heb haar gisteravond/ vannacht overgehaald om nr zkh te gaan omdat ze alle verschijnselen had van een bbz. Daar bleek ig dat er een cyste zat in haar eierstok en vocht in haar buik... oh hoop zoooo dat haar icsi emmies t hebben overleeft? Ben rond 2.00 in slaap gevallen dus weet nu niet hoe t is afgelopen. Maak me zorgen!!! Op het wachtbankje gaat het prima. zal 2e week vast veranderen....
Thnx meiden, tuurlijk laat ik het jullie weten. Chant ik las het bij BE idd, jeetje wat naar zeg. Maar ze is zelf nog vrij positief schreef ze. Ik ga me snel douche...moet namelijk eerst de winkel openen. Dan zh en weer terug, handig als er 3 met wintersport zijn....maar goed. Knuff
@deb wat doe jij in een ivf icsi topic dan? Toevallig dat je t gelezen had. Ik hoop dat ze lekker ligt te slapen, ze reageert niet op mn whatsappies. Ben je zenuwachtig voor straks? Ik hebna de pregnyl ook altijd mega steken, helemaal rond mn eisprong, dat uitwringen klinkt herkenbaar. Bij mij houd t alleen na dag of 2 wel op. Succes en laat je t weten?
Chantal.... Mijn pijn is iets meer dan allen wringen. Ik kan niet lopen, zitten, staan of eten. En ik ben echt niet kleinzerig. Ook is het niet van de puregon, dit heb ik pas 1 cyclus gehad, en de pijn al 3. Wat ik doe in dat topic....??het heeft de naam IVF IN 2012 en na 3 (of 4) mislukte IUI behandelingen en ivm het gesprek straks ga je wel denken dat je IVF zult krijgen in 2012...dit jaar heeft nog 9 mnd. Ik heb daar ook gezegd dat ik nog niet daadwerkelijk bezig ben met IVF. Het gaat toch ook om ervaringen uitwisselen....ik lees daar veel maar reageer weinig. Behalve om te feliciteren of een hart onder de riem te steken!
@debby: bedoelde het niet verkeerd hè. Kon me alleen herinneren dat je had gezegd van dat uitwringen, geheugenverlies na auto ongeluk. sorry. Heb je t nou vd puregon of de pregnyl? Ben benieuwd of er nog ander med bestaat dan.pregnyl, mocht dat het zijn waar je niet tegen kan. want ander is er toch weinig verschil tussen ivf en iui denk ik? Bij beiden moet je meds spuiten, bij ivf zelf nog meer. Spannend hoor, ben benieuwd wat ze gaan zeggen. hoe laat heb je de afspraak?
tnx lieve meiden, wordt zo nog gebeld door mijn eigen gyn om te kijken of we nog wat kunnen doen, morgen nog echo voor de zekerheid of zo, stond ik vanmorgen onder de douche hele prop met door zichtig slijm iehhh was dat?? zeker omdat ik ineeens heel veel eitjes heb die gaan rijpen of zo? nog nooit gehad hah, nou jullie zijn lief.. ga snel weer werken! tot snel! xx
Nee joh meis, ik ben niet snel boos hoor. Ik geef alleen graag uitleg hihi maar het komt volgens het zh niet door de meds...maar zal het straks wel horen.
Sween: wat apart. dat heb ik nog nooit gehad. spannende dag voor jou en deb, ik ga voor jullie duimen!!
Hoi allemaal, Ik heb 3x Clomid gebruikt en hierna 3x Puregon 75 eh met Pregnyl 5000. Helaas niet zwanger geraakt en hierom zou ik deze maand starten met IUI. Vandaag (dag2) een echo gehad en ik bleek een cyste in mijn eierstok te hebben. Nu 20 dagen tabletten slikken en volgende maand opnieuw bekijken of ik kan starten. Heeft hier iemand op het forum al eens een cyste gehad door de hormonen??
hey mael! ik heb altijd na mijn eisprong cystes.. om gek van te worden!! lig nu weer 3 weken stil omdat die cyste eerst weg moet.. ga morgen denk ik beginnen aan provera om weer ongi te worden. hoe groot is je cyste? liefs
sween, ik denk dat dat vruchtbaar slijm is omdat je nu eitjes hebt die groot genoeg zijn. balen trouwens dat je geen pregnyl krijgt, hopelijk zijn de andere eitjes morgen misschien wel gekrompen! liefs