Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #681 Ploon, 24 feb 2012
    Laatst bewerkt: 24 feb 2012
    Ik heb nog niet eerder Pregnyl gespoten. Dit weekend denk ik voor het eerst. Ik wilde al naar de eerste hulp zodat zij me konden spuiten. Als ik dit lees van jullie wil ik dit helemaal. Maar waarschijnlijk gaat dit niet lukken. Morgen weer een echo en denk dat ik dan zaterdagavond moet spuiten. Maar dan is mijn vrijgezellendag, dus geen tijd om naar de eerste hulp te gaan. Kan ik op internet een filmpje vinden hoe het moet? Ik zal eens zoeken. Heb ook nog geen instructie gehad voor het zetten van de Pregnyl...

Gister weer een FM (dag 11). Links 2 grotere (1 van 13 en 1 van 14) en rechts 1 van 15. En het mooiste van de echo was dat mijn baarmoederslijmvlies 8 mm was. Jeetje, wat was ik blij. Dit heb ik nog nooit eerder gehad. Hopelijk betekent dit iets goeds. Ik heb geen idee of deze grote van de follikels goed is, want dit is onze 1e maand. En is de kans op een meerling hierdoor echt groter? Wie kan me hier iets over vertellen?

2. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee meiden!!!!!!!!

IK BEN BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ...

De aanhouder wint, ik ben vanmorgen terug geweest en ze hebben nog een keer gekeken!! je ja je raad het al, de kleinere eitjes zijn niet doorgegroeid of misschien wel gekrompen, doordat ik vanaf dinsdag al niet meer mocht spuiten!!

rechts zat er een van 19 mm en links een van 17. mm.. De rest is kleiner dan 15 mm dus ik MAG de pregnyl gaan zetten vanmiddag!!!!!!! yoehoeeeee als ik dus niet had gebeld gisteren, was ik dit mis gelopen, dus meiden, geloof in jezelf en je eigen lichaam en luister niet te BRAAF naar de artsen, want zo zie je maar die weten ook niet altijd het beste, je weet zelf wel of je lichaam gaat reageren ik hoopte hierop, nee had ik sowieso en ja kon ik krijgen en ja je ziet het! het is goed!! ik mag hem zo ongeveer 1 uur zetten, want dan moeten we morgen avond rond 21.00 uur sexen, nou wel mooie tijd toch...... ik ga misschien even langs de apotheek, want mocht hem zelf zetten maar weet niet of ik dat durf...

Sorry voor het echo berichtje, maar moet snel weer aan het werk, beetje druk hier, en zit in spanning! jullie horen mij weer en willen jullie aub mee duimen?? tnxx lieve meiden!!

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hey gefeliciteerd, wat goed zeg, en mooi hoor 2 van dat formaat, zijn vast na al die weken prachtige rijpe eitjes. Ik duim voor je mee, dan is ene NOD bijna hetzelfde want mijn ei springt vanavond om 22:00 :)

4. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Sween, dat is zeker mooi nieuws!! ik ben hartstikke blij voor je en ik duim zeker voor je!! nou klussen maar morgen!! en dan op het wachtbankje.. ohhh geweldig, dus geen gemiste kans! goed van je dat je hebt doorgezet!

ik duim voor je en succes straks met de pregnyl! dat gaat wel lukken hoor! hou je ons op de hoogte!

liefs,
    Naomi

5. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja doe ik, had hier huisartsen gebeld, mag daar niet komeno mdat ik daar niet zit, moet hem dus zelf zetten pff hoop ook dat ik die dingen open krijg, die groene zuigen en mensen bij die gele of zo en naald wisselen en dan blauw erop en zetten maar in dat been hahahahah, ik had ngo even gebeld, de eerste klus van morgen avond is het belangrijkste tussen 32 en 36 uur, mag ook wel zondag nog extra maar hoeft niet haha, we kijken wel hoe het loopt!!x

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hey, dat spuiten valt echt wel mee hoor. open krijgen is de truc maar dit is voor mij ook de eerste keer dat het niet lukt. Het spuiten valt wel mee. de naald voor het opzuigen is echt mega maar niet schrikken, de naald waarmee je moet spuiten is maar klein en lijkt wel wat op de van je pen. Succes!!!

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    en wat een stomme huisarts zeg, wat voor moeite is het voor een assistent om effe een naald in je ben te jassen

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee hoop dat het openen lukt haha, moet voorzicht zijn hoorde ik al, ik doe mijn best, komt goed hahaha.. succes PLOON, lopen we allemaal gelijk super, wanneer kan je dan testen Stefanie?? ik wordt namelijk toch niet ongesteld vanuit mezelf? twee weken na morgen? xx

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hey, ik heb mijn nod gezet op zaterdag 10-3 maar dat is ook 15 dagen na eisprong. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik rond 4-3 al ga kijken of de pregyl eruit is en dan rond 8-3 eens een testje ga doen

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wat een goed nieuws allemaal hier! Superrrr.
    Sween wat fantastisch!!! ist gelukt met spuiten? Waar heb je gespoten? Ik spuit altijd in mn buik. Ik kreeg er een folder bij met stap voor stap hoe en wat is dat niet iets voor je ploon? En als je niet durft te mengen kan je misschien s ochtends de pregnyl laten mengen? (het mag echt mensen, de fabrikant heeft gezegd dat dit geen probleem is). Hoe ga je het meenemen? Ik had mijn spuit in mn puregon bakje gedaan om mee te nemen. je kunt de binnenkant eruit wippen. Leuk dat je je vrijgezellenfeest hebt, veel plezier.

Hier weinig nieuws! Zal begin vd week ff testen of de pregnyl eruit is!

11. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden!!

Nou het is me gelukt hoor, denk dat ik gewoon in mijn volgende leven in het ziekenhuis ga werken haha!

Dat mengen ging beetje rot, had wel papiertje gepakt, maar hij brak heel ongelukkig, allemaal scherven, ook in mijn vinger, en bloeden haha, beetje vloeistof op mijn handen, maar niet echt heel veel, hoop dat het niet erg is, gemengt en ff naar de wc gegaan om te spuiten, ik moest in mijn been spuiten! dus maar gedaan he, had er nog ff voor de zekerheid overgebeld, nou voelde niet veel, nu beetje branderig en beurs denk ik, maarja komt wel, morgen avond dan aan de klus, wel lastig om tegen je vriend te zeggen en nu moeten we het doen, klinkt zo vreemd maarja, hoop dat wat ontspannend is haha, dus ik kan vanaf morgen ook op het wachtbankje, spannend!! Hoop dat het meteen raak is, had mooie eitjes, goede bms, dus hoop het, tnx meiden!!

12. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @sween ohhhh ik hoop het ook zo dat het raak is! zoveel "tegenslag" eigenlijk al en dan gelukkig vandaag wat positief nieuws!!
    fijn dat het is gelukt met het spuiten!
    hahaha je moet het morgen misschien wel anders brengen om te sexen, anders klinkt het ook zo "verplicht" haha maar dat komt wel goed toch ;).
    veeeeel succes met klussen! en dat we elkaar maar snel het allerbeste nieuws mogen vertellen!

liefs,
    Naomi

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Wauw Sween: SUPERRRRR
    Ik kom dit weekend hopelijk achter je aan.... :)
    Klusze dit weekend ;)

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ga ff naar de hunkemoller sween en koop iets leuks, kan hij je uitpakken ;) Ja, je moet er toch iets van maken! Vind ik soms ook lastig, na 3 jaar proberen.

15. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Jippie sween wat goed nieuws meid!!!!! Meide mij hebbe ze geleerd om de ampullen te breken met een watje of tissue zodat je jezelf niet bezeerd ik heb het maar 1x gedaan maar ging toen Prima. Nou sween klussen maar! :) veel plezier!!!!! En de andere meide ook weer succes! Goede verhalen fijn!!!! Xxx

16. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hier even een ego berichtje:

Zojuist weer terug van de 3e FM. Wat een verschil met eergister. Hoe het kan weet de gyn. ook niet.
    Eergister was mijn baarmoederslijmvlies 8 mm en nu maar 5,3 mm. Ze denkt een foute meting. Vier dagen geleden was het baarmoederslijmvlies 6,5 mm.
    De follikels waren niet echt gegroeid (of zelfs kleiner). Misschien ook een foute meting.
    Eergister:
    Rechts één van 15
    Links één van 13 en 1 van 14

Vandaag:
    Rechts één van 16,7 x 12,3
    Links één van 12,4 x 13 en één van 11 x 13

Dus nog geen Pregnyl (pas bij 19 mm). Ze heeft de dosis Puregon nu verhoogd van 75 naar 100 eenheden.
    Waren wel ietwat teleurgesteld hierin. Hadden op iets mooiers gehoopt.
    Heeft iemand hier ervaringen mee?

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ai ploon balen? Maar waren er niet meer kleinere? Dat ze meteen 25 ophoogd vind ik wel heel veel, straks zit jij ook met teveel follikels. hoop t niet voor je meid! Bij mij gingen ze maar 1 klikje omhoog, eerst 75 en toen dus 83.3

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zo moest even bij lezen van paar dagen..
    Sween wat fantastisch nieuws! Gezelllig met zn allen op de wachtbank!
    Ploon wat balen, hoop inderdaad niet wat chantal zegt en dat je straks met te veel zit. Succes meid!

19. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hello meide, ik had problemen met mn account heel gek! Hadde jullie daar ook last van? Ik kon niet meer opt forum, maar nu gelukkig weer wel! Hoe ist met jullie? Ik moe moe en nog eens moe veel oprispingen menstruatiekrampen en had vandaag hoofdpijn.. Pfff en die spanning!
    Xxx

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr
    Hopesoon – ronde 1 met puregon–zelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart
    Naomi2011- ronde ?? –IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart
    Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart
    Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart
    duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt
    Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart
    Ploon – ronde 17 – IUI 1 met 75EH Puregon – NOD ± 12 maart

Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari
    Senieke- ronde 30 –IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi :(
    Sween4 - ronde 1 – 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!!
    Taaamaaar - ronde ?? –IUI 1 met 75EH Puregon - NOD??
    Boefff - ronde 5 – start 75 EH Puregon-NOD ?.

zwanger!!
    Sandra27 – ronde 2 brusje – OI met 100EH Puregon – NOD 5 februari

klopt t lijstje nog dames?

Deel Deze Pagina