Debs jij bent de 1e int lijstje! Al stiekem een testje gewaagd? Deze wachtbankronde moet toch minstens 1 naar de roze wachtbank gaan!
Ja echt spannend!!!! Ja debby is de eerste!!!! Spannend!!! Jij komt ook al redelijk in de buurt!!! Hoe voel jij je? X
Prima, buiten de standaard pregnyl klachtjes. Had jij rond de 10dpo nog getest of pregnyl uit je lijf was?
Ja ik heb voeige week een testje gedaan vlgs mij dag 11 was dat en toen was ie negatief. Nu maar afwachten heb wel de hele tijd ongi krampe, xxx
Hey meiden, Ik ga echt heel braaf wachten tot me nod ik voel deze ronde heel veel nieuws maar probeer er niet aan toe te geven. Ben tot 2 x toe heel dol geweest, vrijdag toen ik naar bed ging envanmorgen bij het opstaan. Niet duizelig maar echt dol, alles draaide. Ook veel hoofdpijn en misselijk.maaaar we weten het immers pas zeker na de test. Knuff
Hee debbie, jij ook dol ik ook pfff raar is dat he! Wij gaan ook braaf wachten als ik een week later niet ongi ben dan pas teste. Dus pas vlg week. Eerder wil ik niet kheb al zovaak teleurstellinge gehad... Had vorige week wel getest om te kijke of de pregnyl er al uit was en dat was zo. Nod is ongeveer 1 maart ma dan ga ik ga ik nog niet teste dat durf ik niet aan. En tja als ik wel ongi wordt ist duidelijk.. Maar hopelijk worden we allemaal NIET ongi!!!! En hebbe we allemaal ROZE!!!! Xxx
ik hoop ook met je mee Hopesoon! pfff dat wachten hahahaha netjes hoor dat je tot volgende week gaat wachten! ALS ik donderdag nog niet ongesteld ben, waag ik er weer een test tegen aan! wat zegt jullie voor gevoel? ik heb gister wel stiekem een testje gedaan, omdat we vandaag naar de thaise massage gingen en ik dacht misschien kan het niet, maar de test was natuurlijk negatief. achjaa we zien het wel aan het eind van deze week! ik hoop natuurlijk goed nieuws te brengen. geen problemen met de site gehad trouwens. fijne avond allemaal! liefs, Naomi
Chant, het zullen idd lange dagen worden. Morgen is cd 28 voor mij en wor ik dus altijd ongi. Het kriebeld wel hoor en helemaal omdat ik nog een test heb liggen. Maar ik blijf sterk hahahahaha
Hopesoon...jah het is echt vreemd dat dol zijn. Had het gister avond weer toen ik naar bed ging. Maar een week wachten met testen ga ik niet redden hoor hihi zou wel heel knap van je zijn hoor
haha meiden, klus weekend, is 1 x rond het tijdstip dat de gyn heeft gezegt genoeg haha?? ik heb net gebeld en ze zeggen dat het prima is, ervoor niet handig en erna mogen we zelf weten maar is niet verplicht, dus ja, het moet ook leuk blijven, het was al beetje niet goed voorbereid dus ja, maarja het is gelukt en voel elke keer rare dingen in mijn buikje, dus wie weet, zijn die eitjes wat aant produceren is te hopen, nu twee weken wachten en dan op naar een roze test haha... Deb: spannend joh! ben zo nieuwschierig voor je!! komt goed!! De rest kan ik ff niet op reageren, zie alleen Deb die wat geschreven heeft, als ik terug blader is mijn tekst weer weg sorry meiden! kom vanmiddag nog wel ff buurten xx
Sween4: 1 keer moet genoeg zijn hoor. Zegt mijn gyn iig. En laten we het hopen, want ik heb ook maar 1 keer geklust dit weekend, net voor mij ei.
Ja tnx Fleur, het blijft moeilijk.. ook voor mannen, je moet presteren op het tijdstip wat ze aangeven! dat is niet leuk ook voor hun niet, daarom we zien wel... goede zaadcellen zijn belangrijk! dus ja komt goed hoop ik, wel beetje gerommel in mijn buik heb jij dat ook?
Ja, ik ook!! En inderdaad het is ook lastig hoor. Het was voor ons al een heel gedoe dit keer, omdat ik een weekend weg was met een vriendin. Mijn pregnylspuit moest ik wat later nemen, zodat mijn eisprong wat uitgesteld kon worden.. dus dan zit je samen met de gyn uit te rekenen wat het handigst is: zondagavond bij thuiskomst.. of je wil of niet het moet dan toch. En mijn man vindt het allemaal wel prima, maar voelt ook de druk om te presteren.
@Debby: wat onwijs spannend. Ik begin nu vast met duimen draaien, hopelijk helpt het. @Sween: als je op het juiste moment geklust hebt, is het toch goed. Zo fijn dat je deze ronde niet voorbij hoefde te laten gaan. En nu wachten, wachten, wachten @Fleur: bij mij zeiden ze dat de Pregnyl volgende maand idd weer leverbaar is, maar dat ze een goed alternatief hebben. Zo zie je maar hoe belangrijk MvM is. @Hopesoon: goed dat je zo lang kunt wachten . @Naomi: wat fijn een Thaise massage Lekker genoten? Ik moet vanmiddag voor de 4e FM. Had zaterdagavond en zondagochtend echt hele erge steken in mijn linkerlies. Nooit eerder gehad. Ik dacht eerst dat deze steken door de hogere dosering Puregon kwam, maar misschien was het wel een eisprong. Laten we hopen van niet zeg. Wel geklust zondagmorgen, maar heb nog steeds de Pregnyl niet gezet. Er zat rechts ook een grote follikel. Kan het zijn dat deze nog door de Pregnyl gaat springen? Kan dit in tijdstip verschillen? Ik heb geen idee. Jullie? Heb gister en vandaag nog wel een ovulatietest gedaan, maar die waren negatief. Vrijdag was deze half positief maar of dit iets zegt?? Ben heel benieuwd wat er vanmiddag uitkomt. Hoe dik mijn bmsv is en de grootte van de follikels (als die er nog zijn). Ik hoop niet dat de gyn van zaterdag de foute meting heeft gedaan (al heeft ze het een paar keer over gedaan) en dat we dus te laat zijn.
@ fleur: volgens mij sta jij nog niet op t lijstje, moest even terugblderen want dacht eerst haar ken ik niet maar zag dat je al paar xgereageerd had. Zet je jezelf ook op de lijst als je dat wilt? @ploon; jij had toch je vrijgezellenfeest? Hoe was het? Idd er is een alternatief voor Pregnyl, dan moet je wel zelf 40-50 bijbetalen per 5000 eh. @hopesoon: jij denk wel erg veel uhv te hebben, ik ben benieuwd of dat je gaat lukken @sween: spannend! Welkom op de inmiddes grote wachtbank, wordt dringen @deb: bijna weer een dag voorbij!!
Vanmiddag had ik de 4e FM. Ik was er dus al bang voor dat mijn eisprong al geweest was en we dus te laat waren. En mijn angst werd dus waarheid, want op de echo waren alleen nog maar hele kleine follikels te zien (eentje het grootst van 10 mm). Dit duidt of op een eisprong die geweest is of op gewoon het niet verder groeien van de follikels. Mijn baarmoederslijmvlies was nu nog dunner en wel 5 mm Voor de zekerheid heb ik bloedgeprikt voor mijn oestrogeen- en progesteron-waarde. Hieruit kan ze ook opmaken of mijn eisprong daadwerkelijk is geweest. Is dit het geval kan ze hier ook aan zien of er een kans bestaat dat ik eventueel zwanger zou kunnen worden/zijn deze maand en er een eitje zou kunnen zijn dat dit zich kan gaan innestelen. Is dit het geval dan krijg ik medicijnen (utrogestan en progynova) om deze innesteling te bevorderen. Als dit niet zo is dan is deze maand sowieso voorbij. Baal als een stekker!