aaaaahhh Ploon, dat meen je niet.. dat is echt balen! echt k*t gewoon, maar goed dat je voor de zekerheid toch hebt geklust! nou hopen dat de bloedtest uitwijst dat je toch een eisprong hebt gehad en een eventuele innesteling kan bevorderen met de medicijnen! ik wist niet dat dat kon, maar wel heel fijn om te weten dat het kan! wanneer krijg je de uitslag? @sween fijn dat het allemaal is gelukt! welkom op het wachtbankje! hopelijk heb je over 2 weken een mooie positieve test in je handen! wat blijft het toch spannend!! ik was erg gespannen tijdens de thaise massage dus heb er niet echt van kunnen genieten. ik heb nu wel rugpijn en denk ook steeds zo'n menstruatie achtig gevoel in mijn onderrug te hebben, maarja het blijft spannend deze dagen. voor de meiden die al eerder iui hebben gehad en hormonen hebben gespoten heb ik een vraag: is het altijd zo dat je 14/15 dagen na de iui ongesteld bent wordt of was het ook wel eens verlaat, zonder dat je een positieve test had? ik ben trouwens vandaag aangenomen bij de gevangenis in Zwolle, dus zal binnenkort gelukkig weer wat afleiding hebben voor het geval ik nog meer wachtweken krijg haha! liefs, Naomi
Morgen uitslag.... Boven de 2, Chantal? Dat wist ik niet. Ik zal de waarde vragen. Goed dat je het zegt.
Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari
@fleur ik ga aan de slag als administratief juridisch medewerker BMO, niet zo bijzonder als werken met gevangen haha, maar toch ook wel interessant op de achtergrond. en het geeft goede afleiding. @debby, morgen is je NOD, voel je al wat of voel je helemaal niks? ga je ook echt morgen testen? is je NOD wel eens 'verlaat' geweest? @hopesoon voel jij al wat? haha ga je nog steeds tot volgende week wachten met testen? ik vind het knap hoor! @alle wachtende dames, houden jullie het nog een beetje vol? ik vond op zich dat de 2 weken wel goed te doen waren, maar goed dit is ook pas mijn 1e IUI. @alle dames die nog in de race zijn, succes!! artsen kunnen het ook mis hebben, dus volg je eigen gevoel! liefs, XxXx
Hey naoom, Ik voel niks dat echt kan duiden op een zwangerschap. De dingen die ik voel kunnen 2 kanten op helaas. Ik ben de vorige ronde geloof ik 1 dag later geweest, mar dat is ook de enige keer geweest. Ik heb gister min of meer expres 4 bakken thee op vanaf 8 uur, veel te veel om te testen dus....hihi nee ik wacht echt af deze ronde. Wor nog liever ongi als dat ik weer zo'n witte test heb. Goed dat je het zo goed volhoud joh...! Knuff
heeey deb, jaaa idd, ik word ook liever ongesteld dan weer zo'n negatieve test. ik had eigenlijk een testje moeten doen toen de pregnyl nog in mijn lichaam zat, weet ik ook hoe het voelt om een positieve test te zien haha, maarja dan zou het mooier zijn als er over 9 maanden een kindje uit zou komen! bij jou ook nog niks te bekennen dus, het blijft tot op het laatste moment toch echt spannend he! normaal heb ik een week van te voren of een paar dagen sowieso al menstruatie krampen. maargoed je lichaam kan je zo voor de gek houden he. goed idee van de bakken thee hahaha succes nog even en we blijven positief he. XxXx
Spannend voor jullie. Ik ben heel hard aan het duimen **duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim **duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim
thnx Ploon :-D en voor jou duim ik natuurlijk dat je straks een goede uitslag mag hebben! hou je ons op de hoogte? Xx
@chantal, ik hoop wij allemaal! haha :-D we zullen het zien aankomende week/weken! ik hoop echt dat we elkaar aan kunnen steken met het 'zwangerschapsvirus' hahaha ging het maar zo makkelijk he. maar we wachten geduldig af, totdat de 1e positief roept :-D! jij zondag he? ga je dan ook al testen? of ga je langer wachten? Xx
@naomi: ik weet t niet. ben altijd een vroege tester maar deze ronde voelt alles anders dus misschien verbaas ik mezelf wel en wacht ik netjes af Ik denk morgen wel even een pregnyltestje te doen. Ja ik hoop ook op een overstap vd NOD wachtbank naar de roze wachtbank, voor ons allemaal! In ieder geval voor 1, net als in de vorige ronde!!
hey meiden, hier nog lang wachten voor mijn NOD. Ik ben een vroege tester dus voor 10 maart zal ik er wel een gedaan hebben. maar vorge keer werd ik 10 dagen na mijn ovulatie al ongi dus dat scheelde een hoop wachten Maar ik hoop vooral op een hoop roze voor jullie, het is toch anders als je voor je tweede gaat. Ik wil heel graag maar de druk is er vanaf.
Mijn pregnyltestje vandaag al gedaan, op 9DPO http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture53807.html
Hier vandaag gebeld n.a.v. bloed prikken gister. Moet wel beginnen met utrogestan en progynova omdat ik eisprong heb gehad en de progesteron waarde niet aangaf dat ik uberhaupt niet zwanger zou kunnen worden deze maand. De waarde was 21,3. Dit zegt mij dan weer helemaal niets. Jullie?????? Op 10 of 11 maart moet ik dan testen. Zo lang ik niet ongesteld ben en geen positieve test heb moet ik doorgaan met deze medicatie. Dus ik neem ook plaats op de wachtbank
ploon, welkom op het wachtbankje! de waarden zeggen mij niks, dus kan je daar ook niet over informeren. wel fijn dat je toch nog met medicijnen door kan gaan, zonder dat er een maand is vergooid. succes met het wachten! ik hoop dat we allemaal positief mogen testen!
Ploon, boven de 20 betekent dat een goede eisprong hebt gehad Normala is dit de waarde tussen 5 en 7 fagen na ovulatie. Ik wete niet op welke dag je zat met het prikken? Klint goed in ieder geval