mijn NOD is eigenlijk morgen, maar helaas. nog ff wachten op de menstruatie dus. ik noemde het ff baarmoederfoto, maar volgens mij is het zo'n hsg? kijken of de eileiders toegankelijk zijn ofzo? maar idd wel erg balen! Xx
Bale maar meis het kan ook zijn te weinig hcg dus kijk eerst maar es of je ongi wordt zoniet gooi er dan nog maar es een test tegenaan.Baarmoederfoto waarom? Xxx
jaaa precies ik wacht mijn menstruatie ook maar af, want meer kan ik niet doen. over de hsg: nee, volgens mij moet dat niet persee, dat stelde ze voor om te doen vorige ronde, maar om er zeker van te zijn dat je dan niet zwanger bent doen ze het altijd in het begin van de cyclus, vertelde ze mij. en dat is dan om te kijken of de eileiders toegankelijk zijn en er geen verklevingen zijn in de eileiders en baarmoeder volgens mij! maar dat is dus niet pijnloos, vandaar dat ik ertegen op zie! maar het is dan niet anders. Xx
Oke, spuite ze er dan vloeistof in ofzo? Want dat is vaak wel pijnlijk hebk gehoord. Naja eerst maar es ff afwachte zolang je niet ongi ben is er altijd nog kans! Dikke kus
naomi,, wil je even een positief verhaal meegeven over de hsg.. ik heb hem vorige maand gehad en heb er NIKS van gevoeld! had van te voren allemaal horror verhalen gelezen dus zag er ook heel erg tegenop maar het is me echt 100% meegevallen.. bij mij was alles goed doorgankelijk.. heel veel succes!! liefs
Hai hier ook hsg gehad. was wel even flinke pijnscheut in mijn geval maar heeeel kort. Ik ben meteen daarna de stad ingegaan om te shoppen
Wij hebben inmiddels ons wondertje mogen verwelkomen door IUI en ook ik heb dus een HSG gehad, ik had van te voren allemaal vreselijk verhalen gehoord en gelezen en was dus behoorlijk gespannen.. Sommige meiden vergeleken het zelfs met weeen.. Nou ik heb niets gevoeld!! Echt niet!! Ja oke je voelt die vloeistof maar dat deed absoluut geen pijn in mijn geval.. Ik heb juist een hele moeilijke IUI gehad, ze kregen de catheter niet in mijn baarmoeder en ik bloedde echt als een rund.. Maar met een prachtig resultaat Succes meiden die nog in de MMM zitten, het is het echt waard!!! Toi toi toi
Naomi, wat balen meis. Ik snap je teleuerstelling. Ik had ook veel hoop bij de eertse IUI. Nu hopen dat je ongi niet te lang weg blijft, want na een nega test heb ik altijd zoiets van nou kom maar op. Hopesoon, hoe is het bij jou? Vandaag nod voor jou he meis...ik duim duim duim me zot voor jullie. Chant, voor jou komt het ook dichterbij he meis!!! Spannend!!! Ik ben gister weer begonnen met de puregon, schrok om half 9. Aaaaah ik moet spuiten k*t k*t k*t nu dus om 9 iedere dag ik baal als een stekker omdat we tot en met maandag iedere avond al voeg weg zijn voor verjaardagen. Nu moet ik het dus mee sjouwen. Maar ach ze weten het allemaal. Volgende week weer de eerste fm en de dag erna het gesprek. Ik kan wel een 10 rittenkaart gaan aanvragen (als dat kon). Fijne dag meiden...knuff
Hoi, allemaal thanks voor de berichtjes hier is de menstruatie doorgekomen vandaag. Gisteren had ik wat bruin bloedverlies, maar vandaag is het toch helder. Heel jammer idd, maar we gaan gewoon door! Ik ben in ieder geval al wat gerust gesteld voor de HSG . Ik moet het ook maar gewoon op me af laten komen. Ik bel vandaag de gynaecoloog of ik weer moet beginnen met spuiten of dat ik daarmee moet wachten tot na de HSG. We beginnen weer met goede moed aan een nieuwe ronde!! Hopesoon is er bij jou al wat doorgekomen? Of heb je inmiddels toch stiekem al getest haha. Debby succes weer met het prikken! Liefs XxXx
Hey deb anders overleggen met je gyn. schijnt nog wel wat marge int spuiten te mogen zitten. Naomi jammer vd ongi. idd weer door. Heb wel eens zitten denken ja, zal ik mn reiskosten ook indienen bij de verzekrring van al dat heen en weer gerij voor de echos enz
Naomi, het schijnt dat je de 3 maand na een HSG extra vruchtbaar bent dus dat is positief toch. Toch balen dat het nodig is
Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr =» ongi 28-2 Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart =» ongi 1mrt Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart =» ongi 1mrt Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari
Heej meide, He naomi wat jmer dat het toch is doorgezet! Bale meis en chantal jij ook zag ik he vervelend!!! Nou op naar de volgende ronde dames!! Ik nog niet ongi (afkloppe) heb wel de hele tijd erge ongikrampe. Als ik morge ook niet ongi word (hopelijk) gooie we ee zaterdag een testje tegenaan maar eerst maar weer afwachten. Fijne aaf girls!!! Xxx hopesoon
ooh chantal ook ongi, balen de wachtbank wordt steeds korter maar de roze lijst niet Hier vandaag illigaal bloedlaten prikken. Hofede niet voor mijn progesteron maar de vorige keer was ie ook maar 24 en was ik na 10 dagenb al ongi dus ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan naar het afnamelab en gezegd dat ik mijn progesteron moets prikken. Aaangezien die nog in de computer stond van vorige keer hebben ze het gewoon gedaan kan morgen de assistente van de FA bellen voor d euitslag. Dat scheelt als je toch een beetje een nummertje bent, ze houden dat helemaal niet bij
Stefanie; goedzo. heft in eigen hand! Ik eis ook utro de volgende ronde. Mn lf is weer korter deze x. En wil mn progesteron geprikt hebben na mn ovulatie. het is mijn laatste iui en wil er alles voor doen!
daarom juist, hier ook een korte LF en ene progesteron wara niet over naar huis te schrijven is...mijn FA vindt alles prima maar als mijn lichaam het zelf niet doet dan moet er wat hulp komen. Hier 5 maart ook weer naar de naaldjesman.. Volgens mij staan wij er wel hetzelfde in. Effe voor mijn geheigen, hoeveel follies heb jij de laatse paar keer gehad?
2 stuks van 15 op het moment vanlaatste FM. moest toen nog 1x puregon spuiten en dag later pregnyl. De naaldjes van de prikpief hebben helaas weer niet geholpen