Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ja het scheelt wel, als je twee hebt die springen hoort je progesteron hoger te zijn. Ik heb de laatse 2 keer maar 1 ei gehad dus dat schiet niet op. Hoop voor de volgende ronde op 2. Als het deze ronde niet raak is maar daar ga ik niet vanuit

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Er is ooit een x op progesteron geprikt begin 2011. Dat was 1 dag voor ovukatie en toen was het 6,0 mol of zoiets... maar nooit na dengrijk ovulatie.schijnt ook belangrijk te zijn?
    Ik weet t allemaal niet.. kan niet slapen en ben verdrietih..

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ach lief, het is ook vreselijk. Vooral de vraag wordt ik ooit nog mama en waarom lukt het bij iedereen en niet bij mij. Ik heb daar ook heel lang mee geworsteld voor Elise. knuff

Progesteron prikken 7 dagen na de ovulatie zegt of je een eisprong hebt gehad en ook wat over de kwaliteit

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal....jeejtje wat balen zeg. En idd weer zo vroeg ongi...ik had het zo gehoopt voor je! Ga het idd maar eens na vragen.
    Maar jij krijgt maar 4 en max 5 x iui toch?

Hopesoooooon!! Hoe staat het er bij jou voor? Nog steeds niks te bekennen?

Ik begin wel wat zenuwtjes te krijgen voor me gesprek volgende week hahahaha duurt gewoon nog een week :D ik ben zo'n muts maar heb zo'n zin om door te gaan.

5. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Goodmorning meide!!

Omg! Ik kon mezelf vanochtend niet meer beheersen! En heb getest. Want mijn man was ook thuis en..... De test is positief!!!!!
    Ik kan het eigenlijk niet geloven! Dus toen heb ik er nog maar 1 gedaan ook die positief! Ik ben der helemaal ondersteboven van! Zodadelijk maar es het ziekenhuis bellen spannend!
    Hopelijk gaan jullie mij allemaal heeeel snel volgen met roze meide!!!
    Nieuwe rondes nieuwe kansen!!!! Ik ga duimen voor jullie!!!
    Liefs hopesoon!

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    AAAAAAAAHHHHH super !!!!!
    Gefeliciteerd meis, en wat fijn dat jullie samen waren. Krijgen we nog een mooie foto van je ;)
    Strooi maar mooi wat van je hcg voor ons :)
    Meis ik ben echt super blij voor je hihi

Knuff

7. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Thanks deb! Ik ga zeker hcg strooien :)!!! Ik ga ook zeker weten aan mvm meedoen als het allemaal goed gaat!

Ik hoop ook zo dat jullie allemaal snel roze hebbben!!!!!
    Xxx

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik zie net dat jij dit topic bent gestart :D
    We hoeven hem u niet te sluiten he hahahaha

Heej beeb wel lekker blijven plakken he bij je mama!! Beloofd?!

9. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Hopesoon, hier nogmaals GEFELICITEERD!! geweldig nieuws!! eindelijk een positief bericht!! Ik hoop dat alles goed mag gaan met de zwangerschap!!

Chantal, echt balen en tranen zijn normaal! Als je nog maar wel de positieve moed hebt om door te gaan!

Ik heb volgende week woensdag mijn HSG, heel spannend dus, hopelijk zal het me niet zoveel pijn doen.
    En daarna hopelijk verder met IUI 2 of misschien stellen ze ook voor om met IVF te beginnen, omdat mijn vriend zo weinig goed zaad levert. We zullen zien hoe ver ik nog het medische traject in moet!

Debby, ik ben ook benieuwd naar het IVF gesprek. Het is toch weer iets nieuws, dus ik denk dat je er daarom zo veel zin in hebt. Zou ik ook hebben hoor!

@andere meiden op het wachtbankje, succes nog ff! ;) het kan ook positief uitpakken, kijk maar naar Hopesoon, echt geweldig!

Liefs XxXx,
    Naomi

10. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Thanks meide!
    Nee we gaan hem zeker niet sluiten!!!!!
    Hihi ik blijf ook zeker hier aanwezig want wil zo graag wete hoe het net jullie gaat!!
    Dikke kus hopesoon

11. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee Meid
    VAN HARTE!!! HEEL TOP.... GENIET ER LEKKER VAN!

Hier heb ik de hele week al krampjes en beetje rommelig in mijn buik, kan dat een voorteken zijn? ik durf niet te hope, nog 8 dagen en kan testen, denk dat ik tot zondag wacht of i meot ongesteld worden?? Fijn weekend allemaal Liefs

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    whaaaaaaa ROZE!!!!!! GEFELICITEERD!!! Kijk das er weer eentje deze ronde! Ik wil wel een stijgende lijn zien in de roze grafiek, dus vorige ronde 1, nu minimaal 2 op roze!!

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hopesoon fantastisch nieuws; gefeliciteerd!!!!!!

14. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stefanie,
    zie trouwens dat jouw kleine pas 9 maandjes is, gaan jullie ook snel voor een brusje ;) leuk hoor!

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Sween tja, omdat we weer de MMM in gaan en het de vorige keer wel effe geduurd heeft en ik over 2 maandjes al weer 34 wordt hebben we besloten snel door te gaan. Je ziet het bij best veel vrouwen in de MMM, vaak met 6 maand begint de onzekerheid weer. Omdat je weet dat zwanger worden echt niet vanzelf gaat begin je nog voor de emotionele wens er echt is op rationele basis voor nr 2. Maar ik moet zeggen dat de druk nu veel kleiner is als voor Elise. Ik zou ook graag een 2e willen maar de angst om nooit moeder te worden is er niet meer en dat maakt echt zo'n verschil. Daarom voel ik me soms ook een beetje vreemde eend in de bijt en heb ik het gevoel dat ik niet moet zeuren wamt ik heb er tenminste een kindje. Ik hoop alleen dat jullie het ook snel mogen ervaren.

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve Stefanie, ik kan je keuze goed begrijpen. Je hoeft je niet ongemakkelijk te voelen, de wens voor een tweede kan net zo groot zijn!! We gunnen het elkaar allemaal.
    Pfff ik ben blij als deze dag weer voor is. Ben zo doodop van de weinige uren slaap en de vele tranen dat ik denk ik als een blok in slaap zal vallen... Maar eerst op visite, heeeeel fijn...

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Stef joh....iedereen is welkom. En zeker iemand die een succes verhaal heeft uit de mmm. Ze zeggn vaak wel dat de 2de sneller komt he ;) mjjn ouders hebben 7 jaar over mijn zus gedaan en 1,5 jaar later was is ik er al weer :D
    Hoop voor jou net als alle meiden dat het op mag schieten..een wens is een wens...of het nou de eerste, tweede of 8ste is hihi

Chant lieverd gaat het wel? Ik heb het echt met je te doen meis :( maar laat de traantjes maar vloeien, dat is ook wel eens goed en fijn. Hele dikke digi knuff en kus!

18. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,
    Helemaal mee eens net chantal! Een wens is een wens en het maakt idd niet of het de eerst tweede of meer is stef ik begrijp je ook heel goed! Ik hoop net zoveel voor jou als voor de andere meide dat je wens in vervulling gaat en wel snel! Knuffie!
    En chantal lieverd voor jou ook een dikke knuf, doe je wel rustig aan meis! Laat de traantjes maar gewoon kome das beter als opkroppe. Doe maar lekker rustig aan konende tijd!
    En hoe gaat het met de rest van de meide?
    Xxx

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Hopesoon, gefeliciteerd!! Heerlijk genieten nu :)

20. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Thanks fleur! X

Deel Deze Pagina