Ik heb weer zo'n heerlijk lijf wat me vreselijk voor de gek aan het houden is...Vanmorgen getest of de pregneyl weg is (9 dagen na pregneyl) en mooi omo-wit maar ik heb sinds vandaag vreselijke jeuk in mijn handpalmen. Klinkt voor jullie raar maar daar heb ik de eerste 16 weken bij Elise vreselijk last van gehad dus hoop dan stiekum maar dat kan niet want is is pas 8 DPO Dus zal wel een nawerking van de pregnyl zijn. Stom lijf
Hopesoon GEFELICITEERD!! Wat fantastisch nieuws! Geniet er maar van meid! Stefanie hopelijk is het een goed voorteken! Meiden die ongesteld zijn geworden wat ontzettend balen.. ik leef met jullie mee. Volgens mij ben ik de volgende met mn nod op dinsdag en moet zeggen dat de hoop steeds minder wordt omdat ik echt totaal niets voel. Dus vrees dat komende week voor mij ook nieuwe ronde start. Hopesoon had jij pas dag voor je nod krampjes of had je daarvoor ook al tekenen?
He hope85, Thanks! Ik had en heb last van oprispingen brandend maagzuur menstruatiekrampen en gevoelige tepels. Maar verder voel ik me eigenlijk prima en ook voor de test. Had gelezen dat de meeste klachten pas beginne week 5/6. Dus dat je nietzo veel voelt hoef niet te bekene dat je niet zwanger bent. Hopelijk blijft he menstruatie uit!!! Xxx
Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr =» ongi 28-2 Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart =» ongi 1mrt Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart =» ongi 1mrt Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 100 eh Puregon 21-2 FM Meting-NOD geen idee!! Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart
Hoi meiden, Zo heb de boel maar eens even aangepast. Hoe gaat het met hope85 en duckie? ben benieuwd meide ik duim voor jullie!! Stefanie fleur en ploon voor jullie komt het ook al dichterbij!!!! weg gaan voor nog meer roze!!!!! Liefs Hopesoon
Haha Hopesoon, ik begreep m hoor! Tja hier onzekerheid, heb gisteren ochtend en vanochtend klein beetje bloed verlies gehad dus ik verwacht ongesteld te worden (maar hoop natuurlijk nog steeds dat het uitblijft). En ik vergeet nog belangrijk detail, ik heb vanochtend een test gedaan die negatief was. Eigenlijk duidt alles erop dat ik nieuwe ronde in ga Duckie bij jouw al nieuws?
Debby25-ronde 36-IUI 4 met 50EH puregon-NOD +/- 29 febr =» ongi 28-2 Naomi2011- ronde ?? IUI 1 met 75 en 100 EH Menopur-NOD +/- 1 maart =» ongi 1mrt Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD 4maart =» ongi 1mrt Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon 10-03 NOD Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart
@ Hopesoon: hoe voel je je? Klachten? @ Hope85: balen dat de voortekenen niet goed zijn :x Sween, Stefanie, Ploon en ik gaan ongeveer gelijk op. Ben benieuwd!
Hope85 - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD 6 maart duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - NOD10-03 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD ?? maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 87,5eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart
Zo heb m weer een beetje aangepast. Heb deb, naomi en mij alvast weer onderaan het rijtje gezet, als de eh niet kloppen moeten jullie dat nog effe aanpassen meiden! Heb de ronde al wel veranderd. @ Hope: ai.. das minder leuk! we houden nog een klein beetje hoop voor je! Hier gaan we weer door voor de volgende ronde. Alles over het zkh vandaag kunnen geïnteresseerden lezen op mn blog. Iets meer hormonen spuiten dit keer. En 13-3 weer voor een FM! WEet iemand hoe het met Rooz, Sieneke, Tamaar en Boeff is?
Ooh wat blijft het toch spannend voor de meiden die nog in de wachtdagen zitten!! Ik duim voor jullie!! Succes met het wachten nog! Thnx Chantal voor het updaten van het lijstje, ik weet niet wanneer ik voor de 2e IUI kan gaan of dat ik wel door kan gaan met IUI, want ik moet eerst de HSG afwachten en die is woensdag om kwart voor 4, denken jullie aan me. Ik word er al best zenuwachtig voor haha. Ik heb vandaag de pijnstillers maar opgehaald. Ik zal zo je ziekenhuisverhaal even lezen! Voor jou dus straks ook weer de wachtweken in! Meiden die nog in de wachtdagen zitten, ik hoop op positief nieuws en succes nog even. Meiden die een nieuwe ronde ingaan succes! En hopelijk is het deze ronde raak!! Blijft positief! Liefs, Naomi
Heb net het ziekenhuis gebeld, mijn progesteronwaarde was 28 dus beter als de vorige keer Naomi ik zal aan je denken en je weet het he, de eerste 3 maand na een HSG ben je meer vruchtbaar dus hopenlijk levert het veel moois op
Met tamaar gaat het goed! ik heb contact met der via de mail! geen zorgen, boekt vooruit gang! pff nog paar dagen wachten ik kan nie tmeer!!
heb je al getest of je pregnyl weg is? Doe ik altijd want als ik dan te vroeg test (wat ik ook altijd doe ) dan weet ik tenminste zeker dat als ik iets roze zie het echt van mij af komt
nee ik ga niet testen haha, wat als het negatief is meteen of postief?? neee ik wacht netjes tot zaterdag is moeilijk maar wil geen valse hoop krijgen haha.. xx
Naomi wat spannend dat je een HSG krijgt, heb je hier zelf om gevraagd? En klopt het dat je deze maand dan niet zwanger mag worden? Ben ff nieuwsgierig. En chantal ook ff vraagje aan jou ik zie dat jij elke maand meer eh spuit, komt dit omdat je lichaam steeds meer Puregon nodig heeft voor een eisprong en er soort immuun voor wordt? Hier nog weinig verandering.