Stef ik ben benieuwd naar je test. Sween ik snap je zenuwen, wat kunnen dagen dan lang duren! Naomie, ik duim voor een positieve hsg! Bij mij zeiden ze zelfs 4-6mnd extra vruchtbaar. En idd mag je t dan deze ronde niet proberen. zeiden ze bij mij iig. dus veilig vrijen van tevoren en erna ook ivm rontgenstraling, al zijn over dat laatste de meningen weer verdeeld. Hope, de 2e keer verhoogde ze omdag ik bij iui1 maar 1 follikel had. Bij iui3 verhoogde ze 1klikje omdat mijn eitjes bij iui2 niet even groot waren. Nu berhogen ze omdat t mijn vorige iui een beetje minder verliep met de groei, maar ze willen ook weer niet teveel doen omdat ik niet meer dan 3 follies mag krijgen. Dus even een groeiboost en daarna weer op de "oude dosis"
hey!! ik ben er nog lees nog steeds alles mee.. zit nog steeds te wachten op mijn uitgangsecho ivm de cystes.. als het goed is mag ik vrijdag weer komen en hopelijk mag ik dan eindelijk weer beginnen met spuiten.. het wachten heeft weer lang genoeg geduurd! late reactie maar hopesoon GEFELICITEERD liefs
Duckie83- ronde 30 - OI met puregon eerst 50 eh va do 16 feb 75eh - NOD +/- 7 mrt Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - NOD10-03 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD ?? maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 87,5eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart
Helaas het is een feit, ik begin met een nieuwe ronde. BAH! heb er even flink de balen in. Morgenochtend gelijk maar weer bellen voor een uitgangsecho. Chantal bedankt voor je antwoord. Boeff succes vrijdag, hopelijk zijn je cystes verdwenen!
jeetje hope, balen zeg!! zie dat jij ook alweer aan je 6e ronde begint.. hoelang ga jij door zonder iui? liefs
Voel me best verdrietig. Maarja dat zullen jullie helaas herkennen... Ach als ik straks weer mn echo heb gehad en weer mag starten dan ga ik weer voor de komende ronde. Alleen ik las net in een ander forum dat de pregnyl en ovitrelle beide niet meer leverbaar zijn, worden jullie daar ook zo zenuwachtig van of is dit wel vaker zo?
He meide, Naomi ik ga aan je denke woensdag hoor! Ik hoop dat het reuze meevalt wn las dat je daarna extra vruchtbaar bent das super!!! Hooelijk istie snel knalroze!!!! Hope85 bale dat er nu niet zo goed uitziet maar ik ga toch voor je duimen dat het uitblijft!! De rest van de dames succes op het wachtbankje lastig zijn die laatste dagen he! Nou succes!!! Ik hier veel moe af en toe wat krampen en oprispingen zere tepels rugpijn en lusteloos veder gaat het prima. Nog niet misselijk. Xxx hopesoon
Hope, nog niet alle apotheken zijn door hun voorraad heen dus als je eigen niet heeft gewoon rondbellen en het schij nt vanaf deze week beperkt leverbaar te zijn en met voorrang geveven te worden aan vrouwen die echt in een poging zitten hopensoon; mooie banner!!
He mn pagina laad niet goed zie na het plaatse van mn bericht net een helehoop nieuwe die ik eerst niet kon zien. Hope wat balen dat het is doorgezet!!!! Shit he! Boeff thanks, hooelijk heb jij een goede echo zonder cyste! Xxx
@chant...thnx meid voor het bijhouden van het lijstje, ik vergeet dat eerlijk gezegt. Ik heb je blog gelezen, ik kan wel begrijpen dat jullie even uit de achtbaan stappen. Genieten!!! Dat moet je idd blijven doen. @stef...als mijn hand jeukt moet ik geld beuren, volgens het gezegde @naomi...ik snap je zenuwen wel hoor, het is niet alleen de hsg maar ook de uitslag natuurlijk. Had ik wel bij me laparoscopie. Succes meis!!! @sween...ben jij ookal zo braaf...ik wacht ook tot me nod. Pas bij overtijd test ik. @hope85...ik heb gelukkig nog 2 setjes pregnyll in huis. Maar komt best hard aan he de eerste mislukte IUI. Ik vond die ook best moeilijk en heb heel wat traantjes laten lopen. Hier...ik heb van de week me eerste puregon blauweplek geprikt hihi best een vreemd gezicht om daar een blauwe plek te hebben. Verder best zenuwachtig voor de fm en het gesprek...maar we gaan vol goede moed er heen
Thnx allemaal mits er niks wordt gevonden is het natuurlijk heel mooi en fijn dat je dan extra vruchtbaar bent na de HSG. @debby, het is inderdaad ook de uitslag waar ik zenuwachtig voor ben! Ik had nog op internet zitten lezen wat als ze verklevingen of iets vinden pffff ik denk dat ik me dan extra bang maak om er zoveel over te lezen van te voren! @Hope85, echt balen dat de menstruatie is doorgekomen. Ik snap je verdriet. Ik dacht dat ik er niet echt veel moeite mee had, maar toch onbewust wel tranen daarom gehad. Ik heb de HSG niet zelf aangevraagd. Toen ik met de IUI bezig was gaf 1 van de fertiliteitsartsen dat aan en vertelden ze me dat het aan het begin van de cyclus moest gebeuren, nadat je ongesteld bent geweest, om zeker te weten dat je niet zwanger bent. Ik hoef nu nog niet te prikken, eerst de uitslag van de HSG afwachten en als er wel wat gevonden wordt dan worden daar weer stappen voor ondernomen en anders door met IUI 2. @boeff, ik hoop dat de cystes verdwenen zijn en je weer door kan gaan!! ik duim voor je! @stefanie78, nog steeds in spanning dus. Ik hoop dat je donderdag een positieve test in je handen mag hebben! ik duim ook voor jou!! @hopesoon, gelukkig nog niet misselijk, maar de andere zwangerschapskwaaltjes beginnen dus al op te komen ik hoop dat de zwangerschap voorspoedig verloopt!! idd een mooie banner!! geweldig. Die vriendin van me die zwanger is, vroeg me weer mee naar de echo, want ze kreeg een extra echo om te kijken hoe ver ze nu eigenlijk echt is. En ik heb gezegd dat ik het toch niet aan kan, maar ergens begreep ze het volgens mij niet echt! Ik voel me wel egoistisch dat ik niet mee ga, maar ik kan er niet weer zitten en me daarna kut voelen. Ik heb al veel spanning voor de HSG van morgen. Of moet ik me er gewoon over heen zetten en toch meegaan? Liefs, Naomi
Oh ja en nog een vraag, zal ik morgen ochtend voor alle zekerheid toch nog even een testje doen om het zeker te weten of is dat gewoon onzin en moet ik het maar niet doen? Liefs, Naomi
Meis, als je gevoel dat zegt dan zou ik het doen. Je weet de omo uitslag toch, dus voor je eigen gemoedsrust kan het geen kwaad. En mee gaan voor de echo...de vorige keer had je nog geen mislukte iui en geen hsg op de planning staan. Ben bang dat het nu miss nog zwaarder zal vallen. Maar ook dut is je eigen keuze. Knuff
Hi Deb, ja ik wacht ook maar braaf haha, ik wil nu wel testen maar durf niet, ben heel bang dat het postief is en dat het over paar dagen negatief is, dan wordt ik gek, ik heb verdere geen rare dingen , alleen dan afgelopen zondag dat bloedverlies, maar hoorde dat dat postitief was, dus ja ben benieuwd! @ Noami, nee denk aan jezelf en ga je instellen op morgen! niet mee gaan, wordt je alleen maar meer emo van! succes morgen meis! @ HOpesoon balen meid, nu snel knallen en nieuwe ronde tegemoet gaan! @ Boefff, een oproep tegen de cystes, ik wil dat jullie per direct verdrwijden zodat boeff weer een nieuwe ronde tegemoet kan gaan! kssssssst weg wezen jullie!! @ Stefanie, balen zeg, wanneer mocht je eigenlijk testen? en heb je wel wat verschijnselen? ik merk niks?
Thnx debby en sween ik ga ook maar niet mee voor de echo! het voelt in ieder geval nu al niet goed, dus dan zal het er niet beter op worden. Ik denk idd voor mn eigen gemoedsrust toch morgenochtend maar een testje te doen. Ik weet dat die negatief zal zijn, maar dan weten we het toch echt zeker. @sween, ooh zo spannend, zondag heb je bloedsverlies gehad? een mogelijke innesteling? ik hoop op een positieve test voor je!! En volgens mij bedoel je Hope85 ipv Hopesoon, want Hopesoon is deze ronde zwanger geworden haha. Liefs XxXx, Naomi
oh ja sorry, die zelfde namen ahhah sorry HOPE 85!!!! ik bedoel natuurlijk jou!!!! Ja en HOPESOON zit uiteraard op haar roze wolk! excuses meiden! xx
Naomi ik geef je groot gelijk dat je niet meegaat. Je moet doen watvgoed voelt, hopelijk begrijpt je vriendin dat ook!