Naomi ontzettend logisch dat je niet mee gaat. Ik had precies hetzelfde gedaan. Meid denk aan jezelf! Het is niet niks wat je moet doorstaan en een goede vriendin zou dit moeten begrijpen, maar ik denk ook dat als je niet in zo'n situatie zit je niet weet hoe moeilijk het is. Meiden er komt later nog langer bericht van me.
He meide, Naomi helemaal gelijk nu moet je aan jezelf denken! Ik heb het idee dat mensen die niet met dit bijltje hakken het wel willen begrijpen maar het uiteindelijk niet helemaal kunnen begrijpen omdat ze niet weten hoe het voelt als je het wel meemaakt. Ze bedoelen het niet slecht maar doen je soms onbewust wel zeer. Maar meid denk echt aan jezelf! Wat niet gaat, gaat niet! Goed dat je er voor de zekerheid nog een test tegeaan gooit heb ik ook altijd gedaan met de clomid omdat er bij mij altijd lange tijd tussenzat dan hoef je ook niet te twijfelen bij een nieuwe kuur en in jou gval de test. Hoelaat moet je morgen? Sorry ik wilde de andere meide ook nog wat terugschrijve maar kan niet meer terugleze op me iphone nu aant type ben... Iniedergeval ik denk aan jullie allemaal en leef heel erg met jullie mee! Ik vind het zo fijn met meiden te kunnen praten die weten hoe het voelt en je compleet begrijpen, heel fijn! Dikke kus voor jullie allemaal
Meiden bedankt voor jullie steun! Vanochtend heb ik gebeld voor een echo op dag 3 (dit zou morgen zijn) maar omdat dit met mijn werk erg slecht uitkwam heb ik gevraagd of dat ik vandaag al mocht komen en dit was geen probleem. Gelukkig zag alles er goed uit en mag ik van de FA vandaag al starten met spuiten (jippie weer een dag winst). Vervolgens heb ik mijn apotheek gebeld hoe het met de bestelling van de puregon en pregnyl staat en ze gaf aan dat beide voorlopig niet leverbaar zijn ??? Ik schrok me rot kan ik starten, maar is mn recept er niet! De assistente zou rond gaan bellen en vandaag laten weten of dat het gelukt is. Nou ik heb toen maar vast mijn FA gebeld en zij gaf gelijk al aan dat de Puregon niet op kan zijn en deze dus echt wel leverbaar is... gelukkig! En zij heeft in het ziekenhuis nog paar potjes pregnyl staan dus mocht het niet op tijd binnen zijn dan mag ik die gebruiken en dan zou ik mijn pregnyl later weer aan het ziekenhuis geven. En zojuist ben ik gebeld door de apotheek dat de puregon donderdag er is (gelukkig heb ik nog voor paar dagen liggen) en de pregnyl is er over 2 weken. Wel heel fijn idee dat het ziekenhuis nog voor me heeft staan voor het geval het te laat binnen komt. En Debby ik doe trouwens geen IUI maar moet zelf klussen rond mn eisprong. Het zaad van mjn man was goed genoeg dus we hoefden nog geen IUI. Boeff bij mij hebben ze gezegd dat we het zo gaan proberen een jaar en na dat jaar over op IUI. Dus voorlopig blijf ik tot eind van dit jaar zo door gaan. Nou hopelijk niet natuurlijk
Thnx allemaal voor de steun! Ik ben niet mee geweest naar de echo, ik kwam haar later wel tegen en toen liet ze me de echo zien, maar dat vond ik gelukkig niet erg, juist heel mooi!! Dus Hopesoon ik hoop ook gauw een mooie foto van jou te zien hihi! En morgenochtend gooi ik er nog ff een testje tegen aan voor de 'zekerheid' haha en voor de rest de uitslag maar afwachten van morgen he. Het is volgens mij ook wel moeilijk te begrijpen als je de medische molen niet kent! Het 'lijkt' allemaal makkelijk, maar met al die hormonen en ziekenhuisbezoekjes is het mentaal ook zwaar, vooral als je er al lang in zit! Ik vind het ook fijn dat ik er met jullie over kan praten! Meiden succes met het wachten en succes voor de nieuwe ronde!! XxXx Naomi
Ha meiden! Het is ook moeilijk te begrijpen. Ik heb mijn omgeving het december en februarinummer van het Freya magazine laten lezen, beide met thema omgaan met je omgeving. Dit heeft veel meer begrip gekweekt. Is ook onwetendheid bij velen. Naomi heel veel succes morgen!!! Hope, super dat je nu al mag starten. idd, puregon kan nooit opzijn want is synthetisch of hoe je dat ook noemt, daar hebben ze geen schaarse grondstoffen voor nodig. Ovitrelle, de vervanger van pregnyl is ook bijna niet meer te krijgen. Maar veel zkh hebben nog noodvoorraad dus hoop dat het goed komt. Heb t waarsch toch over 1,5 wk nodig! We lopen met 1 dag verschil! Wachtbankdames: hebben we morgen nog NODers??
Hoi Hopesoon, nog gefeliciteerd met je zwangerschap, helemaal super hier gaan weer door naar de volgende ronde, helaas vandaag 2 dagen eerder dan ik verwacht had ongesteld geworden, al had ik eigenlijk ook niet het idee dat het gelukt was. als ik trouwens die berichten over pregnyl hoor, ben ik heel blij dat ik het nog in de koelkast heb liggen. ik mag donderdag weer voor een uitgangsecho, en hopelijk dan ook weer beginnen. het LIJSTJE: Stefanie78 - ronde 2 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 maart Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - NOD10-03 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD ?? maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 87,5eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart __________________ tot later. groetjes Duckie
Wij hebben nu de verwijzing voor het zkh. Ik zie er tegenop. Dadelijk komt eruit dat we nooit een kind kunnen krijgen. Mijn enige wens....
Die angst hadden we allmaal wieteke, maar voorals nog ben ik het nergens op het forum tegen gekomen. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden! Succes!!!
Wieteke succes meid! komt goed... hier nog wachten tot zaterdag. pff houd ik dat vol, ik wil i niet eerder testen straks is het vals positief dan wordt ik gek! elke keer als ik naar wc ben geweest, ben ik blij dat ik niks zie hahah, ik vind het zooo spannend... 1e echte poging ivm spuiten, 1 x sex gehad op tijdstip dat het moest van Gyn, super zaad dus ja zal het dan toch waar zijn? zondag bloeding gehad, positief!! dus ja ik ben bang maar eigenlij ook weer niet, volgens mij moet het gewoon goed zitten!! LIefs
Duckie wat balen zeg! Ondanks dat je het idee al had was de teleurstelling vast groot.. sterkte meis!
Hier ook nog steeds wachtend hoor, NOD is zaterdag maar de vorige keer werd ik 10 DPO al ongi en nu nog steeds niets. Gister was ie negatief, ga morgenochtend weer een tesje doen Balen voor alle meiden die ongi zijn
@hope85 fijn dat je weer mag beginnen succes met het spuiten en succes deze ronde weer! @duckie jij ook succes deze ronde weer! @wieteke we delen allemaal dezelfde wens! en door de medische molen zie je dat het niet vanzelfsprekend is om die wens gelijk in vervulling te laten gaan, maar zoals debby al zei er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden heb geduld en blijf positief! @sween ohhh het blijft spannend! goed dat je het nog volhoudt zonder te testen! zolang er geen bloed is te zien, is er nog hoop toch! ik hoop ook een positieve test voor je! het ziet er idd positief uit en ik hoop dat de bloeding van zondag een innestelingsbloeding was! ik duim voor je! liefs XxXx, Naomi
Tnx Naomi, Lief van je! ja dat moest wel het geval zijn heb ook zh gebeld, dus ja k ben zo benieuwd!! Je hoort het wel.. Liefs
Oh sweeentje wat spannenddddd! Dat zou wel fantastisch zijn! Nog even een paar dagen volhouden! De duimen draaien hier overuren stef: ik hoop dat er toch nog een lijntje bij komt meis!!!!
Stef! :'( *snik* ik neem ook vaak iets wat je niet mag als je zeanger bent, lekker broodje brie of zalm en kop kaneelthee