Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He stef wat balen! Verdorie! Nu lekker aan de merci en daarna weer met volle moed op naar de volgende ronde!
    Nou meide heb me vanochtend aangemeld bij moedersvoormoeders dus ze zullen binnenkort wel contact opnemen hoop ik dat ik zo snel mogelijk aan de slag kan! Hier moemoe en nog eens moe last van maagzuur ze zegge vanillevla helpt nou bij mij niet werd alleen maar erger maar toch ben ik heel blij als ik dit soort dingen heb want als ik niks voel ben ik toch bang.. Dus op naar het misselijk worden en overgeven maar! Xxx

2. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Nou, hopelijk wordt het geen overgeven!

Stef, wat balen zeg!! Ik ga me dan als trootst ook helemaal te buiten aan alles wat anders verboden is. Carpaccio, wijn.. etc

3. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    goh, ben ik niet de enige, gisteren een heerlijk broodje filet american genomen, heerlijk

stef, balen zeg

groetjes

duckie

4. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ahh stef wat balen zeg!
    Hier nog één die gelijk aan de filet american of brie gaat als het niet gelukt is.

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Vandaag de eerte fm weer gehad, recht 2 van ong 10mm en links ook 2 een van 14 en een van 12mm en een bms van 5,2. We hebben dus nog even te gaan... Morgen eerst het gesprek en vrijdag de tweede fm.

Meiden wat balen allemaal zeg!!! Dikke knuf!

6. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    aaaahhh Stefanie, wat balen zeg! leef je lkkr uit op de merci ;) hoe voel je je eronder?

meiden ik moet jullie zeggen dat de HSG (baarmoederfoto) me hartstikke mee viel! ik was zooooo zenuwachtig, niet normaal! toen ik daar lag was ik zooo bang, maar alles verliep pijnloos, op het laatst alleen een beetje druk in de buik en het gevoel dat ik moest poepen. idd zelfde soort "pijn" of gevoel als dat je ongesteld bent of moet worden! ze hadden zelfs extra vloeistof nog bij gespoten, was wel gevoeliger dan de 1e keer, maar goed te doen! het zag er goed uit, rechts liep het er wel beter door dan links zeiden ze, maar het zag er goed uit, morgen nog terug komen voor een eindecho ofzo en 19 maart word ik pas door mijn gynaecoloog gebeld over het hoe of wat verder, maar ik denk dat ik volgende week gewoon al de fertiliteitsarts bel.

thnx voor de steun meiden!

XxXx

7. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    naomi, fijn dat het meegevallen is.

groetjes

duckie

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stef nee dat meen je niet... jij moest toch ook zaterdag. Testen. Snik.... heel kut dit.... dikke knuffel x x

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Naomi: fijn dat het mee is gevallen! Nu hopen op extra vruchtbare maanden!

10. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ..

beter komt helemaal goed me tje paas eieren!! :p:p

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    debby hoe is het gesprek gegaan???

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chant..!!!

Ik heb groen licht :D
    Deze week dus de laatste IUI en binnen 2 weken komt de uitnodigings brief voor de IVF. Dan mogen we de eerste afspraak maken. We beginnen qau hormonen met 100/150 IE puregon met Gonal-f daarbij. De twee weken na de punctie utrogestan. Mi is happy !!!!
    Er is geen wachtlijst, en enige wachten is op me cyclus. Gelukkig hoef ik niet aan de pil ofzo.

Knuff

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Whaaaaa Debster!!! Toppie Joppie! Ik hoop natuurlijk nog meer dat de laatste iui slaagt! Maar fijn dat het vervolgtraject niet lang op zich laat wachten!! Jullie doet zo te horen geen pauze?

Hoe ist met de wachtbankdames, hebben we nog testers??

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nee ik wil geen pauze..er niks om voor te stoppen in mijn ogen. De laastste IUI's vielen niet zo zwaar toen ze mislukt waren. Ik ben echt zooo blij dat het gaat gebeuren :D
    Wat de gyn. Wel zei was dat de eerste 4 IUI's de meeste zwangerschappen opleveren en ze bij de 5de en 6de tich duidelijk een daling zien. Dus nu snap ik dat jou zh dat aantal aanhoud. Maar morgen eerst de tweede fm en hopelijk dan zondag de laatste IUI....

Knuff

15. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,
    Deb wat fijn! En naomi ook superfijn dat het meeviel!
    Wie zitter er nu nog op de wachtbank?
    Nou ik sinds vandaag zooo beroerd! Diaree misselijk overgeven enz verschrikkelijk. Maar tis voor me smurfje en dat maakt het dan weer goed!
    Xxx

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Sween4 - ronde 1 – 125 eh Puregon - NOD10-03
    Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart
    Ploon – ronde 17 – IUI 1 met 75EH Puregon – NOD ± 12 maart
    Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD ?? maart
    Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 87,5eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart

Naomi2011- ronde ?? –IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart
    Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ??
    Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr
    Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april

Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari
    Senieke- ronde 30 –IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi
    :(

Taaamaaar - ronde ?? –IUI 1 met 75EH Puregon - NOD??
    Boefff - ronde 5 – start 75 EH Puregon-NOD ?.

zwanger!!
    Sandra27 – ronde 2 brusje – OI met 100EH Puregon – NOD 5 februari
    Hopesoon – ronde 1 met puregon–zelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hoor net zoiets raars op het testtopic. Showt iemand een duidelijk posi test, dus ze wordt gefeliciteerd. Zegt ze: "ik zal het tegen mijn pak icetea zeggen want heb het met 4 druppels icetea gedaan". Haar dochter had vandaag proefjes op school en kwam daarmee thuis. Bizar hè? Mn mannetje ging meteen kijken of we nog icetea hadden, maar helaas.

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Met Icetea?? Vreemd!

Debby, goed nieuws voor je. Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent.

Ik zit op het bankje. Ma en di had ik heeeeel eventjes een buikpijntje en dacht dat alle hoop al opgegeven kon worden, maar de laatste twee dagen voel ik niets.
    Ik had gisteravond opeens een enorme jank-dip!! Ik was het zo zat om alles maar steeds goed te praten naar anderen. Dat we nog niet uitbehandeld zijn..nog jong (28 en 33)..vreselijke dooddoener dat trouwens... En dat we nog best hoop hebben en kansen genoeg.. Ik weet dat allemaal best wel! En zo zie ik het ook wel, als ik mijn gevoelens en emoties niet de overhand laat nemen ;)

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    En Hopesoon.. vervelend zeg!! Hopelijk gaat het snel over!

20. robijntje

robijntje Lid

6 mrt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Ik zal me voorstellen, ben 33 en al zo'n 6 jaar zijn we bezig om kindjes te krijgen, inmiddels 3 miskramen gehad, laatste was vandaag precies een jaar geleden bij 12 weken....heel verdrietig allemaal, maar is niets aantoonbaars gevonden...Dus deze week zijn we voor het eerst begonnen met Puregon en denk volgende week eerste IUI.....Allemaal heel spannend. helaas lees ik niet heel veel positieve berichten over IUI...
    Ben overigens nieuw op dit forum, maar lijkt me wel fijn om steun bij lotgenoten te vinden , merk dat de omgeving het niet altijd even goed begrijpt..

Wil jullie allemaal succes wensen en hopelijk is het ons allen snel gegund..

Nu ben ik natuurlijk heel benieuwd naar jullie ervaringen met Puregon en IUI?

Deel Deze Pagina