Hi meiden ik heb foto;s toegevoegd!! ik vind het lastig om te zeggen, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar de andere meiden zeggen allemaal ZWANGER!!! xxx
Sweeen gefeliciteerd!!!!!!!!! Ik wil de foto ook wel ff zien maar waar staat ie? Sorry ik ben daar nooit zo handig ik haha, ben benieuwd!!! Geniete meis!!! Xxx
Waar staat het fotoalbum? Op het openbaar profiel? Ooooh ik ben er egt niet handig in dat blijkt wel weer!! Xxx
Ik kan d efoto's ook niet zien, volgens mij omdat we geen vriendjes zijn maar ik ga mee met de rest en zeg van harte gefeliciteerd!!!!!!
Jullie zijn nu allemaal vrienden, dus kan je de foto zien ik kan niet geloven dus doe morgen nog een test met clear blue, waar staat zwanger of niet zwanger hahaha, heb er nu twee gemaakt, die lichte streepjes aan de T kant blijven licht ,maarja, ze zeggen dat het goed is dus ik geloof jullie!! xx
Echt super leuk voor je! Je wereld staat nu helemaal op zijn kop. Heerlijk! Wie weet doe ik morgen met je mee!
Nou volgens mij is dit wel zwanger hoor, alleen net zwanger dus nog licht, mijn eertse test bij Elise was 13 dagen na mijn ovulatie en was net zo, en elke dag werd ie iets donkerder.
Sween, gefeliciteerd met je zwangerschap. kan de test dan wel niet zien, maar als iedereen positief zeg, dan is het gewoon zo! geniet ervan. gr Duckie
@chantal, Thanks ik ga het later even aanpassen, vroeg me al af hoe dat moest...hihi Lees ik goed dat er een dame zwanger is geworden? @Sween!!! Wat goed meis!! Gefeliciteerd......tegek, probeer er lekker van te genieten ik reageer later ook even op de rest, nu rennen! Fijne dag dames
Fleur jij ook op de roze wolk morgen!! Hi meiden heb getest, foto staat in mijn album, kijk maar!! ik twijfel nog maar iedereen zegt zwanger hihihi....... ik geloof het ook nog niet, dat streepje maakt me onzeker, maar geen streepje was negatief, idd dat streepje staat er niet voor niks maar waarom dan zo licht??? dus voor de zekerheid ga ik morgen nog een keer testen.. durf het gewoon niet te geloven, sorry meiden voor me gezeur hihi. Fijn weekend nog!!
Sween ook hier nog even een felicitatie. Jij zorgt voor de stijgende zwsnger grafiek! Vorige ronde 1 topicdeelnemer zwanger, deze ronde 2.... Dus meiden: volgende ronde 3 stuks!@sween: heb je de digi al gedaan? Ging je halen toch? Of wacht je tot morgen???