Oh sween ben ffies terug gaan lezen maar je gaat m morgen doen. En daarna je naam even verplaatsen naar zwanger hè? Super joh, zei t vanochtend toch; een streep is een streep en dit is echt geen tuurstreep. Nu duimen voor een plakbeeb ( dat rijmt ) Ik heb de helr dag cursus gehad. Was theoriedag, ochtend interessant, middag slaapverwekkend. Thuiskomst dan wel weer heel leuk. Mn mannetje zat me op de bank op te wachten met ons nichtje van net 1jr. Zooooon schattig gezicht!!!
Goedemorgen meiden, ja ik kan weer eens niet uitslapen, lag er om 1 uur in maar nu alweer wakker.. Heb net weer test gedaan! durfde de Clear Blue niet, haha ikb en zooo;n muts!! Ik geloof dat deze nog iets donkerder is, ! ik kan hem hier niet zo plaatsen he? Dan maar in mijn foto album!! Ik denk toch dat ik blij mag zijn!!!!!!!! YOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE kan het niet beseffen meiden!! 1e ronde wat aansloeg 1 x sex gehad! en ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!! Bedankt voor al jullie steun en lieve woorden!! Wie volgt?????
Ik volg!!!!! Vanmorgen opgestaan, allebei slecht geslapen. Om van de onzekerheid af te zijn toch maar getest. Ik voelde namelijk gisteren wat krampjes, maar was nog niet ongesteld. Test gedaan 5 minuten ervan weg gelopen en elkaar gezegd dat we geen hoop moesten hebben, want het zal vast wel weer niets zijn. En wat bleek? ZWANGER!!!!!!!!!!!! We moesten allebei huilen, konden het gewoon niet geloven Ik heb een foto in mijn album staan.
Wow wat een vruchtbaar topic! Fleur ook van harte! Mocht jullie de foto's hier of in een ander topic ook nog willen plaatsen: onder het reageervenster onderaan het topic staat knopje " meer opties". Die aanklikken, dan op het paperclipje en dan kan je foto toevoegen!! En sween: gewoon die digitale doen met geconcentreerde middagurine!!
Allereerst Sween en Fleur heel erg GEFELICITEERD met jullie zwangerschap. Wat geweldig!!! Op naar een mooie echo.... Hier een tijdje niet op het forum geweest vanwege onze trouwerij vorige week zaterdag (3 maart). Het was een super mooie dag. We zijn nu op huwelijksreis in Noorwegen. Lekker aan het relaxen in een mooi hotel, met spa en welness. Is ook wel nodig, want het weer is niet om over naar huis te schrijven (het regent steeds). Maar we genieten volop. Mijn IUI-poging is dus niet doorgegaan, omdat mijn eisprong al geweest was. Dat was echt balen. We hebben wel geklust rond de ovulatie, die ik echt heel pijnlijk en goed gevoeld heb. Maar of dit genoeg is geweest.... Deze eisprong was twee weken geleden vanochtend ongeveer, maar ik durf nog niet te testen. Gebruik Utrogestan om de evt. innesteling te bevorderen en mijn baarmoederslijmvlies te verdikken. Dit medicijn kan, voor zover ik heb gelezen, je menstruatie uitstellen. Dus dat ik nu nog niet ongesteld ben, durf ik nog niet op een zwangerschap te gooien. Ik had wel hele zere borsten, maar ook dit is een bijwerking van de utro. Morgenvroeg er maar eens een testje aan wagen (heb ik wel meegenomen in de koffer). De kliniek zei dat ik gister of vandaag al mocht testen.... Over 1,5 week hebben we een afspraak in DD. Hopelijk is het niet nodig, maar dat geloof ik dus niet zo. Heb wel een paar pagina's teruggelezen hoe het met jullie allemaal gaat.... En ik hoop nu weer wat vaker mee te schrijven (denk dat ik weer iets meer tijd heb, nu de grote dag achter de rug is). Succes allemaal!!!! xx
Gefeliciteerd Ploon met je huwelijk!!! Geniet van de honeymoon en tijd voor elkaar! Ben je al gestopt met de Utro? Wat je zegt klopt idd, Utro stelt je ongi uit. Ik hoop dat je toch nog een mooi huwelijkscadeau krijgt. Daarna dus naar DD? Zitten wij ook over te denken, om de IVF meteen in DD te doen, of in Gent. Hoor dat Gent duurder is maar ook persoonlijker, DD is erg gehaast en je moet wel goed voor jezelf zorgen. Zie anders topic/poll die ik heb gestart over DD /Gent.
Ik moest gewoon met Utro doorgaan totdat ik ongesteld word. Maar als ik morgen negatief test, wil ik wel even bellen of het dan wel nodig is ermee door te gaan... Welke topic bedoel je Chantal?
Fleur ook hier langs van harte gefeliciteerd!! heel leuk lopen gelijk op!! Chantal heb clear blue al getest, alleen staat op mijn mobiel dus kan ik niet hier toevoegen, maar daar stond gewoon zwanger, dus ben in de roze wolk... Ploon van harte met je huwelijk! genieten daar in NOorwegen! Liefs
hier ff snel een berichtje, maar wat een geweldig nieuws lees ik!! Sween en Fleur, GEFELICITEERD!! geniet van de zwangerschap en ik hoop dat jullie een fijne zwangerschap mogen hebben! Ploon, GEFELICITEERD met je huwelijk! dat je idd een mooi huwelijkskado mag krijgen voor de rest succes en vorige ronde al 3 meiden zwanger, dat geeft toch wel weer hoop!! liefs XxXx, Naomi
Fleur waar blijft die van jou?? wanneer mocht jij testen van de Gyn? Ik gisteren twee gedaan van kruidvat en vandaag een van Clear Blue, heb er nog 2 liggen dus denk dat ik die maar opmaak dinsdag of zo, zooo onwekelijk.. 1e echte poging en meteen raak... Liefs Bekijk bijlage 229652
De gyn vertelde mij niet wanneer ik mocht testen. Ik heb 13 dagen na mijn ei genomen, dan werd ik altijd ongesteld en dat is vandaag. We hebben dezelfde uitgerekende datum Ik vind het ook vreemd. We zouden 2 weken terug met IUI beginnen, maar ik ging een weekend weg met een vriendin. We dachten dat we een ronde moesten overslaan, want net die ene zondagavond dat ik terugkwam... dat zal wel niks worden. En zie hier het resultaat!
zelfde datum, bizar!! hahaha, ik heb gerekend vanaf mijn ei en dat was op zaterdag 25 februari.. jammer dat je zover weg woont!
Geen idee waar jij woont Gelderland is groot trouwens hoor. Heb jij al kwalen?? Ik had van de week al maagzuur en nog steeds af en toe. Toen las ik dat Hopesoon dat ook had en zij was zwanger! Verder vandaag erg moe, maar dat komt echt van de emoties en spanningen geloof ik. O en krampjes.
ja ik heb niet zoveel last nog haha, ja woon in omgeving Rotterdam. Ik ga morgen meteen bellen met ziekenhuis, jij?? succes he deze week
O tja.. ik Harderwijk. Ik ga morgen met de gyn bellen en met de internist (i.v.m. schildklier) en ik ga Davitamon mama ofzoiets halen en 9 maanden zwangerschaps dagboek. Daar staat van dag tot dag in wat er gebeurd. Helemaal leuk! En dan dinsdag toch weer ff testen denk ik. Jij ook succes en wie weet ff PB-en, anders bevuilen we het hier te veel.