@ ploon; ik gebruik het zelf niet maar heb hier van meerdere mensen gehoord dat ze t tot 14 dgn na ovulatie moesten gebruiken omdat je niet ongi wordt zolang je het gebruikt. Maar goed, vraag het maar even na. Ik ga duimen voor een posi test. Anders is het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/342090-vraag-dd-gent-gangers-ivf-meteen-daar-starten-ipv-nl.html @fleur: ik gebruik "puur mama" van vsm. voor mensen die zwanger willen worden, zijn en na de bevalling.
He meiden, Ook ik gebruik vsm puur mama bsvalt goed gebruikte ze ook al toen ik zwanger wilde worden. Haha ook ik kom uit gelderland grappig! Wat is dat voor een negenmaandendagboek? Staan daar tips enzo in? Leuk he dat we zo dicht bij elkaar zitten met datum Xxx
Ja gezellig! En dus 'uit de buurt?' Het is een 9 maanden boek dat echt van dag tot dag beschrijft wat er in je buik gebeurd etc. Geen idee wie de schrijver is, morgen weet ik weer meer. Ik slik nu de foliumzuur van DA al bijna 2 jaar haha, tijd voor wat anders!
Vlakbij nijmegen, klinkt leuk dat boek laat maar weten als je meer weet kijk ik ff op bol Ik slik vsm oom bijna 2 jar nu toen we begonnen kwam mn man destijds met die pillen thuis en zwangerschapsboek zoooo lief!!! Hihi! Xxx
Hoi Meiden! Ik wil me hier ook even voorstellen...moet eerlijk zeggen dat ik geregeld mee lees (soms word er heeeel veel geschreven en lees ik niet alles terug, maar betrap mezelf erop dat ik dit topic vooral de laatste dagen geregeld bezoek). Sween en Fleur 84 dan ook van harte gefeliciteerd!!!! Geweldig!! Ik ben dus Joshi, 29 jaar...sinds bijna 3 jaar een kinderwens... Eerst Clomid 50 mg, 100 mg en 150 mg geslikt en nog geen een keer te horen gekregen dat er een follikel gezien werd die er "toe doet". Dus ik was zelf ook helemaal toe aan de volgende stap...spuiten. Ik heb gister mijn eerste Puregon spuitje gezet...Ik ben heel benieuwd en hoop heel erg dat dit wel gaat aanslaan! Dus sorry als ik niet alles bijhoud hier, maar ik lees wel geregeld mee.En vooral leef ik met jullie mee!
welkom joshi! balen dat de clomid niet aansloeg! hopelijk lukt het met spuiten wel!! heel veel succes en hopelijk voor jouw ook heel snel een succes verhaal!! liefs
Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD ?? maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 91,6eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - NOD10-03 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - NOD 11 maart
Misschien leuk om de nods van de zwangere dames te vervagen door de uitgerekende datum, dus dames vul aan zou ik zeggen
Joshi, welkom! Ik heb zelf ook allerlei doseringen clomid gehad. 1 keer een ei gehad en verder alleen maar slapende eitjes.. Hopelijk slaat de puregon aan! Ik had de eerste keer 2 eitjes en daarna steeds 1. Wel spannend die metingen steeds vond ik. Wanneer begin je? Weet niet of je dat ook beschreven had..zit nu op mijn mobiel te tikken, iets minder handig terugbladeren. Je ziet hier goed in ieder geval!
Hier al op tijd wakker. Wilde vandaag testen. Werd al vroeg wakker en moest echt plassen. Dus dan maar direct een test eraan gewaagd. Na 5 minuten terug naar badkamer (in onze hotelkamer) en wat zag ik: een duidelijke tweede streep. M'n vriend (oh nee man ) had ik al iets wakker gemaakt omdat ik de test aan het doen was en heb hem verrast met de positieve test. Heb een foto gemaakt met mijn telefoon. Hoop dat ik deze hier kan plaatsen... **gelukt - staat in mijn foto album** We zijn voorzichtig blij, maar durven nog niet te hard te juichen. Want een echo met een kloppend hartje hebben we nog nooit gehad. Maar we willen positief zijn en er vertrouwen in hebben. Gaan vanochtend hier in dit verlaten dorp nog maar eens op zoek naar zwangerschapstesten... Gewoon voor de zekerheid....
Ploon....voor de zekerheid????!!! Meid je bent duidelijk zwanger!!!!! Gefeliciteerd.... We duimen mee dat ie lekker mag blijven plakken.
Ploon, gefeliciteerd helemaal super, wat een mooie duidelijke test, ik hoop dat dit echt een plakbeebje is. gr duckie
Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD ?? maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 91,6eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - NOD 1maart Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-2012 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012 Ploon ronde 17 IUI 1 met 75EH Puregon NOD ± 12 maart __________________
Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD ?? maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 91,6eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon ?? Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ?? Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-2012 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012 Ploon ronde 17 (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon 20-11-12