Hoi joshi, Mijn clomidkuur heeft de allereerste keer aangeslage dat was met 50 alle keren daarna ook met 50 later 100 en 150 niet meer geen enkele reactie... Toen puregon 50/75 en pregnyl 5000 en de eerste keer zwanger. Waarom de clomid niet aansloeg was egt een groot vraagteken.... Xxx
Hey! Wat vreemd...eerst 1x wel en daarna niet meer...ook frustrerend lijkt mij zeg!! Bij mij dus ook totaal geen reactie qua follikels op Clomid... Ik las jouw onderschrift, geen reactie op Clomid en inderdaad de eerste keer zwanger bij Puregon en Pregnyl. In dat eerste deel lijken we dus voor een deel op elkaar. Super hoor, eerste keer injecties en zwanger, fijn!!
Hoi hoi Ik wil even jullie advies vragen. We hebben dus een afspraak staan in DD volgende week dinsdag. Nu heb ik hele mooie positieve testen, maar durf de afspraak nog niet af te zeggen. Nu moet ik mijn gyn toch nog bellen vandaag (ivm gebruik utrogestan). Is er een mogelijkheid dat ze een bloedtest doen o.i.d. om te zien of het in ieder geval nu goed gaat met deze zwangerschap (goede bloedwaardes, progesteron enz)? Of zullen ze dit niet doen (of kan dit niet)? Gezien mijn verleden, 2 miskramen, ben ik onzeker.... Kunnen jullie hier iets zinnigs over zeggen?
.Ha ploon, ben je nog int buitenland? In NL kan dit absoluut, hoe het in Noorwegen gaat weet ik niet. Gewoon op je strepen gaan staan en eisen. Je betaald niet voor niets premie bij je zorgverzekering! Anders bel je DD of je de afspraak 2wkn kunt verzetten? Veel succes!!
Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD 28 maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 91,6eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon ?? Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ?? Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-2012 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012 Ploon ronde 17 (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon 20-11-12 Nou de testronde is weer even voorbij! Nu geduld hrbben. Hopen op een mooi verjaardagscadeau voor mezelf eind maart! Fijne dag allemaal, ga me zo maar es aankleden voor t zkh straks
Hoi ploon, Ja gewoon probere voor een bloedtest meis! Heel veel succes! En ook nog geniete van jullie honeymoon he!!! Xxx
Ploon ik sluit me aan bij chantal. En natuurlijk nog GEFELICITEERD. Super leuk meis! Hier vanochtend fm gehad op cd 10 en bms was 8mm en rechts 2 eitjes van 12 en 11 mm. Ze moeten dus nog ff doorgroeien maar vrijdag of zaterdag kan de pregnyl waarschijnlijk gezet worden. Ohh ik hoop zo dat beide eitjes doorgroeien, dan maken we kans op een tweeling! Hoe bijzonder zou dat zijn!
Heej hope, Das mooi twee eitjes!! Ik hoop ook dat ze allebei doorgroeien voor je! Hopelijk komt er iig 1 wondertje voor je uit en ja twee dat zou super zijn he! Nou duimen meid op een mooi en mss wel dubbel wonder!! Xxx
Hé Hope dat klinkt mooi.... En twee is ook onze droom. maar met 1 zullen we al heel gelujkig zijn. ik hoop voor je dat de puregon en pregnyl goed hun werk zullen doen. bij mij was de laarste fm te laat. was op zaterdag geweest maar ze waren nog niet groot genoeg. op maandag weer terug en weg grote follikels. alleen maar klein... had ook hele erge stekende pijnen zat avond en zondag dus was al bang voor een eisprong (nooit eerder zo gevoeld, was de eerste keer puregon). Wel geklust vrijdag en zondag en dus toch zwanger. dat hadden we dus zeer zeker niet verwacht.... mijn vriend had zaterdag genoeg biertjes gehad (onze vrijgezellendag) maar gelukkig heeft zijn zaad goed werk geleverd haha. Dus zelfs zo kan het, zonder pregnyl. maar nog betet is denk ik wel pregnyl spuiten. ik duim voor je. x
Hier ook net weer FM gehad op cd13, follikels nog niet groot genoeg: rechts niets (naja 7-8 mm) en links 14 en 11 mm... Dus donderdag weer een FM. Mn lichaam speelt weer spelletjes met me! Ondanks de verhoging geen effect.... Afwachten weer. Maar met een beetje geluk wel int weekend de iui, das dan wel weer fijn. Bms was 8,5 mm dus das wel prima.We hebben al wel voor 16 april een beleidsgesprek gepland om te bespreken hoe verder. Die kunnen we altijd veranderen in een eerste echo zei ze. Das waar!
He chantal! Balen dat de verhoging weinig effect had. Maar wel fijn dat de iui in het weekend valt. En ja eeneiige tweelingen heb je natuurlijk ook.. leuk dat we tegelijk oplopen!
Voor degene die m nog niet in hebben gevuld: http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/329958-zwanger-na-iui-ja-nee-ja-hoeveelste-poging-7.html
Tip! Marktplaats.nl > Zwangerschapstesten va 0,54/stuk Wondfo Zwangerschapstest - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's dit zijn de kv 2v5 testen maar dan zonder het hoesje. stuk goedkoper! Heb er 25 besteld voor 13,50. Ben soms nogal een vroegtester en doe ook altijd pregnyltestjes dus dat schiet dan wel op!