He chantal, Ik durf het er idd nog niet op te zette ben best wel bang dat het fout loopt dus da komt nog wel. Ik ben zwanger geworde van alleen spuite idd nog geen iui. Ja 1eig kan idd ook Xxx
Ik ook alleen zwanger van spuiten en geen IUI. Was wel het plan vorige keer, maar ik ging dat weekend weg. We zouden volgende week beginnen.
Hey dames Wil me graag aanmelden bij jullie clubje! Dit is de eerste ronde met puregon/pregnyl en er zaten 3 eitjes 15mm 16mm en 19mm Ze zeiden dat we het bijna moesten afbreken ivm overstimulatie... Hebben jullie een lijsje ? Of gewoon gezellig kleppen ?
Welkom! Ik duim voor je! Mn arts vertelde dat bij ons int zkh de resultaten van de afgelopen 5 jr waren, dat de eerste en derde iui de meeste zwanger werden. Lijstje? Ja op pagina 99!
Daylinn-ronde 19-zelf 75eh puregon/pregnyl-nod 29 mrt-2de kindje Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD 28 maart Chantal85-ronde 35-IUI 4:5 dgn 91,6eh daarna 83,3 Puregon-NOD ?? maart Naomi2011- ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon ?? Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ?? Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-2012 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012 Ploon ronde 17 (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon 20-11-12 Zo heb me op jullie lijst gezet Nu maar hopen dat ik eind mrt ook bij de roze meiden mag horen
Succes morgen Chantal! En Boeff vrijdag! Wanneer spuit je eigenlijk pregnyl/ovitrelle?? Ik weet wel dat het is om een eitje te laten springen...maar hoe groot moet zo'n follikel zijn om de Pregnyl te mogen zetten?
@joshi: ff een stukje wat ik geschreven heb op ander topic: Wat ik nog even wilde zeggen is: wees niet verrast als je merkt dat elk zkh het weer anders doet. Dat is gewoon zo. Elk zkh denkt zelf het ei van columbus te hebben en ze zijn te eigenwijs om van elkaar te leren. Voorbeelden: -de één krijgt 10x IUI, de ander maar 4. -De één krijgt bij een korte LF wel utrogestan, de ander niet. - de één mag al pregnyl spuiten met eitjes van 16mm, de ander pas richting de 20. En zo zijn er nog veeeel meer voorbeelden. Ik vond het soms wel frustrerend moet ik zeggen.
Ow oke! Nou dat is inderdaad vreemd...dus ik moet gewoon even informeren bij mijn eigen ziekenhuis. Zal het de volgende keer vragen. Weet dat ze vanaf 10 mm mee gaan tellen, maar verder nog geen info over getalletjes gehad.
Jeeejj debbie weer op de wachtbank!! Leuk meid!! Spannend he weer afwachten!!!! Ik hoop het voor je meis! Dikke knuf! Xxx
Goed zo debby! Hopelijk kan ik me snel bij je voegen, ik heb straks fm, ben benieuwd hoe mn eitje(s) gegroeid zijn. Chantal jij ook succes straks!
Hope jij ook! Ik ben benieuwd... ik had niet duidelijk afgesprokrn hoeveen rh ik deze 2 dagen nog moest spuiten... heb toen zelf gekozen voor 93,6eh. Ik dacht: 24 &11mm: die morgen nog wel wat groeien! Hopelijk was t niet teveel, maar dat verwacht ik niet. Hopelijk vandaag de pregnyl en int weekend de laatste IUI. Op hoop van zegen! Fijne dag meiden, geniet van het prachtige weer!!
@Debby: spannend. Succes met de wachtweken. Net als de rest op het wachtbankje. Ik duim, duim, duim voor jullie. @Hope: hoe was de FM? En Chantal bij jou??? Hier gister bloed geprikt op HCG en de waarde was 858. Nu morgen weer bloed prikken om te kijken of het goed gestegen is. Ben al wel blij met deze waarde
Ha ploon! Zat toevallig even op t icsi topic dd te lezen. heb je nu met die vrouw die in april kan je afspraak kunnen ruilen? Mooi morgen weer prikken. dan zou hij de helft gestegen moeten zijn, verdubbelt per 2 dagen. ik duim voor een 1300 waarde!!!
Ploon, dat is een mooie waarde hoor. Klinkt heeeel zwanger Hier nog niks spannends, morgen eerste FM pas. Ik heb eerder 100 gespoten en toen was er op dag 10 nog niets te zien en op dag 15 2 mooie van 19 mm dus daar ga ik nu maar weer voor