Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hi meide,
    Vlgs mij verschilt het per ziekenhuis ik heb mijn 1e echo met 8,5 week, denk dat er ook aan ligt hoe druk het is en int ziekenhuis waar ik loop ist megadruk en vechten voor je plek lijkt het soms wel...
    Xxx

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Debby25-ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD 28 maart
    Daylinn-ronde 19-zelf 75eh puregon/pregnyl-nod 29 mrt-2de kindje
    Chantal85-ronde 35-IUI 4: 5dgn 91,6eh 2dgn 83,3+2dgn 91.6 Puregon-NOD 31 maart
    Naomi2011- ronde ?? –IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart
    Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ??
    Duckie83- ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr
    Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april

Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari
    Senieke- ronde 30 –IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi
    :(
    Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ?

Taaamaaar - ronde ?? –IUI 1 met 75EH Puregon - NOD??
    Boefff - ronde 5 – start 75 EH Puregon-NOD ?.

zwanger en op de roze wachtbank!!
    Sandra27 – ronde 2 brusje – OI met 100EH Puregon – ??
    Hopesoon – ronde 1 met puregon–zelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ??
    Sween4 - ronde 1 – 125 eh Puregon - 18-11-2012
    Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012
    Ploon – ronde 17 – (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon – 18-11-12

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb de afspraak in DD nog niet afgezegd. Wil morgen de bloedtest afwachten (of mijn HCG goed gestegen is). Maar misschien krijg ik zaterdag de uitslag pas, dus dan kan ik maandag pas bellen.
    Heb niet rechtstreeks van iemand vernomen dat ze mijn afspraak wel willen hebben.
    Oh, ik had je handtekening niet bekeken. Dus zaterdag IUI. Succes!!

4. robijntje

robijntje Lid

6 mrt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden,

Wouw ik lees veel poistieve verhalen...
    Ik ben even niet op de site geweest, omdat ik helemaal gek werd van het onderwerp, de hormonen en onzekerheid..dan dachten de artsen wel weer eitjes te zien, dan weer niet, dan was mn obulatietest positief negatief, toen vaag , toen weer niets en vannochtend dus zware ovulatietest en morgen dus de eerste insemniatie!!..............Heel erg spannend, ik ga proberen er niet te veel van verwachten ,.Stiekem doe je dacht toch een klein beetje..Eergister bij laatste echo zagen ze nu 3 eitjes, 1 23mm, 19mm en 18 mm

Ben heel benieuwd naar al onze ontwikkelingen, inseminaties, eitjes, echos van eerste zwangerschappen etc.

Meiden ik duim voor jullie allen

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh, Robijntje dat klinkt mooi!! Heel veel succes!!

6. robijntje

robijntje Lid

6 mrt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Ploon, was jij snel zwanger na IUI? OF puregon?

7. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Na de 1e keer Puregon (geen Pregnyl en geen IUI -> laatste FM was te laat, eisprong was al geweest, maar dus toch wel zwanger :))

Jij dan? Wat heb jij allemaal al moeten ondergaan? Ik kan je onderschrift namelijk niet openen :(

8. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    ..

Hi Fleur, dan maar ff berichtje via hier,bij mij komen ze dan woensdag, maar jij moet idd maanda gochtend plassen in een potje of bekertje, deksel erop doen en dan neemt ze dat s avonds af! succes meis!

9. Sween4

Sween4 Bekend lid

9 nov 2011
    718
    0
    0
    NULL
    NULL
    Day, ik zit tegen jou te praten op Hotmail! maarje bent afwezig hahah muts!! zitten je eieren te ouwehoren misschien??

Ploon, hoe voel jij je?? kom je ook gezellig naar een extra clubje, bij zwanger zijn, zwangerschapsclubs en dan meiden zwanger na behandeling PCOS, leuk!! ziek je daaR?? Liefs

10. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hier wel onzeker, hoor. Maar van de andere kant ook met vertrouwen. Wil er gewoon vertrouwen in hebben. Zonder wordt het helemaal niet wat, denk ik dan.
    Wel kleine kwaaltjes; zere borsten, buikpijn, zeurdige rug. Niet continu dat niet. Dus als ik niets voel, ga ik weer twijfelen. Hebben jullie continu kwaaltjes? Gister met het opstaan hele zere borsten, maar vanochtend niet. Dus dacht ik direct al: Oh, is dit wel goed?
    Welk forum bedoel jij?? November 2011-mama's dus wel, maar daar wordt zooooooveel gekletst dat kan (en wil) ik echt niet bijhouden. Ik kan ook niet onthouden wie wat wanneer heeft dan. Welk cluppie raad je aan? :)

Vanochtend weer bloed geprikt voor de HCG-waarde. Hopelijk hoor ik dit vanmiddag en anders morgen. Ben heel benieuwd!!

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Vanmorgen FM gehad, CD 10, nog helemaal niets en dat op 100EH. Had het een beetje verwacht. ben kennelijk moeilijk te stimuleren :(. Volgende week dinsdag weer FM

12. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    He Stef!

Das minder :(
    Hoeveel spoot je de vorige ronde en op welk cd kon je toen de pregnyl zetten?

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Robijntje: moet jij dan nu niet al de pregnyl en inseminatie, je eitjes zijn hardstikke groot, straks groeit er nog 1 verder en moet je stoppen omdat er teveel zijn... wanneer moet je terug? Wel super score meis!

@stef: wat ontzettend balen zeg! Helemaal niets?? :( ik duim voor een betere fm de volgende keer

@ploon: kan me voorstellen dat je dat niet bijhoudt daar, had al ff gespiekt en wordt teveel geschreven. zou gewoon nieuw topic openen in de trant van: zwanger na puregon/iui, dan hoop ik dat ik snel mee kan komen kletsen daar!

Morgen ist zover: onze laatste iui. Mn mannetje is mega zenuwachtig, is bang voor slecht zaad, maar laagste vcm wat hij heeft gehad was 5.6 en das nog prima! Hij heeft vanavond alleen bedrijfsuitje en baalt als een stekker dattie niet mag drinken. Nog 1 dag, dan mag ie wat mij betreft stomdronken worden!

Fijn weekend allemaal!

14. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    @Ploon: Of een clubje met uitrekendatum 18-11-2012 ;)
    Dan hebben we er in ieder geval 3 en dat zullen er vast geen 20 worden haha.
    Mijn echo is als ik in week 7 zit, bijna 8. Ik ben nu 4 weken en geen 6.5

@Stefanie, wat balen!! :( Hopelijk ziet het er komende dinsdag beter uit voor je. Maken ze een groeispurt ofzo. Ik duim!

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hey meiden,

Ja die zwangerschapsclubs zijn echt altijd heel druk hoor, dus je hebt er vaak meerdere per maand, maar een vervolg van dit clubje is ook wel leuk.
    Robijtje; jij had toch geen pregneyl enzo, dus posi ovutest betekent ze zijn gesprongen of moeten ze dan nog??

Tja, ik heb effe nagekeken bij mijn eerste FM heb ik nog nooit groei gehad en meestal rond dag 15 zit er ineens wat en soms ook al meteen 17mm ofzo dus ik ga voor een productief weekendje hier. Vorige keer had ik met 75 eh ook niets nu hoor dus al heel gewoon. het moet eigenlijk wel volgende week gebeuren want die week ern aben ik 3 dagen en 2 nachten weg voor mijn werk en dan wordt zwanger worden wat lastig ;)

16. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Dat is op zich wel een goed idee.... dat forum ;) Vind het namelijk vervelend om hier te veel over zwanger zijn te praten. Is meer een 'zwanger worden' forum voor mijn idee. Ben bang dat ik er iemand pijn mee doe en dat wil ik zeer zeker niet. Als ik een forum heb gevonden of gemaakt dan laat ik het jullie allemaal weten en moeten jullie allemaal komen ;)
    Succes morgen!!!!! Spannend!!!!!!! Ik zal morgen aan je denken.

@Fleur: hoe ik erbij kom dat je al 7 weken bent.... zal niet snel vergeten dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend :)

@Stef: hopelijk dan idd volgende week. En dat van je werk kun je dan vast niet verzetten als het die week erop is???

Hoe zit het met de kwaaltjes van de andere zwangeren? Continu of..... ??? (kijk dit bedoel ik nu eigenlijk dat ik het vervelend vind om te vragen)...

Hier vandaag niet gebeld voor de HCG-waarde. Morgen dus.... Kijk er naar uit!

@Robijntje: hoe gaat het??

17. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Vanochtend testje van Clearblue gedaan: 3+ (dus 5+) terwijl volgens de berekening en eisprong ik nog niet over de 5 weken ben.... ???

18. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Misschien om dat je tegen de 5 aan zit?! Hij is wel mooi!! Ik heb vanmorgen ook getest, een echte knaller is het nu na een week.

19. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hello ladies,

Heeft iemand het nieuwe forum al geopend? Want dan vin ik het ook wel gezellie om daar mee te kletse :).

Xxx

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @stef, das wel een gerusstelling dan dat je de vorige behandeling hebt bekeken. we duimen gewoon voor meer activiteit de volgende keer!!

@ploon. ach open je zoiets als; "het roze wachtbankje, vervolg op puregon topic. Dan gaan er ook niet veel anderen meeschrijven ;) Wat betreft je test: het isgeen goudenstandaard he? Das alleen een echo. Belangrijste is dat hij "zwanger" zegt! :)

@hier:
    Hai meiden. De laatste IUI is weer achter de rug! We hadden voor t eerst in de 4 pogingen een ander die t zaad waste en ook een ander die de IUI deed. Wie weet brengt dat geluk. Deze dame was alleen wat lomper dan de andere assistente met het speculum en toen zei ze dat ze er nog niet goed bij kon en pakt ze een verpakking met een mega tang: mn man en ik keken elkaar verschrikt aan en ik zei: wat ga je daarmee doen?! Zette me helemaal schrap ik denk daar gaan we, maar weet niet wat ze ermee deed maar ik voelde er niets van... pfff opluchting! Mn man durfde dit keer niet het spuitje leeg te spuiten, eilde dat alles perfect zou verlopen. Het VCM was trouwens super! 11.4, zie foto in foto album http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture54864.html Hadden we niet verwacht omdat erhoger percentage dood inzat dan vorige keren ( ik mask altijd foto van t formulier) Maar de hoeveelheid zaadcellen was bijna t dubbele dus uiteindelijk top score!

Nu weer op die wachtbank. Testdag is paar dagen na mn verjaardag maar ga er denk ik wel een testje op wagen als de pregnyltest negatief is!

Geniet van het mooie weer!!!

Deel Deze Pagina