Hallo Wat is eigenlijk de regel over testen met pregnyl? Deze ronde is mijn eerste met puregon en pregnyl Dat is hcg dus ja wanneer staat dat gelijk aan je eigen hcg als je zwanger bent? Waarschijnlijk moet je testen als je overtijd bent?
Heb deze nu gevonden, op aanraden van zonnestraal: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/241738-aanstaande-mamas-de-mmm-419.html
@Chantal: dat klinkt heel mooi.... Het zou toch zo onwijs tof zijn!!! Twee lange weken wachten. Good luck!!!
@daylin. officeel testen als je overtijd ben. ik heb zelf goede maar goedkope testen (kv testen zonder hoesje, 25 voor 13,50) dus ik test 9 dagen na pregnyl. zie ik dan maar 1 streepje dan is de pregnyl eruit en als je dan vroeg test en er staat weer een streep weet je zeker dat het jouw eigen hcg is. Succes!
Daylin: klopt heb ze via internet, het zijn wondfo testen, dezelfde als van kv. het zijn alleen de stripjes waardoor ze stuk goedkoper zijn. heb ze gister betaald en verwacht ze maandag. kan ik weer ff vooruit, maar als je bedenkt dat je voor 3 doosjes van 2v5 15 betaald (6testen), is dit veel goedkoper!
Hee daylin, Ik heb die vraag destijds aan mijn arts gesteld en die zei destijds dat het niet uitmaakte en dat ik op me nod gewoon kon teste, wel had ik pregnyl 5000 dus ik weet niet hoe het zit met hogere dosis. Ook heb ik van een van de meiden hier gehoord dat het na 10 dgn al uit je systeem is. Ik heb toen op dag 11 na het spuite van de pregnyl een zwtest gedaan en die was toen ook negatief dus de pregnyl eruit Xxx
Debby25 -ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD 28 maart Daylinn -ronde 19-zelf 75eh puregon/pregnyl-nod 29 mrt-2de kindje Chantal85 -ronde 35-IUI 4: 5dgn 91,6eh 2dgn 83,3+2dgn 91.6 Puregon-NOD 31 maart Naomi2011 - ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83 - ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD ?. zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon ?? Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ?? Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-2012 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012 Ploon ronde 17 (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon 18-11-12
Chantal; fijn dat je IUI goed is gegaan, nu hopen dat het raak is. Als jullie naar IVF gaan stoppen jullie dan een paar maand ? (ook vanwege de duikvakantie?)
Hoi Meiden, Nee ik heb geen pregnyl gekregen, daar kiezen ze niet zo snel voor in dit ZH..Ik heb gister mn eerste IUI gehad, viel me reuze mee, was wel wat zenywachtig maar dat is normaal lijkt me.. Het zaad van mn man was goed en veel, en ik had 3 actieve eitjes... Tja en nu dan maar 2 weken flink afwachten..
Jeetje maar dat is toch standaard? Want het word opgewekt een eisprong op een niet natuurlijke manier,dan hoort de rest ook opgewekt te worden? Maar jij ook 3 eitjes? Spannend!
Das wel t plan ja om even pauze in de lassen tot juli. Maar mn man en ik hebben onze eitjes en zaadjes streng toegesproken en afgesproken dat ze gezellig samen gaan spelen, innestelen en daar 9mnd blijven zitten dus we gaan voor die posi test 31mrt
Chantal en Robijntje wat fijn dat de iui goed gegaan is! Ik heb gister mijn fm gehad (cd 14) en helaas was mijn eitje in 2 dagen tijd maar 1mm gegroeid, we hadden echt verwacht dat de pregnyl gezet mocht worden, maar helaas was mijn eitje 15 mm en moet ik morgen weer terug. Ik hoop zo dat mn eitje dan minimaal 17 mm is. Willen jullie duimen voor me?
Hope: jazeker duim ik! Ik zou er een klikje bij doen vanaaf maarja ik ben eigenwijs... van 1 klikje groeien er niet ineens 10 en hij kan net ff een spurtje krijgen die hij nodig heeft