Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Aww wat lief van jullie :D
    Het is echt heel spannend,wat als ik zwanger ben van 3 kindjes ?
    Oei zal denk ik flauwvallen met de echo denk ik
    Daarna als een gek spullen x3 kopen :p
    Zullen we wedden dat ik gewoon ongi word?
    Dat deze zenuwen voor niks zijn?

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Robijntje en ploon bedankt! Lief zeg!

Heb net 1klikje extra gespoten, hoop echt dat mn ei een groeispurt krijgt vannacht. Ik zal morgen laten weten hoe de fm was. Is er op de wachtbank nog een plekje vrij? ;)

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Plek genoeg op de mooie roze bank....
    Dus jullie zijn van harte welkom!!!

4. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Wow, wat een hoop eitjes!! Dat moet goed komen dames, ik heb er een positief gevoel over voor nog meer roze!!

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Kom maar op met de sinterklaas-baby's :) :)

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Idd een sinterklaasbaby dat zei ik ook al! Hope ik hoop dat het werkt meis!

7. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ik hoop ook met jullie mee!!

Hope85, hopelijk helpt dat ene klikje meer!!

Ik heb vrijdag mijn eerste FM gehad, cd 9, nog helemaal niets te zien, dus kan te vroeg zijn werd mij al verteld. Morgen weer en als er dan nog niets zichtbaar is va dinsdag meer spuiten. Ben erg benieuwd morgen, kan me niet voorstellen dat er eindelijk een keer gezegd word dat er een follikel aan het groeien is.
    Uit mezelf groeit er zo ie zo niets....dus hoop ik dat ik het droog houd als er gezegd word dat "er wat gebeurd". Wat voor vele anderen zo normaal is...daar worden wij blij van. ;)

Succes allemaal!

8. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    dat gaat een drukke wachtbank worden dames:D ik krijg hopelijk morgen of dinsdag mijn ovitrelle dus mag dan ook aan gaan schuiven:D en dan hopelijk schuiven we over 2 weekjes allemaal door op de roze wachtbank!!

liefs

9. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Meiden,
    Ik hoop met jullie mee! Allemaal op naar de roze wachtbank!!!
    Xxx

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    He meiden!

Wat zou dat mooi zijn met zn allen op de roze bank!

Vanochtend weer fm gehad en ze meette dat mn grootste ei 16 mm was en de kleinere 13 mm. Ik baalde vreselijk want bij 17 zetten ze de pregnyl, dus ik vroeg aan haar kan je hem nog x opmeten want de eerste x kon ze het heel slecht zien en gelukkig hij was toch 17 mm.. Joehoe! Ze heeft gelijk de prrgnyl gezet. Maar ik ben ook even heel onzeker.. stel dat ie van 13 mm niet springt, kan dat dan een cyste worden?? Hebben jullie ervaring met een kleiner eitje en wat is daarmee gebeurt?

Fijne dag allemaal!

11. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Hope: dat is mooi dat de pregnyl is gezet. IUI hierna of zelf thuis aan het werk? ;)
    Bij mij meette ze op zaterdag een grootste follikel van 17 mm en 2 van 13 mm. Moest toen maandag terug komen en toen was het te laat, want toen waren ze al gesprongen. Dus goed dat je zo assertief was om er naar te vragen om nog een keer te meten. Bij ons zetten ze pas pregnyl bij 19-20 mm (dat is bij mij dus te laat).
    V.w.b. cyste: daar heb ik geen verstand van. Hoezo kan een follikel een cyste worden als die niet springt? Sorry, misschien een domme vraag....

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

Ik vind het wel leuk om af en toe met jullie mee te kletsen.
    Ik spuit deze cyclus voor het eerst puregon samen met een iui behandeling en pregnyl.
    Vandaag was er een eitje van ongeveer 17,8 mm te zien aan de linkerkant te zien en een eitje van 16,3 mm aan de rechterkant. Nu stelde de gynaecoloog voor woensdag pregnyl te spuiten en vrijdag iui. Ik vond het zelf beter om morgen de pregnyl te spuiten en donderdag de iui, dus dat gaan we nu doen.Het maakt niet zoveel uit, zei hij, morgen of overmorgen de pregnyl. Huh, de planning is juist toch erg belangrijk.
    Ik ben blij dat ik morgen de pregnyl krijg en donderdag de iui, veel beter gepland naar mijn idee.
    Ik was even nieuwsgierig naar jullie mening.

Daylinn: spannend zeg. Zit je al op het wachtbankje?

Hope85; Fijn dat je eitje groot genoeg is. Succes in de wachtweken!

Liefs Jinky

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Jinky: dat klinkt mooi! Succes!!
    Ik heb net gereageerd op Hope en dat komt overeen met hetgeen jij over schrijft. Ik vind het heel goed dat je hebt gezegd dat je morgen de Pregnyl wilt. Straks ben je te laat (of mijn gyn kan niet meten... ;)

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ploon bedankt! Ik weet ook niet hoe het precies met cystes zit, maar vroeg me af. Wij moeten trouwens zelf aan de slag :)

Jinky leuk dat je mee kletst! Klinkt mij ook veel logischer deze planning, bij mijn zh zouden ze dr pregnyl vandaag al gezet hebben.

Wat leuk dat we (straks) met zoveel tegelijk in de wachtweken zitten.. spannend!

15. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Ja moet nog 8 dagen wachten tot ik "veilig" kan testen
    En donderdag laat ik bloed prikken (progesteron) en dan zekerheid dat de follikels gesprongen zijn :p

16. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Gezellig dat je meekletst jinky welkom!
    X

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hmm ik hoop dat ik morgen na de FM de spuit ook mag zetten, kan ik lekker mee op de wachtbank

18. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Gezellig :D

19. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hope; veel plezier morgen en hoop voor je op een sinterklaasbeebje. Volgens mij zakken de meeste eiblaasjes trouwens weer af als ze niet springen maar er kan een cyste ontstaan maar dat hoeft niet hoor.

Jinky; welkom. Klint mooi, een ei aan elke kant, nou dan kunnen ze niet missen he ;)

hier zo voor de laats ekeer naar de accupunctuur, dat is mijn pakket alternatief voor 2012 weer op. Nou dan moet het deze rond egwoon raak zijn toch.

Vraagjke; als ik de pregneyl spuit mag dat pas als er minstends 24 uur na de laatse puregon dus als ik morgen heenga voor FM mag ik hem pas morgenavond zetten maar dat doe ik dan (in overlegmet de FA) pas woensdagochtend omdat we anders klustechnisch niet uitkomen. hoe zit dat bij jullie??

20. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Goed te horen Stef, dan hoef ik mij daar geen zorgen over te maken.

Het maakt trouwens niets uit wanneer je de pregnyl spuit. Ik heb gisteravond Puregon gespoten en vanochtend pregnyl, dus ik zou doen wat klustechnisch goed uit komt.

Deel Deze Pagina