Wauwie toch een spurtje! Mooi man! Van eitjes van 12mm schijn je zelfs zwanger te worden mocht dat een geruststelling zijn
Dank jullie wel! Fijn dat jullie het met mij eens zijn. Gezellig zo met z'n allen. Wat houden jullie als onthoudingsperiode aan? Stefanie78: Dankjewel! ik heb vanochtend de laatste keer puregon gespoten en morgen avond krijg ik pregnyl, dat heeft het ziekenhuis zo gepland bij mij, dus bij mij zit er dan meer dan 24 uur tussen. Ik heb in het verleden chinese kruiden geslikt en kort daarna raakte ik zwanger van mijn zoontje, dus ik ben heel positief over alternatieve geneeswijze. Ik slik nu ook weer chinese kruiden, die krijg ik van mijn acupuncturist. Liefs Jinky
Wat voor chinese kruiden dan?? Die van mij is ook orthomoluculair arts (jaja ) dus kijkt meer naar de gewone multi's e.d dus zit aan de extra vitamine D en magnesium enzo. Wat bedoel je met onthoudingsperiode???
Stef; lekker doen wat klustechnisch uitkomt! Jinky ze zijn groot zat dus geef je groot gelijk. ik doe nu half jr acupunctuur. zonder kruiden Ist lijstje nog up to date? Heb een stuk aant wachtbankje getimmerd en heb er een loungebank van gemaakt, in de hoop dat we enigzins relaxed de wachtweken doorkomen!
Ik slik pelvic rythm en pelvic treasure,maar verschilt per persoon, via elektro acupunctuur bekijkt hij wat je nodig hebt. Dat is een moeilijk woord, wel interessant, vitamine en mineralen zijn ook erg belangrijk. Ik bedoel hoeveel dagen geen sex voor de iui, zodat het zaad kwaliteit optimaal is.
nou bij mij duurt het nog wel even voordat ik de pegnyl mag zetten, moet nog steeds alleen maar bloedprikken, en de waardes zijn nog te laag. dus ik denk dat ik volgende week pas een keer voor een echo mag, zo frusterend. dus mijn nod klopt ook niet meer. groetjes duckie
ok, uhh wij klussen zelf nog en optimaal is als de spuit 1 of 2 dagen voor ovulatie klussen (zaad max 3-4 dagen oud) en op momnet van ovulatie klussen. Dus wij doen aan om de 3 dagen rond deze periode
Duckie balen zeg..maar waarom moet je telkens prikken. kunnen ze niks op een FM zien en als er niets groeit ophogen??
denk dat het iets met kosten te maken heeft? is een echo niet duurder dan een lab testje? ik heb nog geen meting gehad, pas als mijn bloed waardes hoog genoeg zijn dan mag ik pas voor een echo komen, zo zie je maar ieder ziekenhuis werkt anders. gr duckie
Ahhh duckie! Wat balen zeg! En idd waarom niet gewoon een fm en ophogen? Ach jinky, ze zeggennom de dag, maar ons vcm was beter de keren dat we 3 of 4 dagen ertussen hadden zitten. Dus zeg t maar.... in ieder geval na de pregnyl pas klussen rond de 36-40u later, daar verschillen de meningen ook over. Normaal kluste wij daarna om de dag, maar deze iui doen we alles anders: za ochtend de IUI. Die dag nog 3x zelf, zondag 2x zelf en nu denk pas morgen weer.
Duckie83: Vervelend voor je al die onzekerheid en wachten. Chantal85: hihi, dat was inderdaad een gezellig weekend. bedankt voor je antwoord! Soms is het inderdaad goed het juist een keer anders te doen. Wij gaan vandaag nog een keer klussen en dan tot iui niet meer, dan zit er zo'n 2,5 dag tussen. ik had net gelezen bij een semenanalyse op internet dat 2 tot 3 dagen het meest optimaal is, dus dan zitten we er precies tussen in. Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval. Liefs Jinky
nou ja als er nog niks aan de gang is, is een FM ook niet echt nodig. maar als deze ronde niet lukt, dan wil ik wel met een hogere dosis beginnen. dat ga ik dan wel bespreken met de arts. want ik ben nu ook alweer bijna 2 weken aan het spuiten. mijn lichaam reageert gewoon heel langzaam op de puregon. fijne dag allemaal, groetjes duckie
Ducky, ja dat snap ik. jij bent echt de eerste waarvan ik hoor dat ze alleen bloedwaardes testen, welk hormoon zou dan omhoog moeten gaan? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Zo heb weer een voorraadje testen ingeslagen, kan ik goedkoop pregnyltestjes doen en als ik wil me suf testen voor mn NOD http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums8934-picture54971.html#picturecomment_19060
He meide, Zojuist een vrouw van mvm op bezoek gehad, superaardig! As vrijdag krijg ik de kratten thuis en kan ik beginnen met hcg strooien voor jullie, jippie!! Xxx
Duckie wat jammer zeg kan me voorstellen dat je het wachten zat bent. Chantal die loungebank klinkt goed vanaf morgen ga ik mee chillen! Jullie hebben wel een erg gezelllig weekend gehad zeg hihi. Wij hebben gisteren ook vast geklust en vanavond weer en vannacht mijn eisprong en dan voor de zekerheid morgenavond nog een keer.