Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    810
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hopesoon bedankt meis! Hopelijk is er snel weer een voorraad pregnyl beschikbaar.

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Nou hier effe in een kleine onweersbui, nog helemaal niets!!:(:(

ben nu 11 dagen 100EH aan het spuiten en er zit gewoon niets.

Nog effe overleg, we gaan 6 keer IO (of totdat ik het zat ben) dan 5 keer IUI aangezien manliefs zaad goed is en dan IVF. Maar ook voor IUI moet ik eerst 10 kg afvallen, merk dat die zwangerschapskilo's niet zo opschieten

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hè jakkes Stef! Dat schiet niet op!!! :( je moet nog niet meer spuiten? Zo dan ben je al bijna een jaar verder. Hopen dat het niet zover zal komen :)

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Stefanie: wat balen voor je zeg. Wanneer moet je nu weer langskomen?

Hopesoon: Super! en heel erg bedankt natuurlijk!:D

Chantal:waar heb je die testen vandaan? Die zou ik ook wel graag willen, scheelt een hoop geld of zijn die even duur als matcare?

Duckie: een hogere dosis zou dan misschien beter zijn.
    Sterkte ermee.

Groetjes

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    We gaan eerst niet verhogen omdat ik vorige 2 keer 75EH spoot en nu pas voor het eerst 100EH. Vrijdag weer dus ik wacht weer een paar dagen af. moet vrijdag wel raak zijn want ik ga maandagmiddag voor mijn werk weg en ben woensdagavond pas weer thuis.

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Deze zijn 25 voor 13,50 incl verzenden. Geen idee wat matcare is? je kunt er ook minder bestellen hoor! Mailen naar twottwot@hotmail.com :)

7. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Jee Stephanie...balen hoor! Hopelijk vrijdag voor jou goed nieuws! Snap dat je daar extra op hoogt nu je maandag weg moet tot woensdag... Welke cyclusdag zit je nu? Want ik heb begrepen dat ze soms tot cyclusdag 35 kunnen ophogen met de Puregon, klopt dat?
    En voor IUI eerst 10 kilo afvallen? Hangt dit af van BMI?

Ook hier nog steeds niet te zien...vanaf gister opgehoogd naar 75EH, ben erg benieuwd!!

Mij werd in het ziekenhuis verteld het beste gebruik te kunnen maken van de clearblue testen...maar als ik jullie lees gebruiken jullie ook anderen?

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @joshi: cb is echt bagger. En duur dus bespaar je de moeite. Dan heb ik t over degene die een plusje geeft. Bij kruidvat hebben ze doosjes van 2 voor 5€. Prima testen. Ze zijn van wondfo en ik heb dus testen van wondfo gevonden waar geen plastic huls omzit, alleen het stripje. Heb er net 1 geprobeerd met avondurine, 5 dagen na de pregnyl: licht streepje. Heb er nu genoeg, ga er een paar schenken aan mijn stresskipperige vriendin die zodra ze misselijk is een dure test koopt omdat ze denkt zwanger te zijn (is aan pil en wil nog geen kids)

9. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    hey meiden!!

even snel een update,, jullie schrijven zoveel dat ik het niet bij kan houden:p

had zondag mijn fm en er zat een mooi eitje van 13mm, moest maandag meteen terug komen aangezien ik nogal goed reageer op 100eh.. nou te goed dus want heb overstimulatie.. 2 eitjes van 14mm en een hoop van 12mm dus moest stoppen:( morgen heb ik nog een fm om te kijken of er misschien toch iets doorgegroeid is of misschien wel gekrompen is.. hopelijk is de overstimulatie weg en mag ik misschien wel doorgaan maar ga helemaal nergens van uit!

liefs

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hè wat een tegenvaller! Hopelijk krimpt er nog iets!

11. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Jeetje pfftt overstimulatie...
    Heb je ook pijn?

12. boefff

boefff Fanatiek lid

3 jun 2011
    1.887
    22
    38
    Vrouw
    limburg
    nee heb geen pijn,, de eitjes zijn ook nog redelijk klein.. als ik cystes heb dan voel ik het wel goed, maar die zijn dan rond de 5/6 cm! de eitjes zijn maar tussen de 12 en 14mm.

liefs

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Boeff jeetje balen zeg, hoop dat ze nu wat afzakken en er 2 besluiten door te groeien

14. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Stefanie: meteen verhogen in een nieuwe situatie doen ze niet nee en dat is ook goed i.v.m. teveel stimulatie.
    Op naar vrijdag!

Chantal: dankjewel,dan ga ik ze binnenkort bestellen:).

Joshi: spannend nu met een hogere dosis, wanneer moet je weer voor een echo?

Boeff: inderdaad een tegenvaller voor je, maar onder de 14mm kunnen ze nog gaan krimpen,is mij verteld, dus kan goed dat er straks 2 mooie grote eitjes zijn, toch!

15. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    #1135 duckie83, 20 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
    Boeff, ik hoop geen overstimulatie, ik hoop dat de kleintjes niet doorgroeien,maar krimpen.

stephanie, balen zeg

ze kijken bij mij in mijn bloed naar het beta oestradiolgehalte.
    die moet om richting eisprong te gaan zo tegen de 0.44 zijn.

groetjes

duckie

16. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ow Boeff wat een tegenvaller idd zeg...hopelijk ziet het er morgen toch positief uit, zal voor je duimen!

Chantal85...nou ik moet zeggen dat ik ook wat anders dan CB in huis heb gehaald hoor...;)Maar die kruidvat ga ik onthouden.;)Bedankt voor de tip!

Jinky, ik moet vrijdag weer langs voor een FM.

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hoi,

boeff: succes met de fm vandaag!

Ik heb gisteren pregnyl gekregen.
    Ze deed het voorbereiden van de spuit allemaal zo snel, dat ik dacht heb je wel alles in het spuitje gezogen. Ze zoog het vloeistof op en zonder te kijken gooide ze het flesje weg zonder te kijken of het flesje leeg was.Ze was ook aan het eten en ik had het idee dat het allemaal vlug moest.
    Nu vroeg ik mij af of een ei ook springt met minder dan 5000 pregnyl:)?
    Weten jullie dat?

Groetjes
    een onzekere:)Jinky

18. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He Jinky,

Ikspoot ook 5000 pregnyl en met get bereiden van de spuit vloog er bij mij een beetje vloeistof uit door het breken van de ampul. Maak je geen zorgen ik heb een eisprong gehad en ben ook nog eens zwanger geworden :)

Xxx

19. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Jinky, bij mij is mij ei met minder gesprongen. Alle pregnyl was op in de apotheken en ze konden toen ergens nog 4500 vandaan halen. En zie het resultaat, in die ronde werd ik zwanger!

20. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ooh ontzettend bedankt meiden! Wat fijn om te horen.:)
    en wat een snelle reacties!:)

Liefs

Deel Deze Pagina