Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    #1161 Jinky, 22 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
    Ik heb 2 eitjes, 1 links en 1 rechts:)ik ben er zo blij mee!
    Bij de laatste folikelmeting was het eitje in de linkereierstok 17,8 mm en het eitje in de rechtereierstok 16,3 mm. Ik voelde ze vandaag allebei drukken. Ik vind het zo spannend, ik ben er nu al de hele tijd mee bezig en ik moet nog twee weken wachten.:)

2. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    @jinky ahh joh wat spannend!
    Ik ga voor je duimen!

3. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    #1163 Jinky, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
    Dankjewel!
    Voor jou ook heel spannend. Ik duim natuurlijk ook voor jou.
    Weet je al wanneer je gaat testen?

4. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Hoe gaat het met de rest?

5. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Wat spannend!!!
    Heb zojuist ff in het lijstje zitte kijke en zie dat de nod dagen er alaan zitte te kome :) meide wat spannend!!!
    Xxx

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    pfff ben er een beetje ziek van, slechts 2 van 11 mm en dan spuit je 14 dagen al 100 EH. Maandag weer FM :( :( :(

7. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He stef, das bale! Ik had beetje vergelijkbaar. Ik spoot ook al 14 dgn 50 eh en toen ook pas 2 van 11, toen zei de arts 25 omhoog en 6 dgn later terug voor fm en toen had ik ineens een ei van 24! Dus mss een kleine ophoging van de dosis helpt wel ik zou eens belle met je gyn.
    Succes! Xxx

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik ben deze maand al met 100 begonnen (vorige rondes 75) en we hebben het er vanmorgen over gehad en dus effe niet ophogen omdat ik al meer spuit dan vorige keren. Maar moet ik positief kijken (duurt altijd effe voordat ik dat kan ;)) dinsdag CD 14 zat er niets, nu vrijdag CD 17 2 van 11 dus ik ga uit maandag 2 van 19 mm dan maar.

Baal wel want komt lastig uit met werk. maandag na mijn werk naar huis, klussen terwijl Elise haar middag slaapje doet, dan door voor mijn werk naar Utrecht. Dinsdagochtend op mijn werk pregnyl spuiten op de wc en woensdagavond kom ik rond 21:00 thuis en dan meteen klussen. En dat terwijl ik dinsdag en woensdag de hele dag presentaties in het Engels moet gaan geven voor allerlei internationale gasten :( pff

9. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Tjeee wat een schema!! Pfff das balen! Let je wel goed op jezelf dat het allemaal niet teveel wordt!! Ik vind het zoiezo knap dat jullie er ook nog bij moete werke! Toen ik aan me eerste ronde ging beginnen werd ik ontslage en op dat moment dacht ik oo wat erg!!! Maar toen ik later aan de kuur verder was vond ik het gewoon het beste wat me overkome was klinkt heel raar maar nu met de zwangerschap ook ben elke dag de hele dag misselijk en ziek dus vind nie erg dat thuis ben en ja tis klote want je heb ineens een inkome minder maar als je rustig aan doet komt dat ook wel goed. En hopelijk als ik me straks beter voel weer een leuke parttime baan. En snders pech. Maar wat ik er mee wil zegge is denk goed aan jezelf dat je het wel allemaal trekt meid! En anders is er wltijd nog de ziektewet!
    Succes!! Xxx

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Dank je wel voor je bezorgdheid, lief!! Normaal is het ook wel te doen. krijg genoeg ruimte van mijn baas voor het medische verhaal. Zoals vanmorgen dan kan ik pas om 9:30 in het ziekenhuis terecht en ik kan zonder problemen om 10:15 beginnen ipv 8:00. de timing is nu gewoon effe waardeloos. Vooral ook het klussen dat nu heel verplicht wordt terwijl ik weet dat ik echt geen zijn heb beide keren. Dat is wel moeilijk. gelukkig hebben we pre-seed ;)

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Stefanie: ik duim voor je dat je maandag 2 mooie eitjes van 19 mm hebt. Je hebt inderdaad een druk schema, pff. Succes!

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Balen! Maat je weet toch nog niet wanneer je pregnyl moet spuiten? Hoop idd voor je dat de FM maandag betere scores laat zien

13. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Nou....ik heb vandaag een FM gehad en voor de eerste keer (sinds September in de mmm) heb ik eindelijk te horen gekregen dat er een follikel aan het groeien is.....eentje van 12 mm. Ik was ZO blij dat te horen, zo fijn te horen dat je er op reageert. Ik weet het hoor, kan nog alle kanten op....maar dat ik reageer op de Puregon dat geeft mij een happy gevoel nu!

Stefanie, spannend maandag weer! Snap wel dat je baalt. Hopelijk laat het maandag veel betere scores voor je zien en kan tussen alle drukte door de Pregnyl toch gezet worden. Maar let inderdaad wel op jezelf, erg belangrijk, vooral in zo'n traject!

14. robijntje

robijntje Lid

6 mrt 2012
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    wachten jullie met de zwangerschapsdag tot de NOD dag? of halen jullie gevoelige testen, die 4 dagen van te voren kunnen?
    pffff ben het wachten meer dan zat, hahah
    Nog 1 week wachten en dan weten we of het positief is.
    Ben alleen bang van niet omdat ik nog niets herken aan mn lichaam zoals bij alle vorige zwangerschappen.........

Hoe gaan jullie daarmee om?

hoe komen jullie de laatste wachtweek door?

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @robijn, tsja das een lastige. hoe ik er mee om ga? Afleiding zoeken, zoveel mogelijk. andere keren voelde ik ook niets toen ik zwanger was. dus missch ist voor mij makkelijker? Geen idee...

Ik kreeg van een ervaringsdeskundige hier op t forum de tip om menopur te gebruiken een eventuele volgende ronde, omdat de follikel daar betere kwaliteit van zou krijgen. Jullie wel eens van gehoord??

16. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Joshi: Ik begrijp dat je daar ontzettend blij mee bent. Klinkt goed hoor. Wanneer moet je weer voor een FM?

Robijntje: Ik haal altijd kruidvat 2v5 testen,maar ik heb eigenlijk een hekel aan die testen. ik zie er namelijk altijd een vaag lijntje mee.
    Dure testen vind ik weer geld verspilling.
    Ik wil altijd pas op dpo 12 testen,maar dat lukt me nooit en dan test ik meestal op dpo 10.
    Hoe kom ik die laatste wachtweek door? Bijna niet eigenlijk:D
    Zoveel mogelijk afleiding zoeken inderdaad.

Chantal: Ik heb dat nog nooit gehoord over menopur.

Bij mij zijn de eierstokken weer rustig en daar ben ik blij mee, bij mij een teken dat eitje(s) gesprongen zijn.:)

Liefs Jinky

17. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Jinky, fijn dat je eierstokken weer rustig zijn! Voel jij dat? Of word dat gecheckt?

AS maandag weer een meting. Spannend hoor!

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Josh hij doet t hoor ik zie m hier nu ook :)

19. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Yep, fijn! bedankt;)

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha taaamaartje! Ik hoop dat je ongi snel doorkomt en je weer snel met een volgende ronde puregon kan starten. Heeeeel veel succes!

Deel Deze Pagina