Heej roos, Wel fijn dat je toch dan weer positief kan denke dat je ook ooit achter de wage loopt!! Ik heb dat niet meer en elk stel met kind of wagen dat ik zie steekt me en dat vind ik best erg want zo ben ik helemaal niet.. Ik heb dat sinds de afgelopen weken en heb ook geen energie meer de afgelope tijd.. Hoop zo dat dat snel weer komt!! Hopelijk lopen we snel achter de kinderwagen! Xxx hope
Ha meiden! @roos: ik wissel t spuiten altijd af en had vorige ronde totaal geen probelemen. Nu is het al paar dagen achter elkaar pijnlijk wanneer ik de naald in mn buik prik, terwijl ik elke x nieuw plekkie uitkies. Zal wel weer overgaan hoor... In mijn omgeving, op t werk en vriendenkring ist echt een babyboom. Mn plank in de keuken staat bomvol geboortekaartjes en krijg het ene "ik ben zwanger nieuws" na het andere. Meestal kan ik t heel goed handelen, af en toe niet. Kreeg en krijg altijd veel opmerkingen naar mn hoofd als " goh, al 2,5 jr getrouwd, willen jullie geen kinderen ofzo?" "wordt t bij jullie niet eens tijd voor zo'n kleintje?" Int begin maakte ik me eraf met een grapje. Tegenwoordig doe ik het (afhankelijk vd pers tegenover me) af met de opmerking " soms is willen niet genoeg..." in de hoop dat ze er dan over ophouden. Int begin vertelde we het niemand, later gingen we selectief t aan mensen vertellen. Ben nu in zo'n fase dat ik t ook aan collega's heb verteld. Heb gewoon geen zin meer in die pijnlijke en kwetsende opmerkingen. En moet zeggen dat ik er blij mee ben dat ik t verteld heb. Ik heb ze niet verteld dat we begonnen zijn met behandelen. Dat houd ik nog even voor mezelf. Maar dat weet ook nog bijna niemand. Ach, misschien komt er ook wel weer een tijd dat ik dat wel vertel. We doen alles stap voor stap en doen waar we ons goed bij voelen. Hoe is dit bij jullie?
Hey meiden, Hier altijd provera om ongesteld te worden, anders gebeurt er niets. Tja, kids. Ik ben de enige hier die er al eentje heeft maar daar zijn we 3 jaar voor bezig geweest en in die tijd menig kaartje langs zien komen, gelukkig waren het voor veel de eerste en en loopt Elise nu ongeveer mee in de tweede lichting wat dan wel fijn is. Bijna iedereen wist op een geven moment wel dat we in de mmm zaten, ik vertelde er niet veel over maar ik kreeg in iedere geval geen opmerkingen meer zoals "wordt het niet eens tijd"
Hey stef en jacq, Wij hebben alleen hele goede vrienden verteld en ouders en broers verder niemand ik vind het altijd best wel moeilijk en tegen sommige mense vertel ik het ook liever niet. Stef, dus jij had eerst provera en daarna puregon en pregnyl? Ze wille mij namelijk weer 2 weke late wachte voor ik ongi wordt uit mezelf maja dat gebeurr bij mij nooit dus ik hen zoiets van weer 2 weke verspilling! En ik heb nog Provera in huis... Xxx hope
Tja, na het spuiten wordt ik wel ongi maar uit mezelf niet dus ik zou gewoon provera slikken als je het in huis hebt. Ik krijg het zelfs van de HA als ik er om vraag.
Hi ladies! @ jacq: thanks! @ stef: ja ik denk dat gewoon ga slikke maar t ging mij er om ff provera wel voor de puregon kan. Omdat ik het eerst met clomid gebruikte, maar jij hebt dus ook eerst provera geslikt en toen puregon en pregnyl dus dat moet goed zijn. Hoeveel dagen kreeg jij altijd provera voorgeschreven? Ik 7 dgn maar zag dat er ook meide zyn die 10 dgn krege... En ik ben van procera ook 2 keer niet ongi geworde... Misschien was het te weinig.. Nou ik ga er maandag maar mee aan de start. Spannend hoop ik wordt ik ongi!! Jullie zijn nu al aan de puregon toch? Veel last van de bijwerkinge? Ik hoop voor jullie van niet! Xxx hope
Hey, Ik krijg altijd 10 dagen maar heb dan niet zo'n heel heftige ongi. Ik ben net een maand aan de pil geweest en nu dus wel heel erg. Normaal bou ik bijna geen bms op van mezelf maar met de pil dus heeeel veel. Misschien bou jij van jezelf ook niet veel op, echt noppes aan cyclus dus net als ik en dan kan het dus voorkomen dat je ook bijna niet vloeit maar helemaal niet lijkt me niet de bedoeling, wat zei je gyn daar dan van? Ik had altijd heel veel last van de clomid maar bijna niet van de puregon, moet zeggen spuiten valt me weer reuze mee. O,ja was ik vergeten. We hoeven geen IUI. Mijn man ziojn zaad was vele male beter als anderhalf jaar geleden toen het voor het laatst getest heeft dus we mogen voorlopig lekker thuis aan de slag!
Stafanie wat fijn dat je geen iui hoeft te doen Dat is toch wel een lekkere meevaller Van de clomid had ik juist helemaal geen bijwerkingen. Geen moodswings ofzo, maar dus wel een dun slijmvlies. Dan had ik toch liever moodswings gehad Hier gaat het spuiten best goed. Zo net de derde gezet, en het valt me nog steeds mee. Ik ga m wel iets langer dan 10 minuten uit de koelkast laten, want alsie te koud is vind ik het een beetje prikken na het spuiten. Gister had ik de spuit ruim een kwartier eruit gehad, en toen had ik nergens last van
Ik net terug van FM. Ze zag er 3: 1 van 15mm, 1 van 13,5mm en 1 van 12mm (meest ongunstige meting, want over andere kant waren ze groter). Vanavond nog 1x puregon en morgenavond Pregnyl. Donderdag 9.15 inleveren en om 10.15 IUI2!!! Jippie!
ze hoopten dat de middelste dan ook nog net een zetje heeft gekregen door de puregon die ik vanavond spuit. Maargoed, 2 follikels wil nog niet zeggen 2 eitjes toch? Dat hebben ze mij tenminste altijd verteld.. Kan ook leeg zijn. Maar goed, hopen op 2 eitjes en voor mij part een 4ling!
Volgens mij zit er altijd een eitje maar komen ze er idd niet altijd uit, vooral als ze nog niet goed rijp zijn. Dus hoop op 2 mooie follies voor je. Ik had er bij Elise 2 en heb een prachtig resultaat.
net nog ff gekeken op internet en je leest heel vaak bijv bij ivf weet ik niet hoeveel follikels (bijv 15) en maar een paar een eitje. Maar goed, ik hoop op net zo'n mooi resultaat als jij!
Jacq, Wat spannend!!! Ik duim voor je mee!! Nou ik hier wilde gaan starten met provera maar ik temperatuur elke dag al geruime tijd nooit heb ik vehoging altijd zit ik op de 36,7 tot 36,9 en sinds 3 dagen al bijna 1 graad hoger en ik ben niet ziek ofzo... Wel buikpijntjes dus missschien toch een ovulatie nog van de clomid.... Geen idee maar we klussen gewoon door je weet maar nooit. Dus ik wacht toch maar rustig de twee weken af en dan starten met de provera.. Heel verwarrend elke keer... Pffff.... Fijne aaf meiden! Xxx hope
Hope: klusze! Vervelend om zo heen en weer geslingerd te worden hè? Succes! Waar is provera voor? Ik vandaag gevraagd naar de Utrogestan. Ons zkh doet daar niet aan bij IUI, alleen bij IVF. Mocht het deze ronde weer niet lukken, dan ga ik het toch vragen, want hoor er wel goede verhalen over... Hoe is het met de rest?
Hi jacq, provera zijn tabletten waar je ongesteld van wordt als dit niet uit zichzelf gebeurd. Maar ook hiermee wordt ik niet altijd ongesteld... Maar goed nu maar es afwachte wat er komende tijd gebeurt. Spannend hoor voor je dat je ook al de pregnyl heb gespote, hopelijk heb je binnekort knalroze!!!!! X hope