Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Bij ons zetten ze de pregnyl vanaf 16mm. er zijn in ons zkh zelfs mensen zwanger geworden van een twee of drieling waarbij kleinste eitje 12mm was.
    Ben wel benieuwd of mijn arts ook bij dat congres is geweest.

Hier een negatiwve test vanmorgen, dus pregnyl is er uit. Nu hopen op een mooi verjaardagscadeau!

Wij gaan vanmiddag riching Drenthe en blijven een nachtje in een hotel dus ben er voorlopig even niet!

Hoop dat alle FMs goed zijn en de wachtbank snel weer wordt bijgevuld!!

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    NBou hier heb ik er de pest weer in. Ziekenhuis belde, FA was ziek dus consult overgenomen door een gyn (die dat bij ons dus nooit doen), moets ik er binnen 40 minuten zijn dus ik me haasten. Nou die 2 van 11 mm zijn nauwelijks gegroeid, nu 12 en 14 mm. Dus zegt ie woensdag weer? Nou dan kan ik niet, op donderdag werkt onze FA niet en dus moet ik donderdag bij een ander Gyn komen.

Bleh :( Ene kant blij dat het verplichte klussen en haasten niet hoeft maar baal enorm dat 20 dagen spuiten met 100 EH schijnbaar nog niet genoeg is. Gyn durfde me ook niet op te hogen. vanavond weg dus meld me donderdagochtend na mijn FM (9:20) wel weer hopenlijk dan ook met wat pregnyl in mijn lijf

3. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    He jakkes wat balen!! En dan een andere arts werkt ook al niet mee :(

4. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Stefanie, succes!!!

Jinky, ik denk persoonlijk dat t niet uitmaakt of je rustig ligt of dat je bezig bent....als ie innessteld dan nesteld ie in ongeacht waar je mee bezig bent denk ik. Ik hoop het echt voor je!!

Ik had vandaag 1 van 11 en 1 van 13. Is dat normaal vanaf.vrijdag beide maar 1 km gegroeid? Moet woensdag weer terug.

Sorry als het onduidelijk is geschreven, dit is vanaf mijn telefoon.

5. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    1 km ? Woohooo! Das pas een jumbo ei!!
    (Geintje hoor)

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Nou onze eieren hadden er dus geen zin in met dit lenteweer. Die van mij waren ook maar 1mm en 2 mm gegroeid

7. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hahahaha 1 km....stom zeg. Neeee was toch stukken minder...

Nee idd stefanie,.ze hebben er nog moet zon zin in....woensdag en donderdag vast meer! Welke cyclusdag zit jij nu? Ik 19.

8. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    vandaag dag 20, schiet niet echt op he

9. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hhmmm inderdaad, maar toch is voor mij al heel wat dat er al wat groeit! Maar wie weet Stefanie, we houden hoop! Hopelijk van de week gewoon supereitjes!!

10. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He meide,

Mijn ei was 24 mm en een paar andere van 11 dus was net Op tijd had geen dag later moete kome voor de fm! Diezelfde aaf pregnyl gespote.
    Ik ben benieuwd aankomende dgn zijn nod dagen van een paar meiden ik hoop het voor jullie dat het allemaal raak is!!!!
    Xxx

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal veel plezier! Dat geeft lekker afleiding!

Stef en joshi ik had ook last van langzaam groeiende eitjes, echt super vervelend, maar je moet maar zo denken het gaat lukken alleen het duurt wat langer. Meiden veel succes, ik duim op hard groeiende eitjes!!

12. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Stefanie: die van 14 mm gaat toch zeker de goede kant op!
    Veel succes donderdag!
    Ik kan me je frustratie wel voorstellen hoor,maar wie weet donderdag een super ei!

Joshi: Wat fijn dat je eitjes groeien, dat het langzaam gaat maakt volgens mij niks uit hoor, soms groeien ze snel en soms langzaam.
    Succes woensdag!

Chantal: Veel plezier!

Hopesoon: Fijn dat je nog op tijd was!

Het wordt inderdaad spannend hier!

13. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hee debby,

Hoe gaat het met je?

Xxx

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hey meiden!

Joshi en Stefanie: fijn dat er iets groeit, maar echt snel gaat het niet nee. Balen!
    Is het niet zo dat eitjes vanaf 14mm dan 2mm per dag groeien?? Of is dat alleen in een natuurlijke cyclus of met Clomid?
    Jullie moeten blijven bijspuiten tot je pregnyl moet zetten?

@Chantal: fijn dat de pregnyl eruit is, op naar twee fantastisch mooie roze strepen!
    Veel plezier in het hotel, heerlijk even de boel de boel laten!

Voor iedereen met een naderende NOD: spannend en heel veel succes! Duimen draaien voor mooie positieve testen!

Groetjes,

[FONT=&quot]Krullie[/FONT]

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Ik heb 2 weken niet geschreven maar wel mee gelezen. Gezellig allemaal nieuwe kippetjes in het hokje :D

De reden dat ik niet heb geschreven is omdat ik sinds de IUI erg in een dip zit. Iedereen heeft een droom, die van mij is natuurlijk om mama te worden en van mijn vriend is dat al 10 jaar terug te kunnen in Defensie (natuurlijk ook papa worden). Maandag 12 maart had hij de keuring en is door, wat dus inhield dat ie vanaf 19 maart officieel weer in dienst is bij de luchtmacht. Gisteren is hij op bivak vertrokken voor 2 weken zonder contact. Dat is al shit met mijn nod over 2 dagen, en hoop ik dus meer dan ooit dat de laatste IUI raak zal zijn. Want IVF moet even uitgesteld worden :( Ik baal daar zo erg van maar tijdens zijn opleiding (van 4 maanden) kan hij geen vrij nemen. Ik heb toch vandaag de intake afspraak gemaakt voor 18 april en dan maar kijken hoe ze daar op reageren.

Meiden ik zie mijn droom heel snel dichtbij komen....en nu...nu is het ineens zo ver weg. Dat doet zeer en ik moet me ventje missen pfff ik vind het zo moeilijk allemaal.

Natuurlijk lees ik mee en leef ik mee met jullie maar nu snappen jullie ook waar ik ben ;)

Heel veel liefs Debby

16. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hee deb,

He kan me voorstellen dat dat op het moment idd wat minder leuk is!
    Ik begrijp je helemaal! Het duurt allemaal al zo lang en begrijp dan idd als je nog eens 4 mnd zou moete wachte dat je beetje dipje hebt :(
    Pffff echt vervelend! Nou meis ik hoop echt voor jullie dat het ditmaal raak is meid!!!! Dikke knuff
    Xxx

17. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik zal mij trouwens nog even officieel voorstellen ;)

Ik ben dus Krullie (Daan) bijna 27 jaar en ik woon in Zeeland. Volgend jaar zomer ga ik eindelijk trouwen met mijn mannetje, op de dag dat we precies 10 jaar samen zijn.
    We hebben al lang een kinderwens, mijn vriend nog langer, hij is bijna 36 inmiddels.
    Pas eind 2010 had ik het gevoel dat het juist was om te stoppen met de pil en om zwanger te raken. Alles liep lekker en ik had ook eindelijk een vast contract in the pocket.
    Helaas werd ik dus niet ongesteld gedurende een jaar. Uiteindelijk via de ha doorverwezen. Ik heb er spijt van dat ik pas na een jaar ben gegaan (die tijd staat er meestal voor). In het geval van niet ovuleren kun je al na 6 maanden worden doorgestuurd. Jammer...wist ik veel.
    Sinds 5 januari in de MMM. De bloeduitslagen passen bij PCO, gelukkig zijn de zwemmertjes van manlief helemaal perfect in orde. Een score van 180 miljoen zeer actieve zwemmertjes, dus daar kan het in ieder geval al niet aan liggen!
    Begonnen met Clomid, maar helaas sloeg 50 en 100mg niet aan, er gebeurde helemaal niets. Nadat ik had aangegeven geen vertrouwen te hebben in 150mg, mag ik nu gaan spuiten! En hier heb ik gek genoeg wel vertrouwen in, omdat ik zoveel positieve verhalen lees!
    Alles is nog nieuw, maar ik denk dat ik over een weekje of 3 behoorlijk op de hoogte ben in de puregon-wereld.
    Hoop dat we allemaal snel op roze mogen hier!!

@Debby: net je verhaal gelezen meid en ik baal met je mee. Gefeliciteerd met je mannetje, zijn droombaan komt uit, maar het kan wel behoorlijk wat roet in het eten gooien met jullie kinderwens. Snap dat je je zorgen maakt. Maar heb vertrouwen, voor alles is een oplossing. Echt.
    Bovendien gaan we er gewoon vanuit dat het deze laatste IUI hartstikke raak is! ;) Duim duim duim!

18. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    #1238 Joshi, 26 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
    Debby! Inderdaad balen hoor...4 maanden in opleiding en dan ook net de IVF-molen ingaan, en daardoor misschien moeten uitstellen.. Ik hoop ECHT dat dat niet nodig zal zijn voor jullie hoor! Over 2 dagen je NOD (dat is de dag dat je zou kunnen testen toch? of begrijp ik dat verkeerd?) Als dat wel zo is, is het ook vervelend dat je juist dan geen contact kan hebben...ongeacht wat het word zeg maar... Moet hij ook echt 4 maanden weg of komt hij wel 's avonds gewoon thuis??

Krullie: idd doorspuiten totdat Pregnyl gezet mag worden, maar je kan tussendoor ook bv een aantal dagen niet mogen spuiten (mochten er teveel follikels groeien) enz. Ze vertelde mij dat ze tot max. dag 35 doorgaan en als het dan nog niet goed genoeg is voor het spuiten van Pregnyl de cyclus afbreken. En bij 3 grote follikels willen ze ook geen Pregnyl zetten in mijn ziekenhuis.

Is het nou ook zo dat als je 2 of 3 follikels hebt als je Pregnyl spuit je heel veel meer kans op een tweeling of drieling hebt? Vrouwen met een normale cylcus en die normaal zwanger worden hebben toch neem ik aan ook geregeld meer dan 1 follikel per keer??

Maar inderdaad hoor, het groeit niet snel, maar ik ben er gewoon nu op dit moment heeel blij mee dat er uberhaupt iets groeit. Dus ik heb geduld! (al betrapte ik me er vandaag toch echt wel op dat ik gehoopt had dat ie iets meer gegroeid zou zijn...:)).

19. Daylinn

Daylinn Actief lid

9 feb 2012
    475
    0
    0
    Yoshi je kan met een normale cyclus ook meerdere follikels hebben in één ronde maar door pregnyl springen ze 100% zeker dan ook alle 3 bijvoorbeeld
    Bij mij had ik een follikel van 15mm 16mm en 19mm de theorie is dat de rest van 11mm niet mee zullen springen
    MAAR er zijn vrouwen die van 11mm follikels zwanger zijn geraakt
    Dus eigenlijk hebben we zelfs kans op een 6ling als ik het zo bereken :$

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg

Deel Deze Pagina