Woohoooo!! Jij ook kans op een drieling ik ook!! Joh hartstikke gefeliiiiii Ik geloof ook in voortekenen Heb tarotkaarten gelegd en die zei dat we zw zijn van 4 kindjes Das een beetje te gortig niet hahaha
Daylinn en chantal: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! Chantal: duidelijk positief inderdaad. Daylinn: heb jij ook vandaag positief getest? Allebei hadden jullie 3 eitjes, toch? Super meiden! Lekker genieten en op naar de eerste echo, extra spannend of niet
Debby25 -ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD 28 maart Daylinn -ronde 19-zelf 75eh puregon/pregnyl-nod 29 mrt-2de kindje Chantal85 -ronde 35-IUI 4: 5dgn 91,6eh 2dgn 83,3+2dgn 91.6 Puregon-NOD 31 maart posi test 27-3 Naomi2011 - ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83 - ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD 05.04 Jinky - ronde ?? -2de kindje -IUI met 50 EH puregon - NOD 05 april zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon ?? Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ?? Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-2012 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012 Ploon ronde 17 (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon 18-11-12 @Debby de Debster. Lieve meid ik begrijp je dip. Die had ik echt na de 3e mislukte IUI. Toen wist ik dat onze laatste IUI eraan zat te komen en het daarna IVF zou worden. 16 april hebben we beleidsgesprek. Ik hoop echt dat de beeb(s) blijft/blijven plakken, maar ik ben realistisch genoeg na mijn VMK's. Ontzettend vervelend dat je mannetje nu weg is in deze moeilijke tijd... Maar gooi het eruit hier, wij zijn er ook voor je . ****Dames Grouphug voor Deb*** @Daylin ik heb zitten zoeken, omdat ik zoiets had van:"heb ik iets gemist, wist niet dat je zwanger was?!" Maar kan ook niets terugvinden. GEFELICITEERD!!! Hopen op een plakbeeb/beebs!! @hier: hoi ik ben net thuis, Oh ik kan het nog steeds niet geloven. Pak de testen er elke keer bij. Net nog eentje gedaan, heb superveel gedronken vandaag dus verwachtte er niet veel van, mn urine leek net water zo licht en toch geen tuurstreep maar gewoon een streepje. Oh ik hoop zo dat het goed mag gaan!!! Ik had 3 eitjes, een bushokje met 3 ooievaars, al zo'n duidelijke test 10 DPO... je zou echt denken dat het er meer als eentje is!!!
Chantal wat super meid!! Ik gun het je zo ontzettend, na zoveel rondes! Echt fantastisch! Debbie ik snap je dip super goed, ik hoop zo dat jouw grootste wens deze maand ook in vervulling mag gaan!
Chantal en daylin gegeliciteerd meide!!!!wat super!!!! Moeilijk om te gelove he! Heb ik ook nog steeds! As vrijdag de 1e echo hopelijk voor jullie ook snel!!! Geniete ervan meide!!!!! Xxx
Debby25 -ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD 28 maart Naomi2011 - ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ?? Duckie83 - ronde 31 - OI met puregon 75eh - NOD +/- 3 apr Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD ? april Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Boefff - ronde 5 start 75 EH Puregon-NOD 05.04 Jinky - ronde ?? -2de kindje -IUI met 50 EH puregon - NOD 05 april zwanger en op de roze wachtbank!! Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon ?? Hopesoon ronde 1 met puregonzelf met 50 /75 EH Puregon-5000 pregnyl - ?? Sween4 - ronde 1 125 eh Puregon - 18-11-2012 Fleur84 - ronde? Puregon 66 EH en pregnyl - 18-11-2012 Ploon ronde 17 (geen IUI) 1 met 75/100EH Puregon 18-11-12 Daylinn -zwangerrrrrrrrr 2de kindje Chantal85 -ronde 35-IUI 4: 5dgn 91,6eh 2dgn 83,3+2dgn 91.6 Puregon-NOD 31 maart posi test 27-3 Zo heb ik het goed toch?
chantal en daylinn, gefeliciteerd. op naar plakbeebs. morgen eindelijk een echo, dus hopelijk ook voor ons een kansje. groetjes Duckie
Chantallllllllll.......Oooh ik vind het zo super,gaaf,vet,cool,prachtig voor je. Ik zit gewoon met een smile van oor tot oor voor je blijf je testen? Want je had net een hele lading gekocht toch Meiden ik heb zoveel hoop nu, morgen is me nod. Nog niks te voelen het enige dat anders is zijn me borsten. Meestal doen die 2 dagen voor nod niet meer zeer, maar nu wel. Pfffff iedereen brand kaarsjes, draaien duimen tot ze opstijgen. Hopen dat het allemaal helpt en niets afbrand hahahaha Ik ga ff hobbien vanavond, lekker afleiding. Ik heb ook lekker geen testen in huis gehaald goed he Tot morgen
Ooh deb!! Wat spannend!!! Ik ga voor je mee duimen meid!! Ik hoop het zo voor je!!!!! Heel veel succes meid!!! Dikke knuff
Chantal, gaaaaaaaaf!!! Gefeliciteerd! En die ooievaars, wat leuk Daylinn ook zwanger? Ik kan het nergens terugvinden, maar als het zo is, dan ook gefeliciteerd!
Debby, spannend! Ik had altijd in de week voor NOD wat ongi buikpijn en toen die week heeeeel even één keer. Tot de avond voor NOD, maar niet die heftige.. Dus ook uitblijven van klachten kan iets zijn. Ik hoop en duim voor je!
Chantal en Daylinn: GEFELICITEERD! Super zeg. En Debbie... jij er morgen achteraan...??!!! Ik hoop het zo voor je. Ik duim voor je.
Maar daylin had je t ook gemeld hier want ik heb dat bericht gemist. Ik durfde me nog niet bij zwanger te zetten vandaar achter mn naam posi test 27-3. Vind dat nog beetje eng hoor!! Deb ja blijf testen, mijn man wil dat ik morgen al zon CB met indicator doe. Vind dat wel eng hoor. Ben sowieso bang om morgen int bloed wakker te worden net als laatste miskraam op vakantie in april 2011.... Durf gewoon niet te gaan slapen!!
Meis, dat lijkt me ook een nachtmerrie. Maar we gaan duimen en hopen dat geschiedenis zich niet gaat herhalen. Probeer wel wat te slapen, en niet te veel te stressen dat is ook niet goed lieverd. Ik hou je albums in de gaten hoor voor verdere testen Beebje...ga maar goed delen, en blijf lekker plakken. Je mama heeft zo lang op je gewacht!!!! Deal? Dikke knuff
Daylinn en Chantal! Das is fantastisch,WAUW!!! Gefeliciteerd allebei!! Ik duim ook mee hoor, beebjes blijven plakken hè! En jij Debby...jij vandaag testen?.duim me suf, zou ook ZO super zijn.
@daylin en Chantal, gefeliciteerd dames!!! Hoe is het met de andere meiden? Ik heb zelf een beetje spannende situatie. Ik heb afgelopen zaterdag en zondag twee dagen wat licht bloed verloren, moet pas eind van deze week ongesteld worden. Nu gsiter avond meer voor de grap getest en kreeg een hele lichte streep bij het zwangerschapsvenstertje......... Ik vind het dood eng, vraag me ook af of het middel puregon, een positieve test kan geven? Ik wacht nog even (rustig) af tot morgen en dan test ik me weer..
Hoooii allemaal, wat een geweldig nieuws lees ik hier. ik heb jullie verhalen wel mee zitten lezen, maar niet echt gereageerd, want ik heb niet echt vorderingen. allereerst Chantal en Daylinn ook gefeliciteerd! geweldig nieuws en ook zo spannend!! hoe gaat het met de andere zwangeren? Hopesoon? Fleur? Sween, volgens mij ook en wie vergeet ik nog meer? een week na mijn HSG werd ik gebeld door de gynaecoloog dat alles goed was en ik geen verklevingen had, de linkerkant was ook mooi doorgelopen. dus ik kan doorgaan met IUI, mits het zaad van mn vriend goed blijft! dus nu is het wachten op mn menstruatie, dat zal zo rond 1 april zijn, maar ik denk dat ik nog een maand met IUI en prikken zal moeten wachten, omdat wij 13 april een weekje naar Turkije gaan. dus al met al schiet het niet echt op, maar door jullie allemaal blijf ik hele goede hoop houden!! @debby oohh meid ik begrijp je dip helemaal. ik hoop dat het raak is de laatste IUI! dat je niet alleen thuis op je mannetje hoeft te wachten als die 4 maanden weg is, maar samen met jullie wondertje . ik duim en bid voor je! ik lees hier alles wel, maar reageer nog niet zo heel veel! alleen zo af en toe hihi! ik hoop natuurlijk dat het uiteindelijk een "wij zijn allemaal zwanger" forum mag worden! Liefs XxXx, Naomi