@hopesoon 8 weken zwanger alweer?? waauw wat gaat dat snel zeg!! oohh wat goed, 1e echo natuurlijk al gehad? of nog niet? voor je het weet vlieg je zo door je zwangerschap heen! gaat alles nog goed? zwangerschapskwaaltjes? nog 4 weken en dan zit je alweer op 3 maanden! ik hoop dat alles goed gaat en goed mag blijven gaan! liefs XxXx Naomi
@Robijntje van de puregon krijg je geen posi test maar alleen van de pregnyl en bijv 4500 is al na 7 dagen uit je lijf soms zelfs eerder En ja ik heb me voorgesteld hahaha En sta in jullie lijst
@daylinn, kan ik er dan stiekem vanuit gaan dat ik zwanger ben? wat spannend zeg!!!! (heb inderdaad alleen puregon gespoten) Hoe verloopt alles bij jou? ik ben ontzettend happy, maar ook angstig, na 3 miskramen, maar ik ga proberen er ontspannen in te staan!!
He meide, @ naomi, fijn dat de uitslag goed was meid! Ooh wat lekker even der tussen uit! Heerlijk! Lekker van genieten meid!! Ik heb vrijdagochtend as de eerste echo en zwangerschapsafspraak we vinde het ontzettend spannend! Ja heb erg last van kwaaltjes ben 24/7 ontzettend misselijk niks helpt ertegen ook veel hoofdpijn moe en duizelig maat goed ik doe het voor ons kleine smurfje en dat maakt het helemaal goed! @robijntje, meis je zou idd denken van wel puregon heeft geen ivloed en de pregnyl moet er eigenlijk ook wel uitzijn! Morgeochtend maar weer eens een testje wagen voor de zekerheid maar ik denk dat je binnekort de vlag uithangt van geluk! ik duim iig voor je meid!!!! Xxx
Robijntje als je in de avond een vaag lijntje hebt en je hebt geen pregnyl gespoten dan durf ik voorzichtig blij te zijn voor je!!! Vanochtend nog getest? Daylin ik weet dat je in t lijstje staat maar ik vroeg of ik het berichtje gemist heb met "ik heb een posi test" wany zag alleen je banner. Hier vanochtend een CB met indicator gedaan, zie foto album. Vandaag veel "check" toilet bezoekjes gehad, maar geen spatje rood gespot. Spannend hoor, pffff @zwangere dames: waar kletsen jullie nu? Vind t niet leuk om hier t wel en wee te plaatsen, vond ik zelf soms ook pijnlijk om te lezen. Maar ik klets wel mee hier hoor, hou jullie in de gaten!!
Ja 8 dec. vind die maandclubs altijd zo groot... klets liever in een klein clubje. hebben we nog geen clubje vd zwangeren hier?
Voor wie t leuk vind van de zwangere dames een vervolg op dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/346755-de-roze-wachtbank-vervolg-puregon-pregnyl-topic.html#post12406905
Robijntje, wat spannend!! Het kan toch eigenlijk niet anders?? Super!! Laat het even weten wanneer je weer hebt getest.
Debby: Sterkte meid! Op naar een positieve test! Robijntje: Dat klinkt heel spannend en positief! Ik hoop dat we straks allemaal naar het vervolg op dit topic kunnen!
JOEPIE, weer nieuwe zwangeren!!!! GEFELICITEERD!!! Geweldig! Geniet ervan. Ik klets hier af en toe mee: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/344368-uitgerekend-vanaf-15-november-2012-a-new-post.html Hopesoon: November 2012 mama's gaat zo snel. Vind je niet?
He ploon, Ja idd! Die gaan echt snel! Kan niet bijhoude hahaha! Ik klets nu ook op ons eigen vervolg mee, gesellie!!! En huer blijf ik ook kletse vin ik ook zo gesellie! Slaap lekker meide! Xxx
Helaas meiden, het heeft deze maand weer niet zo mogen zijn bij mij. Nu dus waaschijnlijk 3 maanden rust Knuff....truste
Lieve Debby, wat verdrietig zeg!!!! Ben je erg van je stuk? Is dan ineens zo definitief hè? Ik hoop dat jullie de rust kunnen vinden in de komende drie maanden en dat er een wonder gebeurd in die tijd en jullie de dans voor ivf ontspringen. Voor nueen ontzettend dikke knuffel!!!
Debby, he meis, echt balen, had het zo gehoopt dat jij ook in de mooie positieve flow zou gaan hangen. die 3 maanden rust is voordat jullie met IVF gaan beginnen, toch? groetjes Duckie
He debby, wat ontzettend balen meid!!! Ik had het ook zo gehoopt voor jullie! Sterkte aankomende dgn kan me voorstellen dat je verdrietig ben, meis rustig aan he! Dikke knuff! Xxxx
Chantal en duckie....nu zonder me ventje is het zo fijn jullie woorden te lezen. Ik hoop ook op een wondertje in die maanden, we zullen zien. Hopesoon...dank je wel meis!!!! Duckie, ja 18-4 hebben we de intake...als ie mee kan tenminste. Ik heb er toch nog steeds heel veel zin in. Maar zie het nu natuurlijk even wat somberder in. Gisten was ik heel erg verdrietig, alles leek er even uit te komen en dan ook nog tergelijk. Gelukkig heb ik hele lieve collega's die mij super opvangen. Mij mijn verdriet respecteren en gunnen, en daarna mij op vrolijken. Chantal, ik ben oprecht nog steeds heel blij voor je meis! Knuff
@debby25, wat vervelend meid. misschien is even rust wel goed en kan je lichaam er daarna weer helemaal tegen en gaat het hopelijk snel en goed voor je uitpakken. Hier ook redelijk stressvol, eergister en dag ervoor, licht tot duidelijke poditieve zwangerschpastest, gister een test gedaan en eigenlijk was er nog maar weinig te zien ....... sinds vannochtend gruwelijke buipijn..dus tja, hoop niet dat mn angsten waar worden. dus ik mag van mezelf nu even niet meer testen en moet het afwachten..
Oww joh je testen worden dus lichter? Maar dat kan ook betekenen dat je urine niet geconcentreerd genoeg is En je buikpijn kan ook betekenen dat je baarmoeder aan het oprekken is Ik blijf voor je duimen !