Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Boeff wat jammer heel veel succes deze nieuwe ronde!

Hier onzekerheid.. heb zondag een test gedaan negatief. Gisteren menstruatie pijn gehad en vanochtend dacht ik dat zou beginnen maar na één druppel gebeurt er verder niets. Aangezien ik mij echt totaal niet zwanger voel ga ik er vanuit dat het vanavond of morgen echt zal doorbreken :(

Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat de moed me echt in de schoenen zakt. Ik vind het zo tof voor alle zwangere dames hier maar ben tegelijkertijd zo bang dat ik alleen over blijf. Het rijtje niet zwangeren krimpt snel (wat echt fantastisch is!) Maar het maakt me zo onzeker.

Sorry dames heb even een dip.

2. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    He hope85,

He wat balen meis!! Ja kan me goed voorstellen!!! Ik had dat toen ook en toen was alleen nog maar sandra zwanger dus kan me voorstelle met zoveel zwangere ineens dat dat zeer kan doen! Ik had daar in me omgeving ook altijd moeite mee iedereen werd zomaar zwanger behalve wij. Ik had zelf de hoop opgegeven dat wij ooit zwanger zoude worde en wilde voor adoptie gaan maar deed dit eigenlijk meer voor mijn man die had wel hoop en je ziet maar ben nu bijba 9 wk zwanger. Dus weet hoe je je voelt! Maar blijf moed houde meid!!! Het komt goed!!!! Dikke knuffel xxx

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dank je Hopesoon!! Lief van je..

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve Hope, ik snap je helemaal, dat had ik deze ronde ook! Ik denk iedereen wordt zwanger, waarom wij niet! DAarom wil ik hier ook niet letterlijk foto's plaatsen maar doe ik hooguit een link, dan kunnen mensen er zelf voor kiezen om te kijken. Als jullie liever het zwangere rijtje weg willen hebben en in plaats daarvan de link naar het verlengde topic, dan vind ik dat helemaal prima hoor! LIeverd, ik hoop dat jij ook snel in het roze lijstje staat. Het is een lange weg die sommigen van ons af moeten leggen en elke keer de teleurstelling is killing. Ik ben sinds onze wens 34x teleurgesteld en het werd elke keer moeilijker om jezelf bij elkaar te rapen. Ik duim en bid voor jullie allemaal, want ik gun het iedereen, maar speciaal de MMMmeisjes!!!

Dikke knuffel op jullie snuffel meiden!

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dank je chantal, ik vind inderdaad als 'achterblijver' fotos erg confronterend. En begrijp me niet verkeerd ik gun het jullie echt ontzettend, laat daar geen twijfel over zijn. Maar als je dan net in een dip zit is het best pijnlijk.

Trouwens ik vind het leuk te horen dat je ook gelovig bent!

Hoe gaat met de dames op de wachtbank?

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hope85

Lieverd dit is dus precies de reden dat ik ook erg stil ben op het moment.
    Ik gun het iedereen met heel me hart, maar t doet idd zeer.
    Na 2,5 jaaf en 5x IUI vraag ik me ook steeds af....waarom niet?

Mijn ventje zit dus ook nog eens in de luchtmacht...hoe moet dat dan als me ei in het midden van de week is? Ik voel me ook echt k*t.

Maar schat hou moed!!!! 1 druppel bloed zegt niks he. Ik blijf nog even voor je duimen ;)

Dikke diggi knuffel

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Debby25 -ronde 37-IUI 5 met 50EH puregon- NOD 28 maart ongi :(
    Stefanie78 - ronde 3 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 14 april

NOD datumloos:
    Naomi2011 - ronde ?? –IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ??maart
    Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ??
    Rooz88 - ronde 7 - Zelf met 25?EH Puregon-NOD ? Februari
    Senieke- ronde 30 –IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari =» ongi
    Robijntje - bezig sinds 2006, 3mk's - IUI 1 met ? Eh Puregon - NOD ?
    Taaamaaar - ronde ?? –IUI 1 met 75EH Puregon - NOD??
    Duckie83 - ronde 31 - OI met puregon eerst 50eh, toen 75 en nu 100eh - NOD +/- ??

Vervolgtopic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/346755-de-roze-wachtbank-vervolg-puregon-pregnyl-topic.html

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chant aan jou actie/reactie kan ik voelen hoe je mee leeft met ons....dank je wel xxx

Hoe voel je je nu? Heb je filmpje trouwens wel gekeken hoor, want ben echt super blij voor je!

9. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Goed gedaan chantal!!!
    Xxx

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik ben doodsbang, maargoed, we houden hoop op een goede afloop. Zwanger worden is al moeilijk voor iedereen hier, maar zwanger blijven is in ons geval ook een kunst.

@Hope: zoals het liedje bij het filmpje al zei (maar misschien heb je hem niet bekeken, dat snap ik helemaal hoor!!: We danken God die onze grote vreugde kent. Die aan ons jouw prille leven heeft gegeven.
    We hebben lange tijd moeite gehad met ons geloof in combi met de babywens. Moet ook eerlijk toegeven dat ik in heel 2011 niet naar de kerk ben geweest. Zing in een gospelkoor en dat ben ik wel blijven doen en dat heeft mij er doorheen gesleept. Wij zongen in ons vorige programma een lied van Michael W Smith: help is on the way. Youtube het maar eens, hij zingt het samen met Israël. Prachtig nummer. Dit programma zingen we "I will carry you". Ook zo mooi.

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Heb ook zo te doen met jou deb! Maar je blijft toch wel gezelllig mee kletsen hé! Al zijn we de laatste die zwanger worden we houden moed!!
    Ik snap je angst dat je ei op het verkeerde moment springt maar misschien dat je met spuiten toch beetje kan sturen met bijvoorbeeld net iets meer voor het weekend als je eitje nog niet groot genoeg is en als nog even duurt voor je vent thuis komt ff wat minder.. op zich kan je de pregnyl zetten als je ei tussen 17-25 mm is dus dan kan je bijv. je ei iets door laten groeien zodat je ie pas springt als manlief er is.

Chantal thanks, je bent een topper! Ik ga de liedjes zeker opzoeken!

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Lieve Deb, ik snap je angst. Ik hoop ontzettend dat je ei op het juiste moment springt. Nu alleen thuis zijn is echt niet leuk, heb je wel een beetje afleiding?? Ik denk aan je en je krijgt een meeeeega grote knuffel van mij!!!!

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hey meiden,

Ik lees wel mee maar heb effe niets te melden vanaf de wachtbank.. ik ben niet de enige die wacht toch? Hope jij hebt nu toch je NOD, ik bedoel zolang er geen rood is, is er hoop toch (of verwar ik je nu met een ander??)

14. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @chantal, jaaaa mooie liedjes he! ik luister ze ook wel eens! ook ik ga normaal naar de kerk, laatste tijd helaas heel wat minder, maar dat komt wel weer terug.

@hope, vervelend die onzekerheid! ik hoop dat de test toch nog positief mag uitslaan en anders gauw ongesteld worden, zodat je verder kan gaan. ik begrijp je dip helemaal. vorige ronde kwamen de zwangeren echt als kolen uit de grond, maar het is ons ook gegund, daar geloof ik in!

@debby, jou situatie is helemaal lastig, omdat je man weg is en je alleen in het weekend een "kans" hebt toch? zit je trouwens al in je IVF traject? ik hoop dat het de volgende ronde raak mag zijn! het is je zo gegund!

@stefanie, succes met wachten! hou je het nog een beetje vol? wanneer is je NOD?

ik heb het even 2 maanden van me afgezet, omdat ik niks meer kan doen dan klussen ivm de vakantie over anderhalve week. daar ga ik dus ook even lekker van genieten!

maar nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld geworden, kan het komen door de hsg dat mijn "cyclus" in de war is ofzo? want ik werd dus wel ongesteld elke maand sinds vorig jaar, maar ik had dan geen eisprong. (wel allemaal kleine "eitjes") als de menstruatie maar niet pas op vakantie komt haha.

succes nog allemaal! en ik hou jullie zeker in de gaten!

liefs XxXx,
    Naomi

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @hope85...natuurlijk blijf ik hier! Ik blijf gezellig mee lezen en ik zal proberen wat meer te schrijven:) ik heb geen 6de IUI meer en had dus ook niet veel zin om miss voor "niks"14 dagen de puregon te zetten. We gaan gewoon genieten van de tijd dat ie thuis is en dan zien we wel.

@chantal...ik snap dat je nog angstig bent, gezien je geschiedenis. Ik hoop dat de twee weken tot je echo snel zullen gaan voor je. Ik heb genoeg afleiding, werk gemiddeld 6 dagen per week en 's avond ben ik ook nooit alleen :D leer me echte vrienden zo wel kennen. Wel heb ik een hobby waar ik bang van ben dat op te moeten geven als we met IVF gaan beginnen. Maar ik zal het eens na vragen.

@stefanie...ik weet het niet meis, ik heb een kijkoperatie gehad en geen hsg. Succes met het wachten!

@naomi...wij hebben 18-4 het intake gesprek alleen is dat dus niet zeker omdat ik niet weet of me mannetje vrij kan krijgen. Ook moet ik ze bellen ivm zijn ziekenfonds. Hij schakeld nu over van vgz naar unive, en ik moet natuurlijk zijn polis nummer door geven. Maar naar mijn weten is dat nog niet maal rond.

En als klap op de vuurpijl.....ik heb chronische uitslag op mijn benen, knieholtes en in me ellebogen. Ik weer naar de dermatoloog, weer 2 nieuwe zalfjes. Eentje zonder en een met hormonen, maar bij dat woordje gaan er bij mij kleine alarmbelletjes rinkelen. Dus ik vroeg meteen van : kan ik dat gebruiken? Want wij gaan het IVF traject in. Maar dit was absoluut geen probleem. Totdat.....ik bij de apotheek kwam en ze het me eigenlijk niet mee wilden geven omdat we een kinderwens hebben. :( hallo meneer de dokter....enig idee welk beroep u heeft? Dus dat zal ik ook eens navragen aan de IVF assistente.

Oke het is een lang verhaal geworden :)sorry

Knuff

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal ik hoop en bid ook voor jou op een plakbeeb! Dan kan je precies nog in 2012 mama worden!

Deb gezelllig dat je mee blijft kletsen. Wat waardeloos die chronische uitslag! Ik zou inderdaad maar oppassen met de hormonencreme. Je hebt me trouwens wel nieuwsgierig gemaakt naar je hobby, wat voor hobby heb je dat jr denkt deze te moeten opgeven?

Stef succes op de wachtbank! En je hebt gelijk zo lang er geen menstruatie is is er hoop. Het vervelende is alleen dat ik de vorige keer al op maandag 1 dag voor nod ongesteld werd en nu dus op woensdag 1 dag na mn nod zit en de test vanmorgen witter dan wit was (hoe goed ik ook keek ik kon geen streepje vinden). Nou ja ik wacht maar af.

Naomi ik kan je helaas niet helpen meis. Hopelijk komt het niet in je vakantie!

17. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden,

debby en hope85, ik blijf hier ook nog even hangen hoor.
    en die gevoelens die jullie hebben, die heb ik ook, ik vind het heel leuk en ben ook blij voor de anderen, maar ik wil dat zelf ook.

ik ben nog steeds 100eh aan het spuiten, en mag vrijdag weer bloed laten prikken, en dan weer hopen dat het weer omhoog is ( zul je altijd zien, dan wel, en dan geen echo kunnen laten maken ivm Pasen)

tot later

duckie

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey duckie! Helaas zitten we allemaal in zelfde schuitje maar we hebben gelukkig wel elkaar! Succes vrijdag, hopelijk kom je niet met Pasen in de knoei.

Hier nog steeds niets te bekennen en mn mannetje vroeg zich af of mn ei soms niet gesprongen is en ik daardoor niet ongesteld wordt en negatieve testen heb. Dat hoop ik echt niet want dan zou ik weer aan de duphaston moeten. Weten jullie dat, in principe springt je ei toch altijd na pregnyl (ook al was ie aan de kleine kant). Ik ga morgen paar dagen met mn mannetje weg dus spreek jullie na weekend weer! (heb een test en tampons ingepakt..hihi)

Fijn paasweekend allemaal!!

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Uhm mijn hobby......ik zit bij een schietclub. Dus schiet ik met vuurwapens, wat natuurlijk niet alleen een harde knal geeft maar ook een flinke terugslag op je lichaam. Ik ga het wel even overleggen, want wie weet.

20. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    @hope85 veel plezier met je mannetje geniet ervan! en hopen dat de test toch nog positief mag uitslaan! dat wachten op je menstruatie is ook niks! pfff ben nu ook nog aan het wachten! maarr lekker genieten van elkaar en fijne dagen toegewenst!

@duckie jaaaa wij zijn er nog om elkaar te ondersteunen en met elkaar mee te leven ;) we zitten idd allemaal in hetzelfde schuitje, maar geef de moed niet op!

@debby dat lijkt me ook altijd al zo vett om te doen! zou idd jammer zijn om je hobby op te moeten geven, maar goed alles voor een 1e wonder toch ;) ik hoop dat het niet hoeft en dat het gewoon samen gaat, maar idd het geeft wel een harde stoot door het lichaam.. ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

@stefanie en hoe gaat het wachten je af? wanneer is je NOD?

liefs,
    Naomi

Deel Deze Pagina