Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Pregnyl nog niet gespoten Hope, pas dinsdag de 17e om 18.15 en dan 40u later IUI 2, das dus 19e om 10.15

2. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Sorry jacq, heb ik het niet goed zitten lezen. Maar het schiet al wel op dat is wel fijn voor jullie!! Zal wel heeel spannend zijn!!
    Slaap lekker! Xxx

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hmm rustig hier, niemand iets spannends?? Chantal(hmm ineens een andere naam :(), hoe is het gegaan?

Spuit nu een week 75 EH, morgenochtend eerste FM dus ben benieuwd of er wat zit. Vorige keren zat er bij de eerste FM nog hemelaal niets dus hou maar nergens rekening mee.

5. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Spannend Stefanie! Ik heb morgenavond een FM, maar ik heb maar 25E gespoten.. Ik ga duimen voor ons allebei! Maar heel eerlijk, als jij met 75 al weinig hoop hebt, dan heb ik met 25 nog minder hoop. Nouja, we zien het morgen wel, hopelijk hebben we allebei een mooi ei!

Chantal hoe was je iui??

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Yep nieuwe naam, privacy dingetje ;) Ik had eerste ronde 50EH en heb iets van 3 of 4x FM gehad omdat het elke keer niet goed was. Nu bij de 2e poging bij de 1e FM na een week 75 spuiten meteen goed, tenminste, 's avonds nog 1x puregon gespoten. Dus het kan zomaar goed zijn voor jou morgen! Ik ben benieuwd, laat je het weten? Veel succes!

Vandaag 2e IUI gehad. Viel beetje tegen (lees mn blog maar voor de details) Maar goed, het zit erin! Nu hopen dat het raak is. 2-2 NOD! Als dat geen geluk brengt....

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Spannend Rooz!!! 25 EH, voor sommigen is het genoeg. Maar de eerste keer zal het wel niet meteen goed zijn, omdat ze niet weten hoe je reageert op het hormoon laten ze je dan vaak terugkomen. Het is nog een beetje instellen! Maar toch: ik duim voor je!

Hoe ist met de andere dames? Zullen we een rijtje NOD maken?

Naam-Ronde-soort behandeling-NOD:

Chantal85-ronde 33-IUI 2 met 75EH Puregon-2februari

Wie volgt en vult m aan???

8. sandra27

sandra27 Lid

9 mei 2008
    99
    0
    0
    Hoi hier ook nog steeds druk aan het spuiten zitten nu op 100E en gister nog steeds niks zaterdag weer een echo dan hopelijk een mooi eitje ! en voor de rest van jullie ook ! waardes waren wel al gestegen naar 45 dus er was wel iets aan het gebeuren !!

9. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Nou vanmorgen nog eigenlijk niets te zien. Ja de cyste rechts zit er nog steeds op 2 cm en links zag ze heel in de verte wat komen maar ze wil niet ophogen, we gaan gewoon rustig kijken wat 75 EH met mijn lijf doet omdat ik dus nog niet zo heel lang geleden zwanger was. Dinsdag weer FM.

Rooz; ik heb eerder 75 EH en daar reageerde ik niet op, ik moest 100 hebben maar in de eerste ronde is het effe zoeken naar hoeveel je lijf nodig heeft. Hou dus vol en ga gewoon net zo lang door totdat er een dosis is waarbij je follikels produceert ;)

Chantal; ik ga zo je blog lezen maar spannend hoor 2-2

Sandra; jij ook succes. ik hoop op een follikelvol weekend :D

10. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Bedankt meiden! Ik probeer niet te veel te verwachten, dan valt het ook niet tegen :)
    Ik heb wel een vraagje, normaal spuit ik tussen 6 en 7. Vandaag heb ik de echo om half 7, wat vinden jullie, nog spuiten voordat ik ga of wachten tot na de echo?

11. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik zou wachten want voor hetzelfde mag je in dosis omhoog en dan moet je weer een dag wachten

12. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Das een goeie, ik ga lekker wachten tot na de echo :)

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Even in het kort...pilstop op 18-1-10, sind febr 2011 mmm, mei 2011 kijkoperatie...was niks te zien sinds okt 2011 3x IUI in eigen cyclus :)
    Ik klets al een tijdje in een ander topic mee, maar hier mag ik ook terecht ;) wij zijn vandaag voor IUI nummer 3 geweest, en dus de laatste zonder hormonen. Heb wel iedere ronde pregnyll gespoten, ennu dus alvast alles mee gekregen voor de volgende stap: puregon.
    Ik vind het echt spannend, het is toch weer een stapje vooruit. Natuurlijk hoop ik het niet nodig te hebben, en dat deze ronde roze is maar ja...we zijn voorbereid.

14. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hoi debby leuk dat je erbij komt :) Hopelijk is de iui gelukt en mag je weer snel uit dit topic ;)

De echo was super! De puregon heeft zn werk gedaan, en voor maar liefst 3 eitjes gezorgd! 1 van 21mm en 2 van 17mm. Vanavond hoef ik geen puregon meer te spuiten (de arts zei dat dan de twee kleinste nog wat krimpen zodat de kans op een meerling wat kleiner wordt, is nu 20/30% volgens hem) en morgen spuit ik 10.000 pregnyl. Nod is dan dus 4 feb. Ik vind het zo spannend! En ben eigenlijk verrast dat zo´n kleine hoeveelheid toch wel effect kan hebben.
    Eens kijken dat we er een romantisch weekendje van maken ;)

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Welkom debby! Ik hoop het inderdaad voor je! En als je vragen heb over de puregon, mocht het toch zover komen, dan zijn we er!

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    WOW rooz! Wat goed zeg! Ze zijn echt groot! Die van mij waren maandag 16, 13,5&12mm.. Moest toen nog 1 shotje puregon nemen. en met die formaten hadden ze vorig jaar 2 drielingen. Dus tsja je weet maar nooit! Zijn we meteen klaar toch? ;)
    Wel bijzonder dat jij dubbele dosis pregnyl spuit. Ik vroeg donderdag nog int zkh hoe ze dat nu bepalen of je 5000 of 10000 krijgt. Zij vertelde dat zij vroeger ook 10.000 deden maar ze dezelfde resultaten boekte met 5000. Vandaar dat ze bij ons 5000kiezen. Maar das weer 1 van de vele dingen waarin al die zkh verschillen. Wat het beste is? Geen idee. Zkh houden zich graag vast aan hun eigen werkwijze, al wordt er soms met een andere werkwijze betere resultaten geboekt worden.... Is dat de trots van de arts sie dat in de weg staat? Ikzelf denk t wel en snap het niet... Je wil toch het beste resultaat?? Nou dan! Kijk dan waar de beste resultaten worden geboekt en vraag dan naar hun werkwijze. Of denk ik dan te makkelijk....
    Hoe dan ook, hoop dat de zwemmertjes goed hun best doen bij jullie! Weet jij het VcM van het zaad? Bij ons wast bijna 3x minder kwaliteit als vorige keer, was wel balen.. Maar goed, wel 3 follikels met hopelijk ook 3 eitjes erin!

Moet je nu vanavond pregnyl zetten en zondag IUI rooz?? De duimen draaien!

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    #137 chantal85, 20 jan 2012
    Laatst bewerkt: 20 jan 2012
    Oh nee. morgen pregnyl.. En vcm kan je pas weten ls de IUI is geweest...

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Naam-Ronde-soort behandeling-NOD:
    Chantal85-ronde 33-IUI 2 met 75EH Puregon-NOD 2februari
    Rooz88-ronde 6- IUI 1 met 25EH Puregon-NOD 4 februari

Klopt het rooz?? Want wanneer heb je IUI? Meer pregnyl zorgt toch niet voor snellere eisprong? Want 40u na morgen (avond?) is maandag toch je ovulatie, wat jouw NOD op 6 februari zou brengen...

19. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Dan gaan we bijna gelijk op =D Hopelijk hebben we over 2 weken een mooie test in handen!:D

Wij doen geen iui maar gaan lekker zelf aan het klussen. Zaad is goed, weet zo even niet de getallen maar zal het eens opzoeken morgen. In de bijsluiter staat de dag van, en na het spuiten gemeenschap hebben. Dus 2 weken na pregnyl is toch 4 feb
    Ja weet eigenlijk niet waarom ik 10.000 krijg. Heb ik ook helemaal niet naar gevraagd, maar als je stelt dat dat hetzelfde effect heeft als 5000 is dat toch apart. Zal het de volgende keer vragen. Het toch minder spul in je lichaam
    En we lopen niet bij een zh maar bij Geertgen. Ik ben wel in het zh geweest, maar daar waren ze niet echt bereid om me verder te helpen vanwege mijn leeftijd. Bij Geertgen wordt geen vast protocol gevolgd, maar er wordt heel specifiek naar jouw situatie gekeken, en wat daar het beste bij past. Ik vind het er heel prettig, er zijn geen vooroordelen dat ik te jong ben o.i.d. en de wachttijden zijn een stuk korter dan in het zh.

Wat bedoel je trouwens met vcm?

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Rooz..wat goed 3 mooie follies!! Veel plezier dit weekend ;) Voor Elise hebben we geklust de de avond voordat ik de spuit zette en 32 uur na het zetten van de spuit dus op het moment van eisprong.

Maar wat raar dat je iegen zieknhuis je niet wilde helpen omdat je jong bent (neem aan 23 gezien je naam ;)) dat zou toch niet uit moeten maken. Geen eisprong is geen eisprong of ben ik nu gek..

Deel Deze Pagina