Chantal heel veel succes morgen ik zal aan je denken!!!! Vandaag is een down dag voor mij, voel me echt niet lekker. Slap op me benen, bibberen, misselijk en draaierig. Geen idee waar het vandaan komt, miss spanning. Woensdag moet ik me vader weg brengen voor een katheterisatie....pfff de 3de alweer. Maar komt goed.....hoop ik....
Stefanie, jee die eitjes van jou doen het idd kalm aan...hopelijk helpt die 150 heel goed en gaat het stukken beter! Debby, as donderdag gesprek als ik het goed begrijp? Fijn dat het gewoon doorgaat, en dat het op het werk van je mannetje ook mogelijk is, nu in zijn opleidingstijd. (niet meer dan normaal vind ik, maar het moet allemaal maar goedgekeurd worden he!). Duckie, ben benieuwd wat de gynaecoloog van die 9 dagen zegt idd... Chantal, voor jou duim ik ook heel hard, morgen echo als ik het goed begrijp...duimen draaien hoor. Ik geloof hier ook een aantal nieuwe meiden, succes! Ik ben hier nog niet heel actief geweest, maar heb me wel even teruggetrokken. Goed nieuws: mijn follikels waren 15 en 16 mm en de dag daarna mocht ik Otrivelle spuiten, super dus! Onze eerste echt kans! Maar ik weet niet wat er toen gebeurd is...alle spanningen?, de hormonen?, combinatie van? Ik was behoorlijk van mijn padje en zat behoorlijk met mezelf in de knoop...alles kwam teveel op me af en kon het voor mezelf niet meer overzien ofzo, echt uitleggen kan ik het niet, maar zoals ik me gevoeld heb ben ik niet van mezelf gewend! Nu gaat het wel weer beter. Ik denk zeker aan jullie en hoop op het allerbeste voor jullie allemaal hier! Ik schrijf en lees hier soms nog wel mee, want volgen wil ik het wel. Maar heb ook gemerkt dat door hier te schrijven er nog meer mee bezig was...voor zover dat kan, alle meiden hier zullen er zo'n 24 uur per dag mee bezig zijn... Dus jullie weten nu een beetje waarom ik plots niets meer heb laten horen. En ja, het was wat netter geweest als ik het eerder had gedaan, maar heb echt even afstand moeten nemen... Inmiddels ben ik alweer een weer Puregon aan het spuiten, dus deze kans is helaas niet gelukt.
Joshi...... Fijn dat je het nu hebt verteld meis Maar denk dat wij dat beter begrijpen dan wie dan ook, klets mee als je er behoefte aan hebt. Niets doen dat niet goed voeld! Het is ook echt erg ingrijpend emotioneel, lijkt minder moeilijk als dat het voor ons is de mmm. Stef.... Meis jammer dat het na deze tot een pauze komt, maar wat fijn dat je bandje krijgt. Wachte je al lang voor die ingreep?
Chantal heel veel succes morgen!! Stef wat jammer dat je na deze ronde een verplichte pauze krijgt, maar een mooi gewicht is natuurlijk ook heel fijn, maar we gaan natuurlijk voor een mooi verjaardagscadeau!! Hopelijk gaan je eitjes goed groeien na deze ophoging, want er zit weinig gang in zeg. Hopelijk woedt je wachten beloond! Deb heb je een griepje te pakken of zal misschien iets anders zijn in ieder geval beterschap. Nog 3 dagen dan mag je eindelijk op gesprek. Joshi ik denk dat we allemaal wel wat herkennen in jou verhaal, ik kom hier in mijn wachtweken ook altijd iets minder omdat ik het dan zo slecht van me af kan zetten. En zoals debbie al zei: voel je tot niets verplicht, doe waar jij je het beste bij voelt. Duckie jij al je echo gehad en overlegd met je gyn? Wat vond hij/zij van je korte lf? Liefs!
Hope...ik weet niet wat het is Ik heb wat spanningen deze week, morgen is cd 28 de dag dat ik eigenlijk altijd ongi wor, woensdag me vader dus weg brengen donderdag word hij geholpen, en dan vrijdag de intake....pfff dat leverd best wat zenuwen op
hoi meiden, ik mag straks naar het ziekenhuis, dus dan ga ik even wat dingen aankaarten. dus ben benieuwd. debby, de duimpjes draaien voor je hoor. chantal, ook duim ik voor jou dat je vandaag ( toch??) een mooi kloppend hartje te zien krijgt. tot later duckie
Hoi allemaal, Ik ben weer terug van vakantie, maar heb nog steeds geen nieuws. Ik had voor de vakantie de menstruatieopwekkers aangevraagd en meegenomen op vakantie, maar helaas werd ik op vakantie al uit mezelf ongesteld! Balen natuurlijk, maar wat nu nog vervelender is dat ik nu niet mag spuiten, omdat het al de 6e cyclusdag was toen ik terug kwam van vakantie en ik eigenlijk niet meer had gerekend op een menstruatie op vakantie en dus geen menopur had meegenomen. Dus nu nog een ronde wachten, helaas. Maar goed we wachten geduldig af. Ik heb tot 3 pagina's terug gelezen ongeveer. Maar Chantal vandaag dus de echo? Spannend, hoe was het? Was alles goed? En Debby vrijdag de IVF intake! Superspannend, gelukkig kon je mannetje vrij krijgen!! Het is je zo gegunt dat het de 1e ronde al raak mag zijn! Ik moet je zeggen dat ik sinds ik terug ben van vakantie ook heel erg down/depressief ben! Bij jou zal het denk ik door de spanningen komen.. Ik hoop dat je het een beetje van je af kunt schrijven. Duckie, wat balen zeg dat je steeds zo vroeg ongesteld bent, ik hoop dat je wat antwoorden krijgt! Stefanie, ik hoop voor je idd ook op een supermooi verjaardagscadeau! Laat de eitjes dus maar groeien !! Hoe gaat het met de zwangeren?!?! Ik zal niet zo heel veel schrijven nog, maar probeer wel zo veel mogelijk mee te lezen. Ik merk zelf ook dat als ik op de site zit ik er heel veel, voor mijn gevoel te veel mee bezig ben! Maar goed als je er ook zoveel moeite voor moet doen kan het haast niet anders. Ik hoop toch wel dat we voor het eind van het jaar ALLEMAAL zwanger mogen zijn! Liefs, Naomi
Chantal lieverd..ik zie je onderschrift Wat verschrikkelijk!! Mijn hart breekt ook voor jou. Hele veel sterkte
Neeee Chantal, wat verschrikkelijk voor jullie! Ow meis toch.... Denk aan jullie en geef je virtueel een hele warme knuffel. Heel veel sterkte...
vandaag in het ziekenhuis, uitgangsecho gehad, er zat rechts een eiblaasje van 20 mm??? dus we gaan nog niet beginnen, eerst kijken wat dit blaasje gaat doen. dus volgende week weer een echo. heeft een van jullie dit ook gehad? en is dat blaasje toen gekrompen of kan hij nog springen? ik kreeg nou niet een lekker antwoord van de arts. wel krijg ik als we van start gaan ondersteuning na de eisprong, zodat ik niet al na 9 dagen ongi wordt. dus voorlopig hoef ik nog even niet te spuiten, ook wel even lekker vind ik eigenlijk. tot later duckie
Chantal...lieverd. Ik krijg haast tranen in me ogen, ow want vind ik dit vreselijk om te lezen. Gadver...meis we zijn er voor je. Ik wens jullie heel veel sterkte Dikke kus Debby
Chantal nogmaals ik vind het zo erg voor je! Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik moet steeds aan je denken meis. Sterkte! Duckie ik kan je helaas niet helpen. Deb bij jou nog geen ongi? Ik duim voor je! Meiden ik zal de komende anderhalve week niet hier komen omdat ik op vakantie ga. Inmiddels mijn eerste duphaston genomen zodat ik één vd laatste dagen op vakantie ongi wordt en dan als ik thuis kom gelijk voor uitgangsecho kan. Ik was zo ongeduldig dat ik het precies zo gepland heb. Als ik straks in mn bikini lig en ongi wordt zal ik wel spijt hebben van de strakke planning, en het slaat ook nergens op want wat maken die 2 dagen uit maarja voor mijn gevoel wacht ik al zolang en wil zo snel mogelijk een nieuwe ronde starten.. Dames veel succes!