Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Debby, hope, alle andere meiden dank jullie wel..
    Zit nog steeds te wachten tot ik wakker word uit deze nachtmerrie. Ben net alles op gaan schriven in een nieuw weblogbericht. voor wie het aankn om het te lezen, de link stat in mn handtekening. Wist ook niet wat ik anders moest doen om de tijd te doden

ik ga nu maar een luisterboek luisteren op de bank en hoop eigenlijk dat ik in slaap val en pas vrijdag wakker wordt. ik ben kapot...

Liefs!

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik zou het ook zo doen hoor hope hihi

Bij mij nog geen ongi idd, ik wacht nog maar even af.....

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Chnatl heftig hoor, zit met tranen jouw verhaal te lezen.

Hope; heel herkenbaar dat van alle dagen tellen, zou het ook doen

@hier; vanmorgen uitgangsecho. Ik had mezelf ali illigali naar 150 opgehoogd na maandag (zat op 125) met gewenst effect!! :D (heel erg dat slecht gedrag beloond wordt :p). 2 eitjes, rechts 16 mm en links 14,5 mm. Nu heb ik tegen gyn 3 van deze cyclus gezegd dat gyn 2 me maandag naar 150 had opgehoogd en ze het vast vergeten was op te schrijven ;) (heerlijk een ziekenhuis waar ze niet communiceren dat) haar advies vanavond nog 150 en morgen pregeyl maar dan zijn mijn eitejs (met een gemm groei van 2 mm) 16,5 en 18 dus ik heb besloten vanavond en morgen nog 150 te spuiten en vrijdagochtend de pregnyl en dus zaterdagavond ovulatie.
    Ik heb gister van mijn huisarts utro gekregen en vandaag weer van de gyn :( eeerst kreeg ik van niemand wat dus heb het zef besteld via dokteronline a 70 euries maar doos dat ik ben vraag ik het nog eens aan de HA en Gyn en krijg ik het van beiden aanegzien ik toch wel een punt had...rara mensen. heb dus nu 8 doosjes in huis, ach heb ik voorraad voor als het niet raak is :p
    Duzz 12 mei NOD....ik heb dus 15 mei mijn maagverkleining staan Ik word op maandag 14 mei opgenomen en ik wil als mijn test wit is dat ze nog een bloestest voor de zekerheid doen zodat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben..spannende tijden :D

4. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Debby25 -intake IVF 27-4 -NOD 25-4
    Stefanie78 - ronde 4 Brusje - OI met 100, 125 en toen 150 EH Puregon- NOD 12 mei
    Duckie83 - ronde 32 - OI met puregon ?? EH
    Naomi2011 - ronde ?? –
    Hope85 - ronde 6 - zelf 50 EH Puregon - NOD ??
    Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon
    Joshi - ?

5. Melief

Melief Niet meer actief

Chantal: wat vreselijk :( ik weet helaas een beetje hoe je je voelt, het is echt een enorme klap. Neem je tijd en doen rustig aan, heel veel sterkte!

Stefanie78: spannend zeg een maagverkleining! Zie je er tegen op?

Hier gaat het spuiten wel goed, valt me alles mee eigenlijk. Heb wel last van bijwerkingen, hoofdpijn en erg last van mijn maag. Gelukkig minder erg als met chlomid.

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik vind het wel heel erg spannend hoor, maar zie er niet tegenop. ik kies er tenslotte zelf voor. Wel lastig dat ik nu 3 weken streng moet lijnen (gezond lijf voor de operatie) dus dat wordt effe zoeken na mijn ovulatie om mijn lijf niet te veel in de stress te laten schieten

gelukkig valt het spuiten mee, ik moet zeggen dat ik blij ben met de puregon. ik voelde me altijd zo klote op clomid

7. Melief

Melief Niet meer actief

Ja dat lijkt me lastig! Ik heb er wel respect voor hoor!
    Ik lijn meestal de eerste 2 weken van een cyclus wel en daarna niet :p Maar ik moet niet perse gewicht kwijtraken gelukkig maar ik zou me wel beter voelen met 5 kilootjes eraf. Ik ben nl na het stoppen met de pil 15! kilo aangekomen in minder als een half jaar. Na de diagnose pco ben ik in ongeveer een jaar tijd ongeveer 13 afgevallen. Gelukkig blijven die er aardig af maar ik raak wel in paniek als ik aankom :) Niet zo goed, was nu sinds het beginnen met spuiten al een halve kilo aangekomen in 2 dagen terwijl ik niet anders gegeten heb ofzo....

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden even een snelle up-date.
    Ik ben nog steeds niet ongi, maar vanmorgen een witte test. Nu hoop ik dat het nog even weg blijft en dit miss mee helpt voor de ivf snel te kunnen starten. Ben wel zenuwachtig voor morgen hihi

Knuff

9. Melief

Melief Niet meer actief

Succes morgen! Vervelend dat het zo onduidelijk blijft zeg, ik hoop voor je dat het meehelpt ;)

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Steffie spannendddd! Ik was ook ali illegali bezig laatste cyclus, en zou t zo weer doen!!!
    En debby jij maakt het ook weer spannend. heeeeel veel succes morgen met de intake. Hoop voor je dat jullie snel mogen starten!

Hier nog geen spatje rood te bekennen. Heb zon vermoeden dat het nog wel een paar weken blijft zitten als ik de natuur niet een beetje help. Wel plas ik nog steeds voor mvm. dat hoefde niet zeiden ze, ze vonden het emotioneel te zwaar voor me. Maar ik wil het. Misschien plas ik zelf wel voor mn eigen meds en zo niet dan nog: zolang mijn testen knallen kan ik mensen met een zwangerschapswens helpen

11. Weegschaaltje84

Weegschaaltje84 Actief lid

4 nov 2011
    373
    0
    16
    NULL
    NULL
    Chantal wat bijzonder dat je dat doet zeg. Dat zegt wat over je meid :) Ik hoop dat het snel achter de rug is voor je en dat je daarna ook snel weer door kan. Ik weet precies hoe je je voelt, heb het niet zo lang geleden ook meegemaakt :( Dus ik heb je verhaal met veel herkenning en medeleven gelezen :( Ik heb tot 2 keer toe een kloppend hartje gezien op de echo, daarna is het toch misgegaan, auw als ik weer aan 2 maanden terug denk steekt het nog steeds... MAAR ik kan je garanderen, zodra je weer bezig bent, en midden in de behandelingen zit word je weer positief en laat je het achter je.. Je hebt dan namelijk weer iets om handen en werkt ergens naartoe. Dat het snel raak mag zijn meis, veel sterkte en succes! Ps. Ik heb er destijds heel bewust voor gekozen om niet te wachten want dat zou zomaar een paar weken kunnen gaan duren, dus ik heb de cytotec pillen ingenomen om het op te wekken. Hoe langer het namelijk duurt hoe langer je erin blijft hangen en zo ook in je verdriet. Ik wilde gewoon zo snel mogelijk door toen.. Het is natuurlijk heel persoonlijk allemaal, maar wilde het je graag meegeven.. Knuffel!

@ Stefanie ik moest wel lachen om je ali-illegali actie om jezelf gewoon op eigen houtje op te hogen! Haha :) Ik heb ook weleens stiekem de puregon pen 1 tikje verder gezet dan eigenlijk de bedoeling, hihihi ik ben dus niet de enige geweest :) Ach, de wens is gewoon zo groot he, ik snap ons wel dat we een beetje ali-illegali worden :) Maaaaar misschien is dat niet zo'n goede benaming eigenlijk, mijn broer heet Ali en hij is de eerlijkheid zelve hoor :D

12. Naomi2011

Naomi2011 Actief lid

28 dec 2011
    103
    0
    0
    Lieve Chantal,

Heel veel sterkte in deze moeilijke periode voor jou en je man! Het is zo oneerlijk! Wat een heftig verhaal. Ik voel je verdriet in het verhaal! Ik ben er helemaal stil van! Geen woorden voor. Fijn dat jullie zo'n goede steun voor elkaar zijn en je hebt natuurlijk ook onze steun!

Veel liefde en knuffels voor jou in deze moeilijke tijd!
    Je bent echt een sterke vrouw!! En dat je dat nog steeds voor moeder voor moeders doet toont maar weer aan hoe sterk en lief je bent!

Liefs XXX,
    Naomi

13. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hey meiden wat is het hier stil..vanmorgen de pregnyl gezet (henk jan illigali 10.000 EH ipv 5.000EH) en vanaf zondagochtend de utrobollen. En danb aftellen, heel dubbel omdat mijn operatie 3 dagen na mijn NOD is en het nu lastig is me ergens op te richten. Probeer een zo gezond mogenlijk 750 cal dieet te volgen met veel vitamientes enzo maar is wel spannend. Nu dus op het wachtbankje...volgens mij alleen of niet?? :(

14. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    hihi illegale Stefanie!...duim voor je!
    En maagbandje, jee ook spannend! Ik moet ook wat kilootjes kwijt...maar vind t. Erg lastig op dit moment moet ik zeggen.... Balen is dat hè!

Chantal...mijn gedachten zijn vaak bij je.

Debbie, hoe ging t gesprek?

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    het is zelfs een gastric bypass dus behoorlijk defenitief. Tja dat afvallen in de MMM is knap waardeloos. Ik had dat voor mijn dochter al, heb 8 maand heel erg met mezelf in de knoop gezeten (cirecel van schuldgevoelds ik wordt niet zwanger want ik ben te dik, schuld leidt tot eten, eten tot nog meer schuld etc) voordat er ook maar een gram af was en daarna 25 kg afgevallen en toeb zwanger, dus had wel zin. Ik stond toen ook al op de wachtlijst maar heb toen gekozen voor de kinderwens en ik was ook vlak daarna zwanger. Maar in mijn planning start ik vrij snel weer met de MMM nu hopen dat het lijf meewerkt ;)

Hoe is het bij jou??

16. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ow oke, idd behoorlijk definitief. Maar helpen gaat het zeker he, daarmee raak je zeker heel wat kwijt. Wat is de schatting dat je ermee kwijt gaat raken?
    Ik ook hoor, probeer echt wat kwijt te raken en let wel op wat ik neem als ik eet, maar opschieten doet het niet...

Hier zit ik op dat 10 met spuiten, vandaag noppes te zien met de echo, dus opgehoogd. We wachten weer af...;)

En nu...lekker mijn mandje in.;)Slaap lekker allemaal!

17. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi

ik heb ook weinig te melden, volgende week woensdag weer echo om te kijken, zou hem eerst dinsdag hebben, maar dan zat een collega alleen, dus even overleg gehad met het ziekenhuis en de echo verplaatst naar woensdag.

stefanie, als je wel zwanger bent, gaat de operatie dan nog wel door?

joshi, balen dat er nog weinig te zien was, wanneer moet je weer voor een echo?

18. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Vreselijk he Duckie als de tijd zo langzaam gaat en je alleen maar zit te wachten tot je lijf eens in actie komt.

Joshi ik hoop dat de verhoging goed aanslaat

zwanger en operatie; tja het komt wat krap. Mijn NOD is 12-5 en ik wordt de 14e opgenomen en de 15e geopereerd. Als ik zwanger ben gaat de operatie niet door. daarom wil ik vrijdag de 11e en maandag de 14e ook bloedprikken zodat ik het zeker weet en niet alleen hoef te turen naar indroogstreepjes...maar dat moet ik nog effe regelen met het ziekenhuis :)

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Groot gelijk dat zou ik ook doen. Hoe dan ook spannende tijden!!

@duck: hoop dat er voor jou meer vaart inkomt, zoooo frustrerend dat wachten!!

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Hier nu 4 dagen overtijd....ik heb niet meer getest. Zodra ik ongesteld ben begin in met DE pil. Als er nog 4 pillen in de strip zitten begin ik met Lucrin, de dag erna gonal-f erbij en vanaf de puntie de utro capsules. En natuurlijk de pregnyl.
    Ik wil nu gewoon ongesteld worden!!! Na 2 witte testen (laatste was donderdag) wil ik verder hihi. Maar zalnwel door de spanning komen dat het weg blijft.

Slaap lekker......knuff

Deel Deze Pagina