Hi debby, ja komt een stuk meer bij kijken qua verschillende meds hè? Gelukkig nu ook Utro. Kan je in hetzelfde zkh blijven of moet je naar een ander? Ik hoop voor je dat je snel ongi wordt, hoe dubbel dat ook klinkt maar na die witte testen wil je verder. Hier zijn te testen verre van wit. gister nog een knaller, streep stond er weer meteen. Maar goed moet daar natuurlijk wat meer geduld voor hebben. Vandaag de 2e kuur genomen om 12u, we zijn nu weer ruim 6u verder en nog steeds niets. Ben benieuwd naar de echo vrijdag, hoop dat alles weg is. We gaan deze week alsnog onze duikvakantie boeken voor juni. Ik wordt altijd zo rustig van duiken dus kijk er wel naar uit! Lieve knuffel voor jullie allemaal! Dank voor jullie steun de afgelopen tijd! Jullie zijn stuk voor stuk toppers en ik hoop dat 2013 ons dat o zo gewilde kindje gaat brengen en de babykamers gevuld gaan worden met prachtige spulletjes en vooral heeeeel veel liefde!
Chantal Lieverd jij bent er altijd voor ons dus wij voor jou. Jij bent een topper!!! Hoe jij doorgaat is echt buiten gewoon. Lekker samen genieten op vakantie, je kijkt er al zo lang naar uit. Het zal jullie beide goed doen. Ik ben gisteravond lichtjes gaan vloeien en vanmorgen was het door gezet. Ik zit dus na 2,5 jaar weer aan de pil. Dinsdag het zh maar bellen want morgen zullen ze er niet zijn. Ik zit in een ander zh nu maar wel met me eigen artsen van het eerste zh. Dat is echt super fijn. Chantal ga jij trouwens nog wel beginnen nu met ivf of moet je van het zh verder met iui? Knuff
Voelt zo tegenstrijdig lijkt mij debby, die pil. Maarja je moet de boel even resetten geloof ik hè? Fijn dat je dezelfde artsen houdt. wij moeten ook naar een academisch zkh maar de fms blijven in het streekzkh. De arts heeft er heeeel kort iets over gezegd. Allereerst zei ze dat we even pauze moesten nemen (maar waren we toch al van plan voordat we aan ivf zouden beginnen). Dan misschien toch nog 1of 2x iui zei ze, omdat ik nu toch zwanger was geworden. Maar ze zei: je voelt wanneer het weer tijd is en jullie beslissen welke stap er dan wordt gezet. Als ik nog een x iui doe weet ik wel dat ik t net zo ga doen als de laatste keer. misschien was het toeval, maar mijn follikels waren groter dan ze ooit waren bij iui (de grootste dan) en ik had de pregnyl niet 40u van tevoren gesproken maar 39u15 (eigenlijk per ongeluk, but who knows, misschien is dat de truc bij mij). Dat wil ik nu weer aanhouden. Maar eerst moet ik ontzwangeren zeggen ze dan. Sowieso mogen we nu geen gemeenschap hebben, in elk geval deze week niet ofzo, vanwege het feit dat mn baarmmond open staat door die pillen. Te grote kans op infectie. Dus ook niet badderen en geen tampons (nix voor mij maarja). Dus we wachten gewoon af!
Dat was het ook in eerste instantie, me moeder schrok er ook van en zei: "zo wor je toch nooit zwanger" voordat ik me zin kon afmaken hahaha Idd doen wat goed voeld voor jullie, ik snap je helemaal dat je het precies hetzelfde wil doen. Ik spoot alleen de pregnyl 36 uur voor iui. Maar ach alles is anders overal. Jah dat ontzwangeren kan wel wat tijd kosten, dan is jullie pauze wel welkom even. Lijkt me zwaar als je wel plannen had om meteen door te gaan en het niet kan. Niet dat het nu natuurlijk niet zwaar is maar miss heb je nu meer vrede met de pauze. Ja iui slaat idd aan bij je, dus zou ik het idd ook nog proberen ivf is echt pfffff. Maar dat kun je evt. bij mij volgen. Tampons gebruik ik al een hele tijd niet meer, maar ik snap dat je dat het liefste zou gebruiken. Ik word er tegenwoordig gewoon ziek van. Liefie....ga lekker vakanties uitspitten en ontspannen. Knuff Hoe gaat het met de andere meiden ondertussen?
Hey meiden, Debby, na die witte testen is het fijn dat je bent gaan vloeien, nu kan je van start. Al lijkt mij dat aan de pil gaan ook echt mega vreemd...hoop dat de IVF jullie veel goed gaat brengen! Chantal, goed zo meis...lekker op vakantie, en rustig worden klinkt goed.. Waar gaan jullie meestal duiken? Wij zijn afgelopen jaar naar Curacao geweest en ik ben niet zo'n held onder water, maar het snorkelen vond ik daar prachtig! Duckie, succes woensdag, hopelijk een mooi ei te zien! Hier vandaag meting gehad, omdat ik vrijdag opgehoogd ben durfde ze het niet aan te wachten tot dinsdag...nou net geweest dus en nog helemaal niets...dag 15. Nou geduld geduld...
zo he een hele dag niks geschreven. vandaag weer echo gehad, eitje van 20 mm was weg en de eerste spuit zit er weer in. nu meteen begonnen met 75 EH. zal mij benieuwen. maandag weer bloedprikken. nou groetjes Duckie
jeej duck...bij jou gaat het ook niet altijd lekker makkelijk he... Ik zit alweer 4 dagen aan de pil...echt vreemd, maar vergeet hem gelukkig niet nu hahahaha
He meiden! Ik ben weer terug. Hoe is het met iedereen? Chantal hoe gaat het met jou? Goed dat je op vakantie gaat in juni. Het doet jullie vast goed. Duckie heb je al nieuwe echo na je ophoging gehad? Debbie hoe lang gaat duren voordat je gaat spuiten voor mooie eitjes? Heb je er een goed gevoel bij? Stef op de wachtbank.. hou je het nog vol? Andere dames hoe gaat met jullie? Ik ben donderdag ongesteld geworden en heb vandaag mijn echo gehad en mag gelukkig weer starten. Alleen was vandaag zo druk dat ik uur later dan gepland gespoten heb, kan het kwaad als ik morgen uur vroeger spuit? Nee toch? Verder vind ik het wel stil hier, ik zie dat laatste bericht van 2 mei is, zullen we met zn allen wel proberen om dit een actief forum te laten zijn. Ik persoonlijk ben erg gehecht aan dit forum en aan jullie, dus hoop echt dat we gezelllig blijven kletsen hier met zn allen! Fijn weekend allemaal!
Hope dat uurtje maakt niets ui hoor. jammer vd ongi, op naar de volgende ronde. Ik denk dat er gewoon niet zoveel nieuws is op dit moment. Ik kreeg vandaag het nieuwe freya magazine binnen. stond een verhaal in over miskraam, alsof t door mij geschreven was, alleen moest zij wel curretage. Verder is dit t stukje uit mn weblog: Vrijdag 4 mei: Wij zijn vandaag voor echo geweest. Het meeste was weg, in ieder geval genoeg om het niet tot curretage te laten komen. Dus dat is een opluchting. Vanwege de cyste, die nu nog 9cm is, mag ik de komende 6 weken sowieso niet zwanger worden. Dan hebben we weer controle. De fertiliteitsarts was er gelukkig vandaag niet, want zou de niet zo aardige krijgen, deze gyn was heel aardig en toen ik in tranen uitbarstte omdat het nu al 4x is misgegaan en verder onderzoek wil, beloofde hij mij dat ze dat gaan doen. Nu maar hopen dat de ferti artsen hier ook aan mee willen werken, maar heb daar hard hoofd in omdat ze dat ze vorige keer al heeft afgeketst. Ik ga volgende week bellen met duitsland, na een topic geopent te hebben heeft iemand me erover ge PBt en me een arts in duitsland aangeraden die bij haar heel uitgebreid oz heeft gedaan. Daardoor heeft zij meds gekregen en is ze nu 30wkn zwanger. Its worth a shot, moet ff uitzoeken hoe het verzekeringstechnisch zit.
hoi meiden, het is inderdaad erg rustig. ik heb eigenlijk ook niet heel veel te vertellen, had woesndag weer echo en ben weer begonnen, nu 75 eh, en moet maandag bloedprikken. ik heb ook veel goede dingen gelezen over duitsland, maar dat is te ver weg voor mij. debby, lijkt me inderdaad ook gek om aan de pil te zijn nu. hope, bij mij scheelt het ook soms hoe laat ik de spuit zet, vergeet het soms echt bijna. weet eigenlijk niet of het echt heel veel uitmaakt. ik ga zo lekker slapen, gisteren mijn verjaardag gevierd en nu toch wel een beetje moe. groetjes duckie
Hey meiden, Idd jammer dat het rustig is hier....maar wij zijn de blijvers Ookal spuit ik straks geen puregon....ik blijf hier hoor. Hope....jammer van je ongi, maar op naar de volgende ronde...! Een uurtje maajt niet zoveel, als je hem maar niet helemaal vergeet. Ik moet eerst 18 dagen de pil slikken, als er nog 4 pillen in de strip zitten moet ik beginnen met Lucrin. Dit houd de eisprong tegen, op de 2de dag van mijn ongi begin met Gonal-f 112,5 EH voor mooie eitjes. Dan op dag 12 ong de echo, en dan hopen dat er geen overstimulatie op komst is en dat de punctie dan toch wel met een weekje is gedaan. En dan 3 dagen later de terug plaatsing....als er bevruchtingen zijn! Chantal, je cyste is dus wel aan het krimpen? Krijg je daar iets voor of moet hij uit zich zelf weg gaan? Heb je al een mooie vakantie op het oog? Als je daar van terug bent zijn je 6 weekjes waarschijnlijk ook weer voorbij en mag je verder....maar over Duitsland hoor je idd zoveel positieve dingen. Knuff @ alle blijvertjes
Ik ben er ook nog wel hoor alleen niet zoveel te melden. vanmorgen omo wit 10 dagen na 10.000 pregnyl en heb een stapel testejes in huis voor komende week Vrijdag mag ik bloedbrikken om te kijken of ik zwanger ben. Wil het 100% zeker weten voordat ik de 15 onder het mes ga (of niet natuurlijk). Nog steeds aan de 3 keer 200mg utro per dag, ben benieuwd of het effect heeft Duckie nog gefeliciteerd Hope ook weer aan de slag, hoe was de vakantie verder? debby zo wachten en niets doen duurt ook lang maar het is voor een goed doel. Chantal; sterkte meid en een knuff. Over Duistalnd hoor je veel goeds op immunologisch geboed maar je bent wel goed genekt zijn en je beplaat geloof ik bijna mede je eigen behandeling maar volgesn mij kan je dat wel aan
Duckie nog gefeliciteerd!! Hoe oud ben je geworden? Laten we hopen dat je mooiste verjaardagscadeautje nog komt.. Deb heb je bijwerkingen van de pil? Stef ali illegalie nu op naar positieve test! En anders zeker check check dubbel check voor de 15e. Maar laten we hopen dat je niet onder mes hoeft.
Haai dames! Kijk van iedereen weer een update, toch leuk zo! Deb het heeft echt wel veel meer omhanden ook qua eitjes kweken he, met al die verschillende dingen. We duimen voor een mooi aantal! Over mn cyste: geen meds, moet krimpen door afname hcg. Hij leek nu 1cm kleiner maar arts zei dat t kon zijn dat hij anders meet dan mn eigen arts, dus misschien toch gelijk. We willen in duitsland mn dat immunologische deel doen, de rest of in NL of Gent. En wie weet ist niet nodig en kan het met extra meds en IUI! Zo wij zijn weer terug van een spontaan dagje Adam. Mn man wilde heel graag een playstation3 en die was daar mega in de aanbieding, meteen een all in one printer gekocht, heerlijk gehighteat (gartine in de taksteeg, aanrader!) en weer even nieuwe bhs gekocht. Ben weg van de simone pérèle andorra, zitten altijd perfect, al mn andere bhs liggen in de la mooi te zijn. Moest alleen weer maart groter, pff van 75F naar 75G en zelfs die was beetje krap maar dat zijn vast nog de hormonen dus heb t bij G gehouden! Nu echt helemaal kapot, alles doet me zeer haha, doodvermoeide benen en rug dus deze dame gaat snel slapen! Heb trouwens een datum gekregen voor de controle afspraak en beleidsgesprek: 30mei Truzzzzzzzte!
He meide, Duckie nog van harte! Ik lees nog elke dag met jullie mee ik ben heel geinteresseerd in jullie berichten maar ik vind het zo moeilijk om wat te plaatsen omdat ik weet hoe confronterend dat kan zijn.. Ik ken het duitsland verhaal niet maar als het kan zeker doen! Pas wel op met alternatieve geneeswijzen mn schoonvader is overleden aan een hersentumor (heel ander verhaal) en mn schoonmoeder hoorde van een alternatieve kliniek in duitsland wmen had al een afspraak gemaakt mn schoonvader overleed helaas al voor de afspraak. Maar wat bleek later hebben we gelezen de kliniek was gewoon een kwakzalver een oplichter die handen vol met geld koste waar mensen niet beter van werden maar in hun zoekte afreisde naar duitsland voor niets.. Ik ken de kliniek/behandeling waar jullie het over hebben niet En weet ook niet of het alternatief of niet is maar wil het gewoon even meegeven. Staat het goed bekend zeg ik doen! Alle kansen die er zijn aanpakken! Ik blijf zeker jullie volgen hier en ik hoop van harte dat jullie op korte termijn allemaal zwanger zijn!! Dat heeft iedereen hier wel zooo ontzettend verdient!!! Ik duim voor jullie allemaal!! Liefs hopesoon
Hoi dames Hier alweer bijna 17 weken en alles gaat goed gelukkig hoop dat jullie allemaal snel zwanger zullen worden !!!
Kijk nou dan, sandra! Grappig om jou weer eens voorbij te zien komen. veel succes en hopelijk plezier bij de 20wkn echo over een paar weken! @hope: das lief maar deze arts is heel bekent en dusseldorf staat hoog aangeschreven. hij is immunoloog dus geen alternatief geneesheer. zo meiden, nog nieuws hier?
Hoi meiden! Nou Chantal, Ik heb afgelopen zaterdag een FM gehad, niets te zien. (mijn linker eierstok ligt altijd wel heeel erg verstopt en die was niet te vinden). Dus opgehoogd naar 100 EH. Vandaag weer geweest en ineens een follikel van 18 mm aan die kant. Op cd 23 terwijl er 2 dagen niets zichtbaar was! Ik super blij, want had de hoop voor deze cyclus al bijna opgegeven. Er werd mij steeds verteld....ja hij is moeilijk vindbaar maar als er een fol. groeit dan word die heel snel zichtbaar, nou mooi niet, heb heel hard op mijn buik moeten duwen om het zichtbaar te krijgen en dus 1 van 18 die wel verstopt zat. Goed dat je trouwens verder gaat informeren, meerdere mensen mee laten denken/onderzoeken is nooit verkeerd he! Zou ik ook zeker doen meis! Duckie, ik lees net dat je jarig bent geweest, gefeliciteerd nog! Debby, raar om weer aan de pil te gaan hoor, zo tegenstrijdig. Maar gelukkig niet voor lang! Stefanie op het wachtbankje, spannend hoor!