Hallo allemaal.. Ja ik ben er nog hoor.. Maar de eitjes willen niet zo groeien...Ben dus vrijdag 18 mei voor echo geweest nog niet groot, zondag 20 mei, dinsdag 22 mei..en ik vandaag weer voor een echo 24 mei en zit inmiddels op dag 15. Wel gek de eerste iui kon ik al op dag 10 beginnen.. Maar goed we zien het wel wat er gaat gebeuren.. Ik voel ook helemaal niks, meestal heb ik wel wat pijn steken maar dit keer niet... fijne en zonnige dag allemaal...
Ik zit op mijn werk, ff snel tussendoor. Ik denk dat zonneschijn een oudere gequoot heeft, ik ben alweer aan spuitdag 3 inmiddels, dus ook te vroege ongi, want nu op cyclusdag 7.
Hoi hoi. Vandaag voor een echo geweest, mijn eitje is 18 mm en ik mag vanavond beginnen met pregnyl. En dan zaterdag inseminatie... Sorry daarvoor...
zonnetje , succes morgen hier heeft de ongi doorgezet, dus ik mag morgen ivm pinksteren al voor een uitgangsecho. geniet allemaal lekker van het mooie weer. groetjes Duckie
hoi meiden, net uitgangsecho gehad, en we mogen weer beginnen. ging ik naar de apotheek voor pregnyl, wederom niet leverbaar en nog geen zicht wanneer wel. ze kon me wel otrivelle aanbieden als alternatief , maar dat wordt niet vergoed? dat slaat toch nergens op? groetjes Duckie
klopt maar er is nog een alternatief, brefactriel of brefractriet ofzo, kreeg ik mee voor t zkh omdat ik een pregnyl had gekregen van hen omdat de mijne niet op tijd leverbaar was. Die wordt wel vergoed en komt uit duitsland. fijn dat je weer mag beginnen!
Fijn Duckie! Ik heb 1x Otrivelle gehad, 38 euro zelf bijbetalen. Mijn ziekenhuis overweegt zelfs om de Puregon te vervangen door ander middel omdat in combinatie met een ander middel de Otrivelle wel weer vergoed word (net zoals Puregon en Pregnyl weer bij elkaar horen ofzo).... Ja ja verzekeringstechnisch...
ok, als het 38 euro is, dan lukt dat wel. maar wel raar dat bepaalde combi's wel en andere niet vergoedt worden.
ja Duckie, vind ik ook heel vreemd! en andere apotheek even proberen? kan zomaar wel op voorraad zijn. ja 38 euro is te doen, ik dacht ook toen ze zeiden zelf bijbetalen dat een een flink bedrag zou zijn. succes!
Hallo duckie, Wat raar dat ze het niet meer hebben en dat het dan zo lang duurt met bestellen..HMmm.. fijne dag vandaag..
Chantal85- ronde 36(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- 30mei echo & 28juni afspraak Gent- NOD geen idee ivm MA, eind mei? Dwergje - ronde 8 - 4x100mg chlomid - 3x 150mg chlomid -1ste ronde puregon 75 eh/pregnyl 5000eh- NOD 29 mei NOD datumloos: Naomi2011 - ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ? Debby25 -intake IVF 27-4 -NOD ? Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon- NOD ? zonneschijn - 2de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl- NOD 15 mei weer voor echo Joshi - 3de ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ? Duckie83 - ronde 33 - OI met puregon ?? EH - NOD ? Hope85 - ronde 8 - zelf 50 EH Puregon - NOD?
Zoals jullie hierboven kunnen zien, ook ik ben weer ongesteld geworden. Op 11 dpo al?? Vinden jullie dit niet erg vroeg? Eigenijk begon het gisterenavond al (10 dpo). Ik baal echt vreselijk, op één of andere manier had ik zulke goede hoop deze ronde.. ik had en heb nog steeds gevoelige tepels en dacht echt dat het deze ronde wel eens raak kon zijn. Maarja het mocht niet zo wezen helaas! Bah echt vette teleurstelling. Duckie ik zie je stappenplan nu pas, en zou inderdaad die volgorde aanhouden, we gaan deze ronde weer aardig gelijk op.
hier heeft het ook sinds vrijdag doorgezet, vandaag dus dag 3 maja moet ik nu het zh bellen of gewoon wachten tot dinsdag, toen ik donderdag bij de gyn was toen zei ze 1 a 2 dagen meer maakt niet uit? dus denk dat ik dinsdag meteen ff bel zo te zien is eht dan toch nog niet gestopt want begint nu pas goed door te komen, maar dan moet ik maandag toch wel als menstruatie rekenen toen ik begon met rossig verlies? 8 dagen na de pregnyl dus ongesteld geworden en het doorzetten 12 dagen na pregnyl. dus als ik dinsdag naar zh moet dan wl ik dit wel bespreken want dit is niet goed natuurlijk. zo krijgt het geen kans om in te nestelen ik werd ongesteld op het moment dat het had moeten innestelen
Chantal85- ronde 36(mei '09)- 4x IUI gehad met Puregon&Pregnyl- MA april '12- 30mei echo & 28juni afspraak Gent- NOD geen idee ivm MA, eind mei? NOD datumloos: Naomi2011 - ronde ?? IUI 2 met 75 en 100 EH Menopur- NOD ? Debby25 -intake IVF 27-4 -NOD ? Melief - ronde 24, mk & vmk - zelf met 75 eh puregon- NOD ? zonneschijn - 2de ronde iui 75eh Puregon en pregnyl- NOD 15 mei weer voor echo Joshi - 3de ronde OI met Puregon en Pregnyl - NOD ? Duckie83 - ronde 33 - OI met puregon ?? EH - NOD ? Hope85 - ronde 8 - zelf 50 EH Puregon - NOD? Dwergje - ronde 9 -2de ronde puregon 75 eh/pregnyl 5000eh - NOD?
heb me laten vertellen dat ovitrelle minder goed werkt dan pregnyl. Omdat pregnyl van natuurlijke hcg wordt gemaakt en ovitrelle in een lab. DAt duitse brefactriel/triet (weet t niet meer) is hetzelfde als puregon ook met urine gemaakt. Ik weet alleen niet meer wie het zei. Dus voor mij alleen pregnyl als enigzins kan! Onze verjaardagsbbq was erg geslaagd, maar wat wil je met het prachtige weer. Fijne pinksteren!