Hai dames smelten jullie al weg? Ben eventjes de zon uitgegaan want pffff! Maar vanaf morgen is het over begreep ik, dus nog maar even van genieten! 4 weken na de mk lijk ik dan een eisprong te hebben gehad. Na 3,5 wk van vage temps en een paar dagen 36,7 was het vandaag 37,1. Benieuwd of die dat morgen ook is.
Hey meiden... Ook ik heb heerlijk genoten van dit weertje... Iedereen te vroeg ongi...hhmmmmm is niet tof zeg. Donderdag eindelijk de eerste fm jippie!!! En omdat me mannetje er natuurlijk niet bij is gaat mijn beste vriendin mee die ook mee gaat naar de eventuele terugplaatsing. Nou ik ga spuit numero 13 weer zetten. Knuff @ all
ik hoorde vd week in omo wit arielcolour topic van juul iets over de maanstand, dat heel veel cycli inde war zijn daardoor. Deb wat fijn dat je vriendin meegaat! Ben benieuwd, succes!
Ja is echt super...ze bood het zelf aan. Ik meteen dan zie je wel me blote flamoes he, antw ze....das het enige dat ik nog niet heb gezien bij je hahaha Wij zijn nu bijna 11 jaar vriendinnen en hebben 9 jaar geleden beide in sept onze schatten aan de haak geslagen. En mijn mannetje is haar neef, gezellig met feestjes dus hihi. Zij heeft nu inmiddels al 2 kindjes en wij zijn daar helemaal gek mee...maar ze vind de mmm zo vervelend voor ons. Dus wil ze mij zo goed mogelijk helpen. Echt een heldin vaak voor mij. Maar Chantal wat goed dat je waarschijnlijk alweer een eisprong hebt joh....het blijft klote maar je lichaam gaat in ieder geval weer op de goede weg. Wanneer ging je nou duiken? Duurt niet lang meer toch? Knuff
ik hoop t hè? Ben benieuwd of mn temp morgen ook nog hoog is... Ik ga 12juni dus kans is groot dak dan ongi ben... beetje jammer masr goed zijn ergere dingen! testen gaan iig mee want trek geen duikpak meer aan zonder een nega test na vorig jaar! Fijn zon vriendin!! Koesteren!!
Chantal ik hoop dat je temp hoog is gebleven! Deb wat chantal zegt koesteren zo'n vriendin. Fijn dat ze mee gaat! Bijna je echo, spannend hoor. Hier vandaag uitgangsecho gehad en mag weer starten gelukkig. Wel zo fijn! Ik moet zeggen mijn ongesteldheid waar ik niet op gerekend had hakte er van t weekend best hard in maar nu ik weer mn eerste echo heb gehad gaat de knop weer om en kijk ik weer vooruit.
hope, is aan de ene kant wel fijn hè? doordat je vaak al rond cd3 je uitgangsecho hebt en verder gaat, kan je er ook niet echt in blijven hangen. Al ervaar ik wel dat ik met elke poging minder hoop krijg. Nou hier is mijn temp vanochtend weer lager dus denk niet dat t eisprong was. Morgen afspraak, ben benieuwd wat ze te melden hebben en wat ze ervan vinden dat we naar Gent gaan
Ja dat klopt je wordt soort van verplicht weer verder te gaan, waardoor je niet te lang kan blijven hangen in de teleurstelling. Maar ik heb ook dat het elke maand zwaarder wordt om je weer bij elkaar te rapen en een nieuwe ronde in te gaan. Deze ronde verwacht ik ook niets aangezien manlief eind vd maand getest moet worden omdat hij de maand april ziek geweest is en het vorige onderzoek bijna jaar geleden is. Hierdoor heb ik weinig vertrouwen in deze maand. Maar we zullen het zien.
Chantal, succes morgen. vandaag maar even overlegd met het ziekenhuis, en we gaan gewoon het plan volgen qua pregnyl, maar in het ziekenhuis gaan ze het mengen voor me en verdelen over 3 spuiten, dus geen otrivelle. hope85, balen weer van je ongi. gr Duckie
@ duckie: verdelen over drie spuiten? 3x 1500 dan of 3x 5000? even ego verder: Hier naar het zkh geweest. Uitgebreid gesprek gehad, allerlei vragen moeten beantwoorden en wat ze nu gaan doen is een onderzoek naar hh miskramen. Dit houd in NL in: Bij beiden: -een chromosomen onderzoek Bij mij: -Cardiolipine (lgG+lgM kwal) as (ACAR) -Homocysteïne -Lupus anticoagulans (LAC) Bij mij houdt het in dat ze gaan kijken naar stollingsproblemen en nog iets... weet eigenlijk niet meer wat. Verder vertelde ze dat na overleg tussen de artsen hun voorstel is om toch nog meerdere malen IUI te doen, omdat het nu toch gelukt is bij de laatste poging. Hoeveel dit er zijn, ligt aan ons. Daarnaast wilde ze ons wel vast op de info bijeenkomst zetten van augustus, zodat we dat al hebben gehad. We hebben verteld dat we voor een 2nd opinion willen gaan in Gent. Vond ze prima, gegevens krijgen we mee, echter als we hiervoor kiezen ging ze ons niet aanmelden voor de info bijeenkomst... Begrijp het wel, dan is dat plekje beter voor iemand die zeker weet dat ze voor IVF in NL willen gaan. We hebben nu voor 27 juni een afspraak. Dan krijgen we de uitslag van de eerste testen, het chromosomen onderzoek kan wel 3 maanden duren. Ze had een tabelletje en hieruit bleek dat ik 4% kans heb dat het probleem in mn chromosomen zit. Dit was het geval bij 3 of meer miskramen waarbij moeder en zussen geen hh miskramen hebben gehad. 28 juni hebben we dan de afspraak in Gent. Dan kunnen we deze uitslagen nog meenemen en dan kunnen we daar vragen of ze nog aanvullende ideeën hebben, zo hebben we van allebei het beste zullen we maar zeggen! Daarna mocht mijn man alvast bloedprikken omdat hij niet nuchter hoefde te zijn. We hebben daar wel een uur gezeten omdat er onduidelijkheid heerste of het wel meteen kon, of dat het bloed binnen 2u in Nijmegen moest zijn voor onderzoek. Uiteindelijk mocht het alsnog, scheelde hem weer vrijnemen, dus das wel fijn. Ik mag morgen bloedprikken. Uiteindelijk stonden we 2 uur later weer buiten het ziekenhuis, kijken we elkaar aan en ik zeg: "ze heeft helemaal geen echo gemaakt, hoe zou het nu zijn met mn cyste??" Heel handig dus (not!) dus morgen maar even bellen wat ze daarmee willen. Opzich was hij 2weken terug al wel iets geslonken bij extra controle omdat ik zo'n pijn had en voel nu niets, mn hcg is foetsie dus ik denk dat het wel goed zit. We zullen zien. Heel ego verhaal, hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Wachtbankmeiden veel succes met de wachtdagen. FM dames: hopen op mooie exemplaren! Zit er al iemand tegen zn NOD aan eigenlijk? Fijne avond!
Jeejte Chantal wat duurt dat lang joh 3 maanden, maar fijn dat ze het toch gaan onderzoeken. Nu ik ook even ego.... Vandaag een dag eerder geweest voor de fm, ik had nog al aanwezige eierstokken zal ik maar zeggen en ze wilde dus toch sneller zien. Met als opbrengst....9 mooie eiblaasjes van tussen de 15 en 17 mm. 6 links en 3 rechts, daar zaten er nog 2 maar die waren iets kleiner...dus hopen op een groei spurt vrijdag weer terug voor de 2de fm en dan hoop ik rond zondag de punctie te krijgen. Ow wat wordt het spannend........ Knuff
@Chantal: zo lang gesprek gehad! maar klinkt goed, nu afwachten of dat Gent nog meer ideeen heeft. Zo heb je inderdaad van allebei het beste! Duurt wel lang zeg zo'n chromosomen onderzoek maar goed wel fijn dat ze nu echt verder onderzoeken. En morgen maar even horen of dat ze nog willen kijken naar je cyste. Lijkt mij wel prettig straks gaat hij ineens lastig worden als je op vakantie bent. @Deb: JEEEJ goed gedaan eitjes! Mooie opbrengst zeg!! Spannend zeg.. de punctie komt al dichtbij. Hoe lang duurt het dan voordat er één terug geplaatst wordt? En laat je er 1 of 2 terug plaatsen? Of heb je hier geen keuze in? Echt bizar ik vind het ineens zo hard gaan bij je... dit zal jij wel niet vinden.. haha!
spannend Deb!!!! Wel een mooie opbrengst, verdoven ze bij jullie bij de punctie? kan je manneke erbij zijn?
Goedemorgen, Hope...ze plaatsen er 1 terug, ik heb hier geen keuze in. Er is niks bewezen mis met ons en ik ben 27 dus vandaar ook maar 1. Als je boven de 36 bent geloof ik pas 2 of als de emmy's van slechte kwaliteit zijn, maar dat is natuurlijk maar afwachten. Ik heb helaas nog nooit mogen ervaren hoe het is om zwanger te zijn. Miss nu ook maar beter.... Chantal....bij de punctie word de baarmoeder mond verdoofd, maar schijnt toch nog best pijnlijk te zijn en krijg je dus ook nog zware pijnbestrijdende medicatie. Maar schat heeft gelukkig groen licht om weg te kunnen, al hoop ik dat het deze zondag gaat gebeuren...hoeven we beide "moeilijk" te doen zeg maar. Maar is het anders....BOEIE......hihihi het gaat gewoon echt gebeuren hahahaha
Hope voor mijn gevoel gaat het ook heel snel nu hoor het is alweer 5 weken geleden dat ik met de pil begon....ik zit in de MMA nu.....de medische malle achtbaan hahaha
Hey deb! Ja bizar he.. na al die jaren van wachten dan ineens de mma! Hoe lang duurt het na de punctie tot de terugplaatsing? Dus volgende week ben je waarschijnlijk voor het eerst zwanger.. wow wat gaaf zeg. Ik kan me voorstellen dat het heel frustrerend moet zijn geweest dat het nooit is gelukt om zwanger te worden maar het gaat nu dan eindelijk bijna gebeuren! En dan hopen dat hij aan boord blijft! Ik gun het je zo!
Duckie moet je deze ronde weer bloedprikken voordat je een echo krijgt? Op welke cd zit je nu? En hoeveel prrgnyl ga je krijgen, 5000 per spuit neem ik aan? Hopelijk brengt deze ronde je meer geluk want afgelopen ronde was natuurlijk knudde. Enne hoe is het met de andere dames?? Nog iemand in de wachtweken? Sorry weet het even niet meer.