Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi

hope85, ik zit nu op dag 7 en moet morgen bloedprikken, en qua pregnyl moet ik 3 x 1500 eh gaan spuiten

knudde was het idd, maar ja niks aan te doen.

debby, spannend ik hoop voor jou dat de punctie snel zal zijn.

fijne avond

groetjes

Duckie

2. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Haaj,

ik zit inmiddels alweer op spuitdag 3, dinsdag weer follikelmeting. dus we zullen het weer afwachten.

vandaag neemt de menstruatie eindelijk af

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    hier vandaag alsnog de echo gehad. Eerst 8 (!) buisjes bloed afgetapt voor het uitgebreide onderzoek naar hh miskramen. Daarna langs de poli gelopen, moest even half u wachten en toen kreeg ik de echo. Er zat iets van bijna 25mm, het was mooi rond en helder dus de arts dacht dat t een follikel was en dat de cyste verdwenen was. Zeker wist ze het niet, zou wel betekenen dat t een mega ei is! Toch maar aan de pom de komende 2 wkn, je weet nooit!

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal....wat ben je toch een lekker positief mens!!! ik bewonder je daar echt voor.!

Duck...hopelijk gaat dze ronde wat beter voor je meis.

Hope...de punctie is waarschijnlijk zondag ALS ze vandaag groot genoeg zijn en ik de pregnyl mag zetten. En dan ong. Woensdag de terugplaatsing.

Ik laat het jullie vanavond weten :)

knuff

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Goeiemorgen...
    Hallo ik zit op het wachtbankje, maar 1 week zit er bijna op.
    Nu nog 1 weekje te gaan..

groetjes

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    #1726 Hope85, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
    Duckie dat is veel zeg.. poehh dat zullen lekkere prikken worden. Maarja alles voor het goede doel hè! Heb je de uitslag van Bloedprikken al?

Dwergje we lopen precies gelijk, ik zit vandaag ook op spuitdag 4, fijn dat bij jou aan eind aan komt.. hier lijkt er geen eind aan te komen. Heel irri!

Chantal toppie dat je cyste weg is en er een ei op springen staat, of ben je hier juist niet blij ivm je vakantie? Je cyclus komt in ieder geval weer op gang.

Deb ik ben benieuwd of dat je de pregnyl krijgt vandaag. Ik hoop het zo!!

Zonneschijn succes met je laatste wachtweek, gelukkig is er al één om.

7. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi meiden,

uitslag bloed was 0.18 dus het begin is er, nu maandag weer en dan hopen dat hij al mooi omhoog is.

zonneschijn, nog een week te succes met wachten

chantal een supergroot ei voor jou, have fun, je weet het maar nooit.

debby, en wanneer is de punctie>

hope, dus jij loopt ongeveer gelijk met dwergje. wanneer heb jij je eerste FM?

weten jullie dat eigenlijk, maakt het heel veel uit als je die puregon niet iedere dag op dezelfde tijd zet? normaal zet ik hem om 19.30, maar van de week dus een paar keer iets later.

groetjes

Duckie

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    He Duck! Mooi dat het begin er is! Van het weekend dus nog maar even doorspuiten.. tja ik probeer het altijd wel binnen uur te houden ik weet niet hoeveel tijd er bij jou tussen zit?

Ik heb trouwens dinsdag een echo op cd 10, normaal heb ik er dan eentje rond de 12 en 13 mm. Maarja soort van durf ik nooit ergens op te rekenen.

Joshi hoe is het bij jou?

Fijn weekend allemaal!

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey Duck...

Morgen de pregnyl en dinsdag de punctie.....oooh ik vind het zo spannend :D
    Fijn dat er bij jou ook schot in de zaak zit joh...we gaan weer duimen!!!!

Hope....nou hebben we dinsdag allbei iets te vertellen dan ;)

Chant....het moet gewoon een mega-super-power ei zijn:p:D

Zonneschijn en dwerg....succes met de laatste wachtdaagjes

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    debby ik zit niet in de wachtdagen,

ik heb inmiddels spuitdag 5 er alweer opzitten dinsdag om 10 over 2 de follikelmeting ik baal altijd zo ze hebben daar altijd minimaal half uur uitloop :S

hope hoelaat moet jij?

ik verwacht er ook niet echt iets van this voor mij natuurlijk pas het begin maar ik weet niet wat ik kan verwachten en wat normaal is

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Sorry dwergje....*schaam*

bij mijn vorige zh was er max 10 min uitloop.
    Nu heb ik ook iedere keer al een uitloop van 30 min.
    Nu snap ik wel waarom ze de freya award hebben gewonnen van meest patiënt vriendelijk IVF kliniek.....ze nemen zeeën van tijd voor je hahaha

Ach....zolang je geen problemen op het werk hebt..

Truste...!!!

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    hoef je geen sorry voor te zeggen hoor ;)

ja echt verschikkelijk, maar hiero nemen ze niet echt de tijd voor je en toch lopen ze minimiaal half uur uit haha doen ze toch iets verkeerd zou ik zo denken?

Nee gelukkig geen problemen met werk (100%afgekeurd)
    Maar wel met het ophalen van me dochter al paar keer gehad, pas laat in de ochtend afspraak maar moest wel weer om kwart voor 12/10 voor 12 weg om haar op te halen, maar daar houden ze dan ook geen rekening mee :S

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    deb wat spannend!!! oh lieverd ik denk aan je!

sorry dat ik niet eerder reageerde, vanaf vrijdag ontzettend leuk bedrijfsuitje gehad in gramsbergen, kamperen bij collega in de boomgaard, wandeling met allerlei opdrachten, bbq bij mini bierbrouwerij dus ook allerlei bier geproefd, midden in de nacht teruggelopen, kampvuur, marshmellows, gitaar, half 2 tent in, half 4 slapen, half 9 ontbijt en daarna theatherworksho mey veel opdrachten à la de Lama's.
    Daarna doorgereden naar Groningen want mn vriendinnetje is donderdag bevallen van een mooi jochie, gelukkig kwamen haar moeder en zus ooken die wonen vlakbij mij, dus dat zusjr heeft in mijn auto teruggereden 's avonds want kon mn ogen amper open houden!
    Ben ook serieus precies wakker, dus van temperaturen ist ook niet gekomen dus geen idee og het nu echt een mega ei was. Morgen om7u maar es kijken.

Fijne koude en regenachtige zondag gewenst!

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey Chantal! ik dacht al wat ben je stil ;)
    Maar klinkt als leuk bedrijfsutje! En gefeliciteerd met je vriendin.. vind je het moeilijk of kan je er goed mee om gaan?

Deb echt super dat je zoveel mooie eitjes hebt.. succes vanavond met de pregnyl.

Dwergje ik mag dinsdag om 8.45 uur. Bij ons kan je alleen 'sochtend follikelmetingen doen. En ik moet zeggen ze lopen bijna nooit uit. Echt super!

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    hope nee gek genoeg heb ik daar amper last van en gister helemaal niet, kon alleen maar verliefd naar m kijken! :)

bij ons lopen ze ook bijna standaard een half u uit en wie weet klopt debbies theorie want dit zkh staat ook heel goed aangeschreven bij freya! ;)

16. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Zo hier ook weer even een teken van leven....;)Lekker aan het genieten van 2 weken vakantie, geen aparte dingen, maar gewoon lekker aanrommelen, ook weleens lekker!:D

Chantal, gefeliciteerd met je vriendin, leuk dat je zo snel langsgegaan bent!
    Maaruh flink ei idd zeg:$, wie weet. Dat temperaturen begrijp ik allemaal niet zo goed. Moet zeggen dat ik met die hormonen vaak tegen de 38 graden aan zit of soms zelfs hoger, HEET dat ik het vaak heb, poeh.;)

Zonnestraal, jij gaat richting je NOD he, spannend hoor, wanneer is die precies? Duimduimduim....

Hope en Dwergje, succes met de komende foll.metingen!

Debby dinsdag je punctie al, WHA spannend hoor! Zo zit je aan de pil en nu ineens alweer punctie, snap dat dat voor jou anders voelt hoor.;)Heel veel succes, dat het maar mooie resultaten opleveren mag!

Hier inmiddels op CD 17 aanbeland. Op 12e CD eerste foll. meting: rechts 1 van 10 mm en links 1 van 12 mm (wauwie dacht ik, de vorige keren was er vaak voor cd 20 niets te zien), CD 14 weer terug: rechts nu 2 van 10 mm en links 1 van 10 en 1 van 11. Dat zijn kleintjes, maar wel veel:$, toch ophogen naar 75++. Vandaag op CD 17 weer terug en links 2 van 10 mm en 1 van 11, rechts 1 van 10 en 1 van 12 mm. Dus geen groei maar wel weer eentje erbij.... Dinsdag weer terug, ben benieuwd....
    Zo zie je maar, geen cyclus loopt hetzelfde he.

Fijne zondag, lekker knus thuis op de bank met dit regenachtige weer, heeft ook wel weer wat vind ik. (al moet dat geen dagen aanhouden please, want ik heb vakantie;))

17. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hoop dat je dit nog leest Stephanie, maar ben erg benieuwd hoe het nu met jou is?! Gaat alles goed? Wanneer krijg je een echo??

Trouwens, hoe gaan jullie ermee om mbt jullie omgeving? Weet iedereen van jullie mmm of houden jullie het juist stil? Bij mij weten enkele mensen het maar. Maar in het ziekenhuis hoop ik steeds maar geen bekende tegen te komen (al is dit wel aan een aantal keer gebeurd....), dit brengt toch stress met zich mee vind ik hoor.

18. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    hoi joshi,

bij mij weten heel veel mensen dat we in het ziekenhuis lopen. ik heb een oom die daar werkt en die kom ik dus wel eens tegen, voordeel is hij is aan het werk en is druk, dus we zeggen gedag en that it's.

ik ben er wel blij om dat mensen het weten, als ik dan een off day heb dan laten ze me eerder gewoon met rust.

tot later

duckie

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal knap dat je er zo mee om gaat hoor.. en dat is ook gewoon het beste. Lekker mee genieten met je vriendin.
    Ik had vrijdagavond weer een babyshower en moet zeggen dat ik het elke keer weer erg moeilijk vind.. al die dikke buiken, babyspulletjes, het geklets over zwanger zijn en kinderen. Ik zou er van willen genieten maar vind het zo confronterend. Bij ons weten ook alleen onze ouders en mijn beste vriendin het, aan de ene kant heel zwaar omdat je vaak opmerkingen krijgt die pijn doen, aan de andere vind ik het ook wel goed zo, als meer mensen het zouden weten zou ik ze steeds op de hoogte moeten brengen en daar heb ik ook niet zo'n zin in.

Joshi wat balen dat het niet opschiet... het worden er steeds meer ipv dat er één of twee doorgroeien, succes dinsdag, dwergje en ik hebben dan ook een fm. Hopelijk hebben we alle 3 goed nieuws dinsdag.

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal...idd heel knap van je. Was dit ook die vriendin van de echo waar je mee mee was geweest? Dat viel toen wel zwaar he? Maar toppie hoe je het doet!

Bij mij weten eigenlijk heel me omgeving het. Op het werk is het moeilijk stil te houden, mijn vriendinnen heb ik echt nodig en jah natuurlijk mijn ouders, die meteen me bazen zijn dus das ook wel weer handig :D Wat ik wel erg vind is dat als het mislukt is ik van alle kanten "steun" krijg die eigenlijk soms een beetje raar uit de hoek komen omdat ze denken te weten hoe je je voeld maar NOT..!!!

Joshi ik hoop niet dat het erg nog veel meer gaan worden meid....@ je eitjes....graag nu ff flink groeien he daar heeft Joshi meer aan :)

Dinsdag in het ziekenhuis dagje voor ons hahaha

God ik moet om 22:30 pas de pregnyl zetten....proberen wakker te blijven ben zo moe....dus maar ff een wekker zetten ;)

Deel Deze Pagina