Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussion in 'MMM clubs' started by Hopesoon, Dec 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zenuwenb zijn redelijk onder controle.....zwemmers om 8:15. En ik om 8:30 :)

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    En wanneer wordt je dan gebeld over hoeveel bevruchtingen er zijn?

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Even ander vraagje.. wie van jullie is er lid van Freya? Van chantal weet ik het en ik wil ook lid gaan worden, ze doen zulk goed werk! Ik ben gewoon even benieuwd.

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jah de bevruchtingen....dat weet ik even niet meer zeker maar geloof donderdag.
    Ik ben geen lid van freya, heb het wel vaask overwogen maar om de een of andere rede nooit gedaan.

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    lieve debster: ik denk aan je morgen!!! Op naar mooie follikels! Hebben ze daar ook een digi poli daar? hebben ze in nijmegen, staan ook foto's op van de emmy's. Meis we gaan voor Atjes!!!

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

Apr 25, 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    huhh ik snap er niks van maar wat positief nieuws zeg....

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    *duimstandaanvoordebbydedebster*

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lieve deb! Hoe is je punctie gegaan? Heb je veel pijn? je breng ons snel op de hoogte hè.

Mijn echo was een teleurstelling, bms was 5 mm en links eentje van 10, alles is dus nog rustig, ga donderdag weer, hopelijk is die van 10 dan gegroeid.

9. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

Apr 25, 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hier in het ziekenhuis lopen ze soms goed maar soms kunnen ze ook uitlopen, maar ze nemen wel zeker de tijd en leggen alles goed uit...

Super dwergje wat een verrassing... gefeliciteerd meis!!
    Gelukkig krijg je morgen al een echo, hopelijk zien ze iets!
    Succes toegewenst ben zeer benieuws naar de uitslag spannend zeg...

Deb hoe gaat met de zenuwen, succes met wachten, toch is het anders maar volgensmij net zo spannend...

Es1983 welkom! En veel succes deze ronde.

Stef Fijn te horen dat alles goed met je gaat!

Chantal tjee wat super nieuws zeg dat je een groot ei hebt...spannend ook maar weer...succes

10. duckie83

duckie83 Actief lid

Apr 5, 2010
    178
    11
    18
    Dwergje, dat had ik ff helemaal gemist, gefeliciteerd, nu hopen dat er wel al iets van een zwangerschap zichtbaar is.

nee, heb geen echo gehad, wel bloedprikken, waarde 0.22 dus iets hoger maar nog niet hoog genoeg, morgen weer bloedprikken.

maar idd uitgangsecho krijg ik wel altijd, ben ik ook wel blij om, kun je nog ff zien dat er geen rare dingen zijn.

tot later.

gr duckie

11. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Debby, hoe is t gegaan? hopelijk een heleboel mooie bruikbare eicellen voor jullie!

ik zit nog in ziekenhuis te wachten op de puregon....zondag zaten er vijf kleine, 2 wat grotere....nu (nadat ass er de gyn bij haalde omdat mijn eierstokken zich zo lekker verstoppen) en wat denken jullie....nog eentje en dan van 9 mm....en dat op cd 19

Hope, ook balen zeg! welke cd zit jij nu?

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hope wat balen meis...maar kan allemaal nog helemaal goed komen.

En dan nu het nieuws.......10 EICELLEN!!!! Helemaal happy.
    Nu even afwachten natuurlijk welke kwaliteit en of er bevruchtingen zullen komen. Maar het is een mooi resultaat volgen het zh. Ik kreeg eerst een morfine spuit, die is gemeen joh! Het was wel echt pijnlijk, er zaten er een paar aan de rand waar ze dus moeilijk bij kwam. En eentje wou gewoon niet, en maar vroeten en opnieuw aanprikken, nieuwe naald.....nou na 7x proberen zat ze erin. Ze vond hem echt te mooi om te laten zitten. Op het moment zelf valt het wel wat tegen, maar nu....heb ik eigenlijk zoiets van..heb ik daar nou zo tegenop gezien. Nu maar lekker plat op de bank, want heb er best wat buikpijn van.

Tot straks weer....

13. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat super deb!!! Echt fantastisch nieuws 10 mooie eicellen.. gelukkig is de punctie achteraf meegevallen. Nu lekker op de bank meis en je laten verwennen! En op naar het volgende spannende, hoeveel mooie bevruchtingen zullen er komen...? Dit is in ieder geval een super start! Ik ben zoo blij voor je!!

En ik heb nog steeds vertrouwen hoor deb, ik zit pas op cd 10 dus nog alle tijd.

14. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow da is nog vroeg idd.
    Goed he van me eiblaasjes, ow zwmmers waren er ook genoeg om te proberen er ook 10 te bevruchten.

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Nou ik ook terug van het zh teleurstellend,

was niks te zien en ook niet te zien dat er een eitje of iets dergelijks geknapt was of wat dan ook echt helemaal niks gisteren geen puregon gespoten, follikels waren ook allemaal klein waren weer klein geworden of niet gegroeid.

Hcg geprikt in bloed, maar zoals iedereen dacht en wij zelf ook het zou erg verbazing wekkend zijn als het wel zo is.

Dus waarschijnlijk reageerd mijn lichaam op de puregon met hcg of dat het gewoon nog van de pregnyl is, maar dat zou dus verder onderzocht moeten worden.

ik wordt laat in de middag terug gebeld of er hcg gevonden is in me lichaam en zo niet weet ik niet wat hij wil gaan doen. Hij wil dan uitzoeken waar het hcg vandaan komt.

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ach dwergje toch... wat teleurstellend. ik hoop dat je vanmiddag toch nog een positief bericht mag krijgen (want je zei eerder toch dat het de vorige keer ook niet gelijk op de echo te zien was??) laat je het weten als je de uitslag hebt??

Deb ik duim voor je dat de zwemmers alle eitjes gaan bevruchten!!

17. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    och Dwergje toch....wat vreemd dan ook. ik hoop straks misschien toch nog goed nieuws voor jullie!

Debby, super!:) kalm aan nu!

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    dwergje wat een domper, hopelijk toch hcg en is hij verstoppertje aant spelen...

deb: wowie!!! trots op je kanjer! nu op naar vele moooe bevruchtingen!!!

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    DANK JE WEL CHANTAL...!!!
    Idd nu op naar Emmy's.....

Dwergje heb je de uitslag al?

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    GVD nee!

hij Heeft me gewoon niet gebeld!
    ik zh receptie gebeld hij is allang naar huis! hij is me gewoon vergeten te bellen! Ik vind dit echt absurt en niet kunnen!

ik heel te tijd wachten op dat telefoontje pfff nu morgen ochtend zelf maar bellen!

Share This Page